hahahhaa zwaar gebouwd dan... en ik maar denken dat die van mij zwaar gebouwd is...tja verschil moet er zijn
Poosje81
Geplaatst: 03-05-10 14:39
Myrthe is ook niet extreem zwaar euh dik hoor
Maar ze heeft wel een lekker smoeltje!
Miranda, merci!
Keet
Geplaatst: 03-05-10 14:40
Boortjuh schreef:
jeemig wat een dikke tinkers allemaal. wat is die van mij dan zo smal als ik al die tinkers zo zie.. maar welk type hebben jullie diesel is Grai
Grai is ook het fijngebouwde typ binnen het stamboek als ik mij niet vergis. Is dan ook niet zo raar dat vele tinkers zwaarder gebouwd zijn als jouw Diesel. Mijn merrie is type Cob
Boortjuh
Geplaatst: 03-05-10 14:40
wauw wat een plaatje wat is ze apart
aricia
Geplaatst: 03-05-10 14:52
Hier nog een dikke tinker die na vannacht een stuk dunner is ,ze is namelijk bevallen van een merrieveulen
Sanya of Finlaystables dochter van Zoe" en Forrest ,ze is nu al een enorme knuffel
Heb het vanmorgen al gezeg, helemaal mijn favoriete aftekeningen!
binky
Geplaatst: 03-05-10 15:37
Ik geniet zo enorm van alle tinkerfoto's[vooral van de veulentjes in dit jaargetijde] die in dit topic geplaatst worden en ik bezoek dit topic dan ook bijna dagelijks even. Ik vind ze allemaal prachtig,maar er is voor mij maar een grote liefde onder de tinkers want als ik dit koppie zie smelt ik na 4 jaar nog steeds.
wat een mooie tinkerkinderen zijn er dit jaar op de wereld gezet...das genieten...
Tom ziet er goed uit Miran....die eerste foto....zo lief!
Renate: sterkte meis.....miran( tinkertom) kan idd heel goed tekenen ....ze heeft migo ook getekend en elk haartje klopt...een mooie herrinnering( schrijf ik dat goed!!!!)
Wat een heerlijke plaatjes komen er weer voorbij Aricia , van harte gefeliciteerd, wat een prachtig veulen heb je, ik vind haar erg leuk getekend en dan dat witte staartje bij die zwarte billen,helemaal perfect.
Ik kreeg vandaag een leuk cadeautje voor mijn verjaardag Gemaakt door een lieve vriendin Mijn grootste vriend en ik