[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tinuss

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 07:39

Goedemorgen

Ga even proberen bij te lezen

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 07:44

des, ik heb lidmaatschapsnummer niet eens ingevuld geloof ik.....

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 07:44

Goedemorgen!
Succes vanmiddag, Tinkermuts!!

Nog maar 2 nachtjes slapen.....

Annick

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 07:51

goede morgen
comp is kapot dus zit heel weinig achter internet.
welkom aan de nieuwe mensen.
Tinkermuts: succes vandaag.

Ga zo werken gelukkig maar tot 1 uur en dan lekker vrij.
en maar hopen dat ie comp het straks weer doet
Annick

xena

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 07:54

Tinkermuts: succes vandaag!en nee...denk niet dat ze rammstein hebben

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-05 07:54

goeiemorgen!

Vanmorgen heerlijk blond gedaan!

Met mijn duffe kop onder de douche gesprongen en me keurig gewassen met: uhum cremespoeling!

* SAS heel veel succes!!*

Tinuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 08:06

Jean..........gaaf profiel heb je nu

Pellie.......heerlijk naar Barcelona het is zo'n gave stad, wel lekker dat je weer wat leuks kan gaan doen

Keevagirl........Milan ziet er alweer stukken beter uit en wat heb je gave buitenstallen zeg...........ziet er super uit

Tinkermuts.........heel veel succes en sterkte vandaag

Wenk..........wat een verhaal joh bij die bank

Irish Lady

En ik heb gister les gehad met Jeanie
Ze liep wel lekker alleen vertikte ze het op te galopperen, even goed boos op haar geworden en toen ging ze gelukkig wel
En de rest
Laatst bijgewerkt door Tinuss op 14-10-05 08:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 08:07

Oja, dat vergat ik bijna *schaam*
Tinkermuts, sterkte en succes vandaag!

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 08:21

Tinkermuts, sterkte vandaag. Gewoon verstand op nul.

Keevagirl, fijn dat Milan al weer opknapt!

Pellie, fijn dat er nog wat centjes overblijven voor een leuk tripje naar Barcelona.

Jean, gaaf al die hengsten. Drum is helemaal mega met Kristel erop en Raven voor de wagen, prachtig. Lia Fail vind ik ook erg mooi, die heb ik niet gezien toen we bij jullie waren.

Annick, stomme computer!

Oooo spannend FK, 2 nachtjes nog maar.

Dat was lekker wakker worden Angelique. Grappig dat je zo gehecht bent aan je autootje, sterkte er maar mee.

Jacky2, sterkte voor je zus.

Chubby, Fred en ik verschillen ook bijna 7 jaar hoor, ik ben het met MM eens, mooie, wijze uitspraak.

Zo, nu maar eerst stofzuigen, dweilen en stoffen beneden..................

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 08:39

snowdon schreef:
@ Tadano: Jij als voetbalfanaat moet het juniorenteam van NAC eens in de gaten houden, daar zit een hele goede keeper bij

(hij leert momenteel rijden op Snowdon, elke week wel eventjes )

@ Mazzel-meid: waar loop jij stage dan?

welk team, jong ,a1, b1, c1 ?

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 09:01

Morguh,

Maar druk, druk, druk dus ik ga weer

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 09:46

Goedemorgen!

hier ook drukdrukdruk... Ga gauw verder...!

Sterkte voor Sas met de MRI, voor WenK zonder geld, voor Fjordkootje die geduld moet opbrengen en voor Flet die het ook druk heeft.

Verder weet ik ff niet meer... Lotus, Calender, here I come... Mag weer 'wat' gaan schuiven in de agenda

hetlarixbos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 09:57

Hier even een berichtje van mij.

Saskia veel sterkte vanmiddag. Hopelijk valt het mee.

Jacky2 veel sterkte met je zus . Ik weet wat ze doormaakt en ik hoop voor haar dat het toch nog goed uitpakt.

Roos het gaat gelukkig tegen ieders verwachting in veel beter met mijn vader. Hij is van alle slangen af. Kan zelf alweer kleine stukjes lopen en hij verveeld zich en begint als weer te klagen dat hij naar huis wil en hij mag sinds 3 dagen weer zelf eten wat hij wil dus hij eet volop gevulde koeken

Nieuwe meebabbelaars welkom.

Vannacht k*t geslapen. Mirthe is ziek en om het uur a half uur werd ze wakker en ging ze huilen. Gelukkig ging het na de zetpil beter.

Dit was het weer voor even. Iedereen die ook een knuf nodig is bij deze dan maar. Ik ga proberen nu weer bij te blijven maar als het lukt.

