En je hebt gelijk hoor, gewoon de eer aan jezelf houden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sita en Maya ook weer present!
wanneer is de housewarming
welkom nieuweling Renate met ae is vaak ijslands
gelukkig niet die van mezelf wordt daar soms zo moe van
steeds weer opnieuwe moeten vertellen wat wel en niet kan 
jullie zullen goed slapen straks
Succes nog met nieuwe werk zoeken!!
zo dan toch maar ff boven op pc denk ik 
en dus nog minstens deze week kritiek
en heeft ook kleine van half jr ...

Sita_ schreef:Soms is het ook niet erg dat je uit elkaar groeit, er komen weer andere mooie(re) vriendschappen voor in de plaats..
Wij denken over veel dingen gelukkig hetzelfde. Wat een opluchting was dat, dat er toch iemand was die een beetje hetzelfde als mij is.
Veel sterkte! 45% verbrand, echt, dat is niet niks.. 
45% verbrand..
het is niet leuk, zeker niet maar het 'hoort' er als het ware bij... 

Biancaa schreef:Maya dus niet skaen, nou ja in de regen kan het ook toch?

En gelijk dat je de wijste bent, die kleine kinderen voelen het toch wel....
Viel me nog goed mee met de conditie..
Schrok een beetje van de weegschaal tijdje terug, dus weer goed op het eten aan het letten en meer bewegen... Maar vooral dat snaaien 's avonds blijft lastig...
Neee... dat doet mijn moeder gelukkig niet, die prikt soms in m'n buik en zegt dan met een scheef oog terwijl ze klaar staat om weg te sprinten : lekker buikje he? 
ik heb een auto, en dan is het slecht weer, en dan verslaap ik me iets en heb ik geen zin om te haasten, en dan moet ik na werk nog een boodschap doen dus beter auto pakken, etc. etc. etc.

zo lekker tacties 
_janet_ schreef:Bianca klinkt als een erg leuke dag!
En top dat je de eer aanjezelf hebt gehouden.![]()
Wat een gezeur heeft Mich gehad zeg, niet netjes hoe zijn ex met hem om is gegaan
en hij het destijds ongeveer 1 keer per 2 weken deed en ze 4 jaar bezig waren.... dus toch errug knap dat hij een dochter heeft lopen
mijn dochter doet dit wel, of het nou regent of niet, en ze gaat eigenlijk nooit onderuit hihihihi
en dan komt het helemaal goed
Veel beter voor de lijn en nog goedkoper ook 
mnkortleve schreef:grid Ik vind het juist wel iets uitdagens hebben ik hou daar wel van daarom vind ik het ook vreselijk dat ik hem zelf niet kan rijden, op de grond probeerd hij het ook en dan is het een heerlijk gevoel als hij toch toegeefd en volledig de mijne weer is.
ja de 1ste paar keer wel, maar idd zowel op de grond als wanneer je erop stapt moet je hem dus echt ALTIJD (de 1ste 5 minuten) vertellen wat kan en niet kan en pff dat vind ik ondertussen dus maar zwaar irritant
dan denk ik soms pff dat ie niet snapt dat Ik = Ingrid het weer ben ...
Op skates doet ze de meest rare dingen en dan blijft ze wel staan, rare muts is dat hoor die van mij...