[TI] [HK]Kontengebonk dat is de nieuwe rage Deel 9

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 20:20

Klinkt als een heerlijk dagje Bianca!
En je hebt gelijk hoor, gewoon de eer aan jezelf houden +:)+

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 20:25

Leuk Bianca!!! En de eer aan jezelf houden is altijd goed (en knap).
Zou wel heel leuk zijn als ze er op jullie bruiloft bij is, al is het maar voor even.

Pittig bezoek Grid :\

Zammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 20:44

Fijn dat het zo goed klikt met die kleine meid, Bianca. Je toekomstige man heeft haar uit een vorige relatie? Zoals ik het begrijp?? Lijkt me heel moeilijk om hier een gulden middenweg in te vinden. Maar knap van je, dat je de eer aan jezelf houdt en volhouden hoor. Op een dag is die kleine meid een grotere meid en mag ze zelf meer gaan beslissen over haar eigen leven ;)

Biancaa

Re: [HK]Kontengebonk dat is de nieuwe rage Deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 20:56

klopt zammie, de meid is 3 jaar en uit zijn vorige relatie. Ik heb zelf 2 kids uit mijn vorige relatie. Bij ons hebben we alles binnen 6 weken geregeld zonder tussenkomst van een rechter. Helaas heeft mijn vriend 2 dagen voor kerst (terwijl hij dus elke keer probeerde contact te houden en zijn dochter te zien, al was het "stiekem" bij zijn moeder die toen nog oppaste) een brief gekregen van de rechtbank dat zij dus allimentatie van hem wil maar geen omgangsregeling. Dit terwijl ze hem dus alle schulden heeft meegegeven en zelf alles heeft gehouden qua inboedel enzo... Wij zijn daar tegenin gegaan door een kort geding aan te spannen omdat hij recht heeft om zijn kind te zien en uiteraard zijn dochter ook het recht heeft om haar vader te zien.

Dit korte geding hebben wij "gewonnen" en nu krijgt hij elke 2 weken op de zondag zijn dochtertje weer te zien. Hij had haar daarvoor dus meer dan een half jaar niet meer gezien, op soms een uurtje na bij zijn moeder omdat hij uiteraard ook werkt en hij er tussen uit ging om zijn dochter even te zien, maar dan was er dus altijd iemand bij. De dag dat wij het korte geding hadden, kregen wij het verweerschrift van haar dat zij wil dat omgang alleen via een omgangshuis moet gebeuren en dat de raad van kinderbescherming maar moet bepalen wat het belang van Mich in het leven zijn dochter is.

De rechter die besloten had dat Mich gewoon recht had om zijn dochter te zien en dat zij zei dat hij dat stiekem deed, heeft haar praktisch een draai om haar oren gegeven dat niks stiekem is gegaan aangezien het ook zijn dochter is!

Als het goed is, krijgen we deze rechter ook als de "normale" rechtzaak voorkomt... dat wordt leuk dus, want die rechter heeft haar eigenlijk het hele korte geding op haar kop gegeven dat ze nu alleen maar aan haar eigen denkt en niet aan haar dochter en dat ze dus egoïstisch bezig is. Nu moeten ze dus een schrift bijhouden met daarin wat er de zondag wordt gedaan en hoe Sanne daarop reageert. Het erge is dat moeders erna (samen met haar nieuwe vriend) ook nog dingen gaat doen met haar, dus heeft alle indrukken al opgedaan bij ons en da nog eens veel doen met haar moeder, dan vindt ze het raar dat het kind 's avonds niet kan slapen?

Nou ja heel verhaal dus, als het goed is zou de rechtzaak in augustus moeten plaatsvinden, ik hoop vlak voor onze trouwen want dan kan Mich zelf aan de rechter vragen of Sanne erbij mag zijn...

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 21:04

:wave: Sita en Maya ook weer present!
Verhuizing van beide komt al erg dichtbij := wanneer is de housewarming :P
en amy alweer dragend 8-)
en Leonoor vereerd :D

:wave: welkom nieuweling Renate met ae is vaak ijslands

haha Mirjam zo ken ik er ook 1 die als je 1 vinger geeft hele hand pakt >;) gelukkig niet die van mezelf wordt daar soms zo moe van :o steeds weer opnieuwe moeten vertellen wat wel en niet kan :roll:

Janet ligt idd heerlijk :z jullie zullen goed slapen straks :Z
Wel raar trouwens dat ze wel intentieverklaring tekenen en dan niet verlengen :? Succes nog met nieuwe werk zoeken!!

Foto's willen niet laden op mijn laptopje -O- zo dan toch maar ff boven op pc denk ik :=

@ sita zie artikel http://www.112brabant.nl/index_main.php ... to_id=3186 die in traumahelicopter gaat is beste vriend van John 45% verbrand nu in Aken in ziekenhuis en wordt dus nog minstens deze week slapend gehouden :\ en dus nog minstens deze week kritiek :\ en heeft ook kleine van half jr ...
Het is alsof je naar een ingepakte pop met beademing en allerlei slangetjes enzo aan het kijken bent ...

