Ik hoef nu niet extra te betalen voor Móhr en ik heb om eerlijk te zijn nog niks betaald voor Noa ook. Ben erg cru daarin, ik vraag normaal 50 euro per maand aan een bijrijdster om Noa te mogen rijden en zij doet het bijna altijd... Eerst was het in de wei, daar heb ik toen al iets over gezegd en nu dus ook buiten met andere meiden... Op zich is het geodkoop waar ik sta, ik betaal 50 euro en dan komen dalijk de kosten van het hooi er ook nog bij.Het zou me nog niet eens gaan om het feit dat ze op Noa rijdt, ze was al eerder verzorgster. Maar het gaat erom dat ze het zonder te vragen doet en wat voor zadel heeft ze er dan opgelegd? Ik weet dus helemaal niks en ik hoor het omdat ik toevallig bel omdat ik Noa haar halster kwijt ben...
Dus zij maakt een buitenrit op Noa zonder het te vragen?
Maar ik had gewoon heel duidelijke afspraken, gebaseerd op vertrouwen en respect. En als er dan iets gebeurde wat niet volgens de afspraak was, dan maakte ik ook heel erg duidelijk dat ik het daar niet mee eens was. En daarom gebeurden dat soort dingen ook niet.
over.
brb
, daar zou ik toch ook wat aan gaan doen maar wel moeilijk als de buren niet echt willen meewerken.

Gewoon omdat ze het lekker vinden..