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 09:58

Goedemorgen.
Heel veel bijgelezen. Heb het momenteel even heel druk, kom nergens aan toe, dus lees gewoon even mee als ik tijd heb.
Tinkermuts, sterkte vandaag, met mooi muziekje valt het best mee.
Vanmiddag mijn laatste werkdag en dan een weekje vrij! Lekker!
MOrgen ringsteken. Vanmorgen mijn tuig aan laten passen, moesten nog allerlei gaten bij in en het lamoen moest nog bijgebogen.
Gister feestje van het werk. We zijn naar een theaterrestaurant geweest. Erg gezellig en laat geworden

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 10:01

Goeiemorgen allemaal!

Tinkermuts, sterkte vandaag

IL, lekker blond dus

Keevagirl, Milan ziet er iig stuk beter uit!

Tadano, ook nog welkom van mij

Chub en Flet, lekker druk op het werk dus...nja, beter dan niets te doen hebben

Mamauba, fijn dat het beter gaat met je vader!!

Ik zit nog thuis vandaag, nog behoorlijk slap maar ja wat wil je...inn 48 uur precies 1 pakje sultana, 2 crackers en 1 boterham op...en het merendeel is er ook met dezelfde vaart weer uitgekomen...en dan het gek vinden dat je behoorlijk dizzy bent als je loopt
Dus toen de boterham binnen bleef ging het alweer beter, en ben ik toch even uurtje naar school geweest (wel met de auto gebracht), en heb ik al mn handelingsdelen in kunnen leveren.

Pff heb het es na zitten rekenen, heb van woensdag op donderdag 16 uur geslapen, en vannacht ook weer 11 uur of zo...ben iig weer behoorlijk uitgerust nu

Ga vanmiddag ook wel weer naar d epaarden, moet santana nog even wassen voor zondag, die moet ook wel een beetje netjes voor de dag komen

nou ga nu maar even wat nuttigs doen voor mn profielwerkstuk of zo, dan doe ik iig nog iets

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 10:26

bijlezen lukt me niet eens... hahaha ik heb het véél te druk gekregen! lintjes van de wei wat verzet, maar ewald heeft door dat je er tegenaan kan duwen omdat er geen stroom op staat... nog ff en dan staan ze op het grote stuk dus.
en tussendoor het huishouden doen en met de katten buiten wandelen, die schijten en pissen van narrigheid het huis eronder... tijd om naar buiten te gaan dus!!!

succes tinkermuts met de MRI!

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 10:56

silas schreef:
als je internet bankieren hebt dan kun je ook op bedrag zoeken....

trouwens , waar blijf jij overnachten in Heerde.... ben nu nl aan het zoeken naar slaap plaats maar misschien weet jij al wat...

wij slapen in het Campanille hotel in Zwolle dat is 20 minuten van de kliniek vandaan....

en ik weet niet meer om welk bedrag het gaat,zat ook nog een deel van 2004 bij,ik mail nog wel een keer naar Anouk...
Leonoor overnacht op 7 minuten afstand geloof ik in Epe.
ik heb geboekt via weekendjeweg.nl
da's lekker goedkoop

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 11:50

Kunnen we niet met een heel stel op 1 plek logeren, is nog lachen ook! In een jeugdherberg ofzo, kan je met 3 op een kamer bijvoorbeeld, is ook niet zo duur.

Tinkermuts sterkte, ben ook zo claustrofobisch, niet in liften maar ga alleen al vlak bij de gedachte aan een MRI scan. Succes!!

Ingrid Beterschap nog!

Silas, balen dat je je toet nu toch echt in hebt geleverd. Weet hoe het voelt, het is maar een auto maar toch het was jaren je eigen toettoetje....

Wenk, dat meen je niet van de bank, wat een rare acties!!

Wenk en Silas, wanneer gaan we met ons drietjes de singel/beschermers overhandigen ?

Pellie, druk druk druk, je hebt je handen al vol zo te lezen.

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 11:52

Ik ga trouwens mijn auto even wassen, gisteravond hebben we een gevecht gehad met een verotte banaan op de parkeerplaats van Manege Wennekers in Aalsmeer.....en waar komt ie....op mijn auto!!
Wacht maar zondag bij NK Quarterhorses zullen we een eitje bakken op de motorkap van haar Chrysler cabrio nog wat hihi. Revanche!!!

Kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 11:55

Tinkermuts sterkte!!!

Kwam overigens op tinkerwereld dit tegen:
Citaat:
Hallo,

Ik ben bezig een artikel over Tinkers te schrijven voor het paardenblad Amazone. Ik zou graag in contact komen met mensen die hun Tinker zelf geimporteerd hebben. Als je een Tinker hebt die bv. goed presteerd (M of hoger) op dressuurwedstrijden, endurance of mennen zou ik dat ook graag horen. Heeft je Tinker andere talenten of het je een aprat verhaal bij je Tinker, laat het dan ook weten! Graag reageren tot 1 december.
Groeten,
Nanet Nijhof
Team Amazone

Staat nog geen mailadres bij, maar dat komt vast nog wel.
Het toeval is, dat deze dame staat op de stal waar ik binnenkort heenga, grappig he.
Maarreh... ik ga er vanuit dat jullie hier wel wat mee kunnen?
Jean misschien????

Tinuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 12:01

Kiara schreef:
Tinkermuts sterkte!!!

Kwam overigens op tinkerwereld dit tegen:
Citaat:
Hallo,

Ik ben bezig een artikel over Tinkers te schrijven voor het paardenblad Amazone. Ik zou graag in contact komen met mensen die hun Tinker zelf geimporteerd hebben. Als je een Tinker hebt die bv. goed presteerd (M of hoger) op dressuurwedstrijden, endurance of mennen zou ik dat ook graag horen. Heeft je Tinker andere talenten of het je een aprat verhaal bij je Tinker, laat het dan ook weten! Graag reageren tot 1 december.
Groeten,
Nanet Nijhof
Team Amazone

Staat nog geen mailadres bij, maar dat komt vast nog wel.
Het toeval is, dat deze dame staat op de stal waar ik binnenkort heenga, grappig he.
Maarreh... ik ga er vanuit dat jullie hier wel wat mee kunnen?
Jean misschien????

Ik ken toevallig een tinker die dolgraag een endurance loopt en dan nog wint ook

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 12:03

Schrijven! Tarmine

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 12:32

Eens even op mijn gemak bijgelezen

Jeanie, ik zie dat jouw vriendlief bami met een Surinaams tintje maakt, wat moet ik daaronder verstaan? Dat Surinaamse dan

Sox, je had nog wijze woorden met dat het gisteren wellicht de laatste dag 20 graden zou zijn. Vandaag weer lekker mistig en grauw.. toch een stuk minder om naar te kijken... Toch nog wel redelijk fijn gelezen met de Fries en vriendin

Keeva, tof dat dat spul aanslaat bij Milan, maar sterkte voor beide jongens dan maar! Toch nog wel beterschap voor beiden hoor, moet echt niet fijn zijn...

Tinkermuts sterkte voor de MRI, jammer dat je het niet leuk vindt door je claustrofobie, ik vond het destijds wel lekker ontspannend Heb gewoon liggen pitten, was erg warm daar, maar dan op juiste warmte

Roos, en anderen, bedankt voor jullie lieve beterschapswensen

Spannend hoor Chub, hopelijk overleeft je toekomstige baas je wensen Ben wel benieuwd of het lukt om daar een baan te krijgen, je zat daar toch best op je plaats he?

Keevagirl, zoals al in je topic vermeldt, wat een prachtige stal, daar mag je echt heel blij mee wezen! Wauw.

Elke, wat onwijs handig en lief van je stage-baas, dat je dus drie (?) dekens hebt gekregen? Altijd handig om zoiets te krijgen, leuk joh!

Wen, is het nog opgelost met dat bankgedoe? Klinkt maar heel raar en frustrerend inderdaad.

Pellie, gefeliciteerd ermee dat je naar Barcelona kan voor oud en nieuw! Hartstikke leuk voor jullie

Oeh Silas.. dat was wel heel erg vroeg... ik ging destijds alleen maar spelen als ik zo vroeg op was, want mijn ouders wekken was niet zo'n slim plan...

Vasthi, wil het stofzuigen en dweilen allemaal een beetje? Succes er iig mee

Mamauba, wat onwijs goed om te horen dat het zoveel beter gaat met je vader! Zullen jullie echt heel fijn vinden denk ik wel

Wat raar dat jullie allemaal nu gaan ringsteken, bij ons is dat echt een gebeuren van de zomermaanden

Ingrid, beterschap, en waarom kruip jij niet even in bed tot je echt beter bent? Dat gaat voor hoor...

Anyway, dat was het wel weer

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 12:48

Haaai,

ff lunchen en rust... Pfff... Nogal een hectische ochtend en weer werk zat voor de komende week...
Helaas geen tijd gehad om met baas te spreken over mijn wensen

Silas, heb je nu al een andere auto?

Pellie... Ga je nu met je kattenkinders aan een riempje lopen? Zie je al gaan

Mamauba, fijn om te horen dat je papa beter gaat!

Ingrid, beterschap!

Cheveyo gaat lekker door de wasstraat, vind ik altijd leuk om in de auto te blijven zitten.. Inderdaad: ik ben niet claustrofobisch

Hmmmm.. M'n printer print niets uit vanuit excell... Ga ff monteurtje spelen... Doei!

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 12:53

Cheveyo schreef:
Kunnen we niet met een heel stel op 1 plek logeren, is nog lachen ook! In een jeugdherberg ofzo, kan je met 3 op een kamer bijvoorbeeld, is ook niet zo duur.

.

Heb al een 3 persoonskamer in 'mijn' hotel geboekt. Ook hecht ik voor deze gelegenheid waarde aan luxe, dus wilde een hotel met een ontbijtbuffet waar je je ziek aan kan eten
Tevens moet ik even de rust en privacy hebben om te kunnen kolven, want ik verwacht dan nog borstvoeding te geven