Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

snowdon schreef:@ Tadano: Jij als voetbalfanaat moet het juniorenteam van NAC eens in de gaten houden, daar zit een hele goede keeper bij
(hij leert momenteel rijden op Snowdon, elke week wel eventjes)
@ Mazzel-meid: waar loop jij stage dan?
. Ik weet wat ze doormaakt en ik hoop voor haar dat het toch nog goed uitpakt.
nodig is bij deze dan maar. Ik ga proberen nu weer bij te blijven maar als het lukt.

maar ja wat wil je...inn 48 uur precies 1 pakje sultana, 2 crackers en 1 boterham op...en het merendeel is er ook met dezelfde vaart weer uitgekomen...en dan het gek vinden dat je behoorlijk dizzy bent als je loopt
silas schreef:als je internet bankieren hebt dan kun je ook op bedrag zoeken....
trouwens , waar blijf jij overnachten in Heerde.... ben nu nl aan het zoeken naar slaap plaats maar misschien weet jij al wat...
in Epe.
?Citaat:Hallo,
Ik ben bezig een artikel over Tinkers te schrijven voor het paardenblad Amazone. Ik zou graag in contact komen met mensen die hun Tinker zelf geimporteerd hebben. Als je een Tinker hebt die bv. goed presteerd (M of hoger) op dressuurwedstrijden, endurance of mennen zou ik dat ook graag horen. Heeft je Tinker andere talenten of het je een aprat verhaal bij je Tinker, laat het dan ook weten! Graag reageren tot 1 december.
Groeten,
Nanet Nijhof
Team Amazone
Kiara schreef:Tinkermuts sterkte!!!
Kwam overigens op tinkerwereld dit tegen:Citaat:Hallo,
Ik ben bezig een artikel over Tinkers te schrijven voor het paardenblad Amazone. Ik zou graag in contact komen met mensen die hun Tinker zelf geimporteerd hebben. Als je een Tinker hebt die bv. goed presteerd (M of hoger) op dressuurwedstrijden, endurance of mennen zou ik dat ook graag horen. Heeft je Tinker andere talenten of het je een aprat verhaal bij je Tinker, laat het dan ook weten! Graag reageren tot 1 december.
Groeten,
Nanet Nijhof
Team Amazone
Staat nog geen mailadres bij, maar dat komt vast nog wel.
Het toeval is, dat deze dame staat op de stal waar ik binnenkort heenga, grappig he.
Maarreh... ik ga er vanuit dat jullie hier wel wat mee kunnen?
Jean misschien????

Heb gewoon liggen pitten, was erg warm daar, maar dan op juiste warmte 

Ben wel benieuwd of het lukt om daar een baan te krijgen, je zat daar toch best op je plaats he?

Cheveyo schreef:Kunnen we niet met een heel stel op 1 plek logeren, is nog lachen ook! In een jeugdherberg ofzo, kan je met 3 op een kamer bijvoorbeeld, is ook niet zo duur.
.