Nu naar boven pc en rest bijlezen :=

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 21:10

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 21:12

Sita_ schreef:
Soms is het ook niet erg dat je uit elkaar groeit, er komen weer andere mooie(re) vriendschappen voor in de plaats..

Hier ben ik het helemaal mee eens.
Zelf meerdere vriendinnen gehad, die later zoveel anders beken dan mij. Hele andere normen en waarden hadden, en heel anders tegen een vreidnschap opkeken dan ik.
Heb deze vriendinnen (lomp gezegd) aan de kant geschopt.

En toen kwam ik Angela tegen := Wij denken over veel dingen gelukkig hetzelfde. Wat een opluchting was dat, dat er toch iemand was die een beetje hetzelfde als mij is.
Niet gezegd dat vriendinnen alles gelijk moeten hebben.

Bianca klinkt als een erg leuke dag!
En top dat je de eer aanjezelf hebt gehouden. +:)+
Wat een gezeur heeft Mich gehad zeg, niet netjes hoe zijn ex met hem om is gegaan :(:)

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 21:16

Jémig Grid, wat heftig! :oo Veel sterkte! 45% verbrand, echt, dat is niet niks.. :\

Ik heb ook meerdere vrienden aan de kant gezet/of we zijn uit elkaar gegroeid.. Ik heb nu een handje vol vrienden, maar wel vrienden die elk moment van de dag voor me klaar staan.. En dat is echt heel fijn!

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 21:17

Wat gaan jullie snel zeg heb wel alles gelezen maar het is zo veel om te onthouden. :o
Leon iets met een paal en zagen, een hoop hebben er lekker gereden of gemend en iets over dat ongeluk wat vreselijk brandwonden hopelijk heeft hij een voorspoedig herstel. :(:)

Hier hoef je niets te doen op zondag want ze zijn hier heel zwaar van de kerk en dan heb je gelijk ruzie. ;(
We zijn naar een clinic van terra natura geweest best informatief en leuk om te zien hoe een paard reageerd op lichaamstaal van iemand, Bravour is daar ook heel erg gevoelig in.

grid Ik vind het juist wel iets uitdagens hebben ik hou daar wel van daarom vind ik het ook vreselijk dat ik hem zelf niet kan rijden, op de grond probeerd hij het ook en dan is het een heerlijk gevoel als hij toch toegeefd en volledig de mijne weer is.

Dinsdag ga ik met Grainey freestyl lessen nemen eens kijken of we met haar aan de slag kunnen ik neem even professionele hulp in de arm om het op een juiste manier aan te pakken.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 21:20

Jeetje Grid, wat heftig zeg :\ 45% verbrand..

Vrienden verliezen of uit elkaar groeien.. denk dat dat haast onvermijdelijk is :) het is niet leuk, zeker niet maar het 'hoort' er als het ware bij...

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 21:21

Grid wat heftig zeg. Nog sterkte aan iedereen toegewenst!

Hebben jullie zin in kitten foto's?

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 21:22

jaaaa doe maar

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 21:23

Dan zal ik ze even uploaden.

Heb zo leuk met ze gespeeld vanavond. Zelfs met de aller bangste.
Maar niet met Henkie, want die hing constant aan mijn broek voor aandacht, of hij lag in mijn nek te slapen :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 21:24

Hopelijk eind van de week meer duidelijkheid Ing...

Biancaa schreef:
Maya dus niet skaen, nou ja in de regen kan het ook toch?

Eeh... ooit wel eens op nat asfalt met kleine wieltjes gereden? Garantie voor op je bek slaan :+

Fijn dat het toch zo'n fijne dag was met al je kinderen.... :) En gelijk dat je de wijste bent, die kleine kinderen voelen het toch wel....

Ik beschouw vrienden... eigenlijk staat er in m'n profiel een mooie quote over. Sommige zijn kort, anderen zijn lang, sommigen blijven lang oppervlakkig, anderen worden diep maar kort, anderen diep en lang... Mensen veranderen, dus vriendschappen en wat je eruit haalt ook. Maar uiteindelijk blijven er altijd een paar waar je altijd op kan bouwen.

Skaten was lekker :) Viel me nog goed mee met de conditie.. :+ :D Schrok een beetje van de weegschaal tijdje terug, dus weer goed op het eten aan het letten en meer bewegen... Maar vooral dat snaaien 's avonds blijft lastig... ^)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 21:26

Ik ken het Maya. Overdag ben ik druk zat, maar 's avonds als ik dan neer plof op de bank..
Zet nou standaard een pot thee, drink veel water en dwing mezelf een sinaasappel te pakken als ik trek krijg, en niet iets anders.

