Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MichelR schreef:WenK schreef:Top Michel!!! Dan hoef ik niet achterlijk vroeg mijn bed uit zaterdag! Moet dan alleen ff denken of ik dan wel ga springen zaterdag..
![]()
Ook qua stallen helemaal top!
Oooo Wendy, ik had je eigenlijk al bij de stalindeling bedacht
![]()
(geintje...)
shar_ianne schreef:Hoi Michel,
Fijn dat je toch nog een oplossing hebt kunnen vinden! Was ook wel een hoop gedoe met die buitenringen.
Kunnen wij nu ook nog meedoen of zit het echt helemaal vol?
Ik hoor het wel.
Groetjes Sharianne
MichelR schreef:shar_ianne schreef:Hoi Michel,
Fijn dat je toch nog een oplossing hebt kunnen vinden! Was ook wel een hoop gedoe met die buitenringen.
Kunnen wij nu ook nog meedoen of zit het echt helemaal vol?
Ik hoor het wel.
Groetjes Sharianne
Hé Sharianne,
Volgens mij is er wel een plekje voor jou want wat zijn de tinkerdagen zonder jou...
MamaMiesje schreef:Dat is het mooie van het Tinkweekend; je zou bij wijze van spreken met niks kunnen komen en van iedereen wat kunnen lenen, van rijbroek totaan paard
Dus een voorlezer is helemáál geen punt
piene schreef:oeioei oei iedereen kent elkaar hier natuurlijk!
ik ben betrekkelijk nieuw hier en ga ook mee doen. voor het allereerst.
en voor de allereerste keer een b proefje ook nog eens!
iik krijg al vaag een misselijk gevoel in m'n maag als ik aan de tinkerdag denk![]()
de buitenrit is leuk, maar ik heb me ook nog eens ingeschreven voor een dressuur proefje(zonder iets dat wel)maar toch.
oeioei zit em nu al te knijpen
piene schreef:oeioei oei iedereen kent elkaar hier natuurlijk!
ik ben betrekkelijk nieuw hier en ga ook mee doen. voor het allereerst.
en voor de allereerste keer een b proefje ook nog eens!
iik krijg al vaag een misselijk gevoel in m'n maag als ik aan de tinkerdag denk![]()
de buitenrit is leuk, maar ik heb me ook nog eens ingeschreven voor een dressuur proefje(zonder iets dat wel)maar toch.
oeioei zit em nu al te knijpen