Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jackytje schreef:KarlijnMijn broertje op men shettepoown
(let niet op mondje, momentopname en broertje moet nog leren zachter te zijn in de mond)
[ Afbeelding ]
Jolandaa_ schreef:Jackytje schreef:KarlijnMijn broertje op men shettepoown
(let niet op mondje, momentopname en broertje moet nog leren zachter te zijn in de mond)
[ Afbeelding ]
Das apart, 4 zwarte sokjes!
Leuke pony
draaakje schreef:Oh ik ben helemaal blij. Heb ook wel een heel klein beetje de zenuwen, want ik vind het niet niks, zomaar een veulentje. Ik ben blij dat we haar al een tijdje op stal zetten met extra hooi. Ik ga nog even uitzoeken of ik haar merriebrok wil gaan voeren. Ze is wel wat ingevallen. En ik moet wat extra stalbedekking halen. En ik wil weer een geboorte emmer vullen (trektouwtjes, handdoeken, glijmiddel, navelklemmetje, ontsmetting, flesje enz.)
Ik kan mooi een stuk voor haar af zetten zodat ze als ze op het eind loopt de stal en een stuk uitloop heeft.
En eigenlijk wil ik wel weer een camera op de stal en uitloopstukje.... Probleem vind ik dat ik niet meer thuis woon, en het dus een IP camera moet zijn.
Gelukkig heb ik niet heel veel dingen gepland staan. Wel het tinkerweekeind en eind van April heb ik een weekeind weg met mama en de paarden. Maar dat zijn gelukkig geen dingen op leven en dood, dan vind ik Arya belangrijker
tinker_sally schreef:Wat een schatje Karlijn. Leuke naam heeft ze. En las dat je ook een trailer had gekocht.
En kwam ook nog een roze kruiwagen tegen. Dat valt wel op, maar kan wel snappen dat je man daar niet mee wilt lopen![]()
En dat barefoot zadeltje is leuk.
Lailaa ook een leuke shet wat jij hebt. Mooie maat ook.
En Ramona heeft een mooi hoofdstel. Zit te denken of ik die ook voor Sally ga kopen. En dan ook de roze variant of de paarse.
Wat leuk dat westernzadeltje op je shet Kaat. Leuke shet ook.
Draaakje gefeliciteerd met de kleine Arya. Toch wel fijn dat je het nu zeker weet.
Nu maar afwachten wat er uit gaat komen.
Vanavond nog even naar stal geweest om Sally haar eten te geven. Kon haar nog even op de wei zetten zodat ze lekker kon grazen en kon ik haar eten klaarzetten en stalletje nalopen voor het te donker was.
Wil ik haar weer gaan halen van de wei, en neem dan altijd een snoepje mee. Roep ik haar bij het hekje komt ze in een drafje naar me toe met een hinnikjeHelaas had ik niets bij de hand om het te filmen.
Zaterdag neemt mijn instructrice een zadel mee om te kijken of ik dat wat vind. Heeft ze te koop staan voor een klant van haar. Dat is een wintec isabel werth (hoop dat ik het goed zeg). En zij zegt dat ik daar als in een huis in zal zitten.
Het is een dressuurzadel, heb daar nog nooit op gereden. Ken alleen vzh en western.
Maar ben benieuwd.
tinker_sally schreef:Wat een schatje Karlijn. Leuke naam heeft ze. En las dat je ook een trailer had gekocht.
En kwam ook nog een roze kruiwagen tegen. Dat valt wel op, maar kan wel snappen dat je man daar niet mee wilt lopen![]()
En dat barefoot zadeltje is leuk.
Lailaa ook een leuke shet wat jij hebt. Mooie maat ook.
En Ramona heeft een mooi hoofdstel. Zit te denken of ik die ook voor Sally ga kopen. En dan ook de roze variant of de paarse.
Wat leuk dat westernzadeltje op je shet Kaat. Leuke shet ook.
Draaakje gefeliciteerd met de kleine Arya. Toch wel fijn dat je het nu zeker weet.
Nu maar afwachten wat er uit gaat komen.
Vanavond nog even naar stal geweest om Sally haar eten te geven. Kon haar nog even op de wei zetten zodat ze lekker kon grazen en kon ik haar eten klaarzetten en stalletje nalopen voor het te donker was.
Wil ik haar weer gaan halen van de wei, en neem dan altijd een snoepje mee. Roep ik haar bij het hekje komt ze in een drafje naar me toe met een hinnikjeHelaas had ik niets bij de hand om het te filmen.
Zaterdag neemt mijn instructrice een zadel mee om te kijken of ik dat wat vind. Heeft ze te koop staan voor een klant van haar. Dat is een wintec isabel werth (hoop dat ik het goed zeg). En zij zegt dat ik daar als in een huis in zal zitten.
Het is een dressuurzadel, heb daar nog nooit op gereden. Ken alleen vzh en western.
Maar ben benieuwd.