lees dat we eingelijk niets te klagen hebben

ik heb maar 1 'opmerking' ik wil graag op mijn eigen !!!!!!
dan kan ik zelf op rust komen rit niet in fustrerende zooi en heb dan eingelijk weinig tot geen ruzie met mijn ouders
maar helaas moet ik daar eerst wat meer voor verdiennen
@ grid ben nog niet kaar hoor

de skirts en onder lip moetten nog in kleur en ge monteerd worden samen met de trekhaak

en dat gaat pas met een week of 3 gebeuren samen met de beurd (en dan nog hier en daar wat kleine dingetjes zoals blinderen raam enzo)
en als mijn uitkering weer inorde is gaan we de uitlaat en het blokje aanpakken

ik kan nu al wel lekker rond rijden zo ziet hij er tot nu toe uit

excuus dat ie nog wat vies is
http://www.mijnalbum.nl/Foto-OW4THEVN.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-AXVO4Q4G.jpg
maar heb het belangrijkste in kleur en heb alles van metaal onder de bumpers ed in de tectyl dus daar rotten doet ie eerst ook niet (moet in de wielkasten en bodem nog)
wta een kleuren trouwens (het halster) zou ik niet op mijn paard durven leggen

ik houd het bij zwart zilver en bauw ed
@ janet balen van het hondje die ouwe van ons is ook niet meer 100%
zo af en toe moet ik hem de trap op tillen omdat ie willens en wetens naar boven wil op zijn plekje liggen
wahhhh vakantie !!!! lekker

ik heb nog paden aan gelegd in de weeribben !!!!! van school uit bagger zooi he hele F*****ing dag met kruiers zand sjouwen door het zand wat je net gestord had
trouwens troost je met je gaatje ik moet binnekort nog een kies er uit

wat een hoge bekeuring van wilco !!!!! (mag hij ook wel op mijn rekening storten hoor

wel bagger van de ruzie, ruzies zijn nooit leuk ik had ze teveel met maurits en stom genoeg kunnen we nu wel normaal praten
zaterdag nog naar een feest geweest met hem en zijn zusje was erg gezellig te voor hun (de mixjes met 7 verschillende drankjes gingen er goed in

@ siet het hart van nl gebeuren verstond tot 3 keer toe lelijk (vond het al beledigend

gecondoleerd
vakantie in parijs niet mijn ding maar euro disney lijkt me wel gaaf

wat zag ze er weer super uit

trouwens bekend hoofdstelletje

trouwens als je perse zo'n keurings halster wilt hebben kan ik er mischien wel goedkoop een nieuwe zilveren (of als je goud mooier vind gouden) regelen
in hogeveen kan ik ze met korting krijgen (als ie ze nog heeft)
(heeft geen zin alles weer te gaan veranderen

borders leuke dingen zijn het als ze ook hun drang weten te onder drukken dan (dan zijn ze me te druk

@ berdien tarantula's komen niet voor in nl

btw leed vermaak is altijd leuk (ik moet ook uitkijken met mjn brom die loopt ook niet netjes 40

klinkt super daar

ben wel jaloers na het zien van je plaatjes

als je weer terug bent en weer bent bij gekomen zul je er ongetwijveld geen spijt van hebben dat je bent gegaan
het is zo'n pracht kans die kon je gewoon niet laten liggen

@ maya leuk verslagje

@ teuntje gelukkig niet zo stil komen te staan
http://www.112beilen.nl/newsbringer_rea ... 2YWEdYEDYY
zo zonde he van die feroza

die dingen fikken niet zomaar spontaan uit
ik heb dan echt zo iets van : K*T

wat bagger van bonita

@ leon santa is echt een schatje

trouwens toch begonnen met vlechten van snowdon ???? toch niet na aan leiding van sil zijn maantjes he

:d die trendy jochies hebben vaak een vriendin/moeder die een grote vinger in de pap hebben

wat is lucas een lekkere reus

@ guppekop wat raar van die jury ????
ik weet niet wat ik zou doen bij zulke opmerkingen

nog geveliciteerd !!!!
ik heb ook een luchtje van puma (lekker zijn die

heb je zo'n voorbeeld van zo'n shirt ??? (foto)
@ tk wat ziet je vader er trots uit op paard

jij er af ge stuiterd ??? zo zo

wel balen dat je er niet ongedeerd af bent gekomen
@ majolein mooi plekkie hebben jullie zeg !!
@ blackstar pff mischien een idee om de plaatselijke vandalen in te lichten ??? (even flitsertje slopen

atrose is niet mooi afwachten dus maar weer
@ grr mooi dier met de zwarte benen lekker apart (helaas houd die ze niet )
mooie plaatjes

kolossen aan de hobbel begin me er niet over
de keer dat sil aan de hobbel ging had ik naderhand 15/20 % geschaafd op mijn lichaam en drinken mijn kinderen later grind

etters in de wei is echt verschrikkelijk ik moet er niet aan denken, hopen dat je het goed kan oplossen
@ BuBBLeGuM geveliciteerd

@ Sylvia dat moet wel een leuk gezicht zijn geweest tink met bodywarmer aan de hobbel

en veulentjes die zich laten gelden

@ prada wat een pech zeg
nu maar hopen dat het allemaal wel snel geneest
pff die voor pluk wat zou ik hellig worden (en ik zal echt niet de enige zijn) de wereld zou echt te klein zijn
heb zaterdag ook een tinker dek hengst op een fair ik bochoord (kan me niet meer herinneren welke het was sorry) maar om eerlijk te zijn vond ik dat een enorme tegenvallen

zo eindelijk klaar met bij lezen komen op de laatste pagina's nog leuke foto's voorbij

maar goed hier weer drama thuis

maar gaat super met het rijden met sil ben zelfs alleen buiten geweest en alles gedaan stap draven en galoperen !!!
en verbazingwekkend had ik perfecte controle over alle gangen

verder met filou weinig gedaan maar die is nog steeds niet weer hengstig geweest

dus even afwachten tot ze allemaal gescand worden

en verder weinig te vertelen