Nou dan ga ik nog maar even een peukie opsteken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Grit schreef:Zo'n weekend is al vaker geweest, maar voor velen is deze ook de eerste keer.
Eline, het weekend is voor iedereen uit dit topic, maar op dit moment is de groep al te groot gezien het aantal slaapplaatsen en paardenplaatsen. We zijn te gast bij Ingrid's stal. Waarschijnlijk zullen er nog mensen af gaan vallen. We hebben geloof ik eind maart gekozen om dat te bekijken.
En dan is het ook afhankelijk van je leeftijd, het is toch een weekend zonder professionele begeleiding/eigen risicoIk weet niet hoe oud je bent??
Maar dat is mijn mening, ik weet niet wat de anderen vinden?
M_D_H schreef:Grit schreef:Zo'n weekend is al vaker geweest, maar voor velen is deze ook de eerste keer.
Eline, het weekend is voor iedereen uit dit topic, maar op dit moment is de groep al te groot gezien het aantal slaapplaatsen en paardenplaatsen. We zijn te gast bij Ingrid's stal. Waarschijnlijk zullen er nog mensen af gaan vallen. We hebben geloof ik eind maart gekozen om dat te bekijken.
En dan is het ook afhankelijk van je leeftijd, het is toch een weekend zonder professionele begeleiding/eigen risicoIk weet niet hoe oud je bent??
Maar dat is mijn mening, ik weet niet wat de anderen vinden?
hey...
als er eind maart nog plaatsen vrij zijn...
zou ik ook wel mee willen...
tenminste... als jullie me mee willen hebben...