... zijn nu B+10 en dus besloten om met wedstrijden te stoppen... maar om dus aan te geven hoe goed het ging

TK nee denk het niet --> of het moet echt LANGE tijd zo blijven gaan als het nu gaat dan wil ik het nog wel eens proberen misschien

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
snowdon schreef:a.s. zaterdag zelf al weer.
Schimpje schreef:snowdon schreef:a.s. zaterdag zelf al weer.
Hoelaat..?! Ik moet dit weekend ook nog even rijden.. In ieder geval Benson, anders wordt het niks in februari..!
snowdon schreef:Leuke wjd'tjes over Hotze!
Oei... ik geloof ik bij sommige mensen nog even de mond moet snoeren voor 2010![]()
Snowville schreef:Als die er over Leon zijn mogen jullie ze best hier vertellen hoor of PB-en![]()
ik hoor ze graag
grid schreef:Sita: Digitaal lijstje is OF allemaal horizontaal OF allemaal Verticaal (wel plat laten liggen en niet al draaien op computer dan krijg je nl van die halve foto's op lijstjeof heel klein en veel zwart erlangs
)
Of je moet dus elke keer dat het wijzigt de lijstje bij die foto kantelenen dan weer terugzetten
TinkerTom schreef:eefje03 schreef:hee miranda,hoe is het met paradiso?
Met Paradiso gaat het super!! Hij groeit als kool en is liefffffffffffffff....
Zoals je kunt zien een harige teddybeer![]()
Eerst lekker gegymt met Tom aan de dubbele lijnen, wordt ie lekker los van en toen wachten op de smit die afbelde omdat ie met een lekke band stond![]()
Hij zou zorgen dat ie morgen gedaan was!