Conditie zit wel goed nou, fiets 3-4 keer per week anderhalf uur naar stal, en loop ook veel van en naar stage. Dat tikt ook wel aan :j
Mijn moeder laatst ook "Oh, je bent afgevallen he? Ja, ik kan het goed zien. Je hebt niet zo'n plofkop meer"
Moeders... >;) _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 21:27

OMG... plofkop nog wel. :oo :)) :(:) Neee... dat doet mijn moeder gelukkig niet, die prikt soms in m'n buik en zegt dan met een scheef oog terwijl ze klaar staat om weg te sprinten : lekker buikje he? }>

Ik poog de fiets wel te pakken, maar ja... :+ ik heb een auto, en dan is het slecht weer, en dan verslaap ik me iets en heb ik geen zin om te haasten, en dan moet ik na werk nog een boodschap doen dus beter auto pakken, etc. etc. etc. O:) :+
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-07-09 21:28, in het totaal 1 keer bewerkt

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 21:28

haha moeders := zo lekker tacties :D

Skaten en nat wegdek gaan niet samen, heb ervaring en bewijs :=

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 21:28

_janet_ schreef:
Bianca klinkt als een erg leuke dag!
En top dat je de eer aanjezelf hebt gehouden. +:)+
Wat een gezeur heeft Mich gehad zeg, niet netjes hoe zijn ex met hem om is gegaan :(:)

Wij zijn ook niet heilig geweest hoor, we "kennen" elkaar al 4 jaar en als je dan nagaat dat Sanne net 3 en een half is... dus in het begin gaf ik haar eigenlijk wel gelijk met hoe ze met Mich (en mij) omging. Maar als je dan nagaat dat zij binnen 2 weken al samenwoonde met haar nieuwe vriend, dat Mich die al 5 jaar geleden meerdere keren het huis uit heeft gegooid omdat hij het zaakje niet vertrouwde, ze dus binnen 2 maanden zwanger van die man was en een huis kocht... dat zegt toch ook wel genoeg over haar, en dat terwijl we er dus nu achter zijn gekomen dat Mich vrijwel onvruchtbaar is :x en hij het destijds ongeveer 1 keer per 2 weken deed en ze 4 jaar bezig waren.... dus toch errug knap dat hij een dochter heeft lopen :o

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 21:30

ik skate nooit maya :o mijn dochter doet dit wel, of het nou regent of niet, en ze gaat eigenlijk nooit onderuit hihihihi

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 21:30

Jup, that's my mum. Dat prikken inderdaad ook. Laatst lag ik op de bank bij mijn ouders, komt ze ook aan "zooo, het goede leven in Groningen hm? Ja, dat is te zien."
Nah! ^)

Maar goed, iets minder hartige dingen snaaien, meer groene thee drinken, veel fruit eten en nou ja, ik heb alleen maar een fiets :') en dan komt het helemaal goed :j

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 21:31

ahhh das wel erg ja berdien hihihi moeders, ooit word ik ook zo vrees ik _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 21:32

Fiets moet je ook lekker houden :j Veel beter voor de lijn en nog goedkoper ook :D

Ik ben jaloers op je dochter Bianca... :D

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 21:33

jaja nu boven nu foto's enzo kijken en verder lezen :D

mnkortleve schreef:
grid Ik vind het juist wel iets uitdagens hebben ik hou daar wel van daarom vind ik het ook vreselijk dat ik hem zelf niet kan rijden, op de grond probeerd hij het ook en dan is het een heerlijk gevoel als hij toch toegeefd en volledig de mijne weer is.

:o ja de 1ste paar keer wel, maar idd zowel op de grond als wanneer je erop stapt moet je hem dus echt ALTIJD (de 1ste 5 minuten) vertellen wat kan en niet kan en pff dat vind ik ondertussen dus maar zwaar irritant := dan denk ik soms pff dat ie niet snapt dat Ik = Ingrid het weer ben ...
Geef mij dan maar Say die Weet wie erop stapt en dan gaat ze Wel (of niet) voor diegene :o
Heerlijk dat vertrouwen samen en de gevoeligheid van haar (minime aanwijzing is al voldoende en nooit doordrammen of zo) daar hou ik van :+:

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 21:34

maar ja die is 9 en durft/ kan nog alles he... dat terwijl ze met haar fiets elke keer onderuit gaat als ze maar een stoepie opgaat :? Op skates doet ze de meest rare dingen en dan blijft ze wel staan, rare muts is dat hoor die van mij...

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 21:34

Ja wil ik ook hoor. En heb lang geen geld genoeg voor een auto. Al denk ik wel dat ik er voor ga sparen, ik zie het nog niet zitten om straks als het regent, waait en vriest drie kwartier te fietsen := :o