Ben naar Zandvoort geweest. NH-hotel, 1 nachtje in de luxe Lang geleden dat ik zooo heb kunnen ontspannen. Heb er echt van genoten. En we hadden natuurlijk prachtig weer erbij!
Fijn dat je ouders weer thuis zijn mdh
M_D_H
Geplaatst: 18-04-10 22:13
ben ik ook heel blij mee gister het paard laten vrij springen... hindernis dit keer opgetrokken tot 1,40 hij gaat gwn plat door de bocht... maakt de bocht zo scherp dat hij vanuit een draai moet springen... en haalt het nog steeds en een lol wat hij dan heeft ook gwn van uit stilstand springen, en de hindernis staat nog steeds
Laatst bijgewerkt door M_D_H op 18-04-10 22:14, in het totaal 1 keer bewerkt
Goeiemorgen Yvonne van harte gefeliciteerd!!! Lekker naar zee geweest. Leuk weekend dus zeker met dit mooie weer. Janus al helemaal op zijn plekje op de nieuwe stal las ik. Trekker en voertijd voor je het weet zijn ze trekker mak en willen ze die ook opeten.
Desiree mooie punten gehaald. En lekker gereden is ook erg belangrijk. Gillian laten rodeoen met de rok. En vrij laten springen. En papa en mama wat later thuis dan verwacht. Maar gelukkig weer thuis. Leuke foto's hoor.
Petra ook weer leuke foto's geplaatst zie ik. Ze lijkt niet alleen groot ze is het ook. Al is voor mij een tink al snel groot. Die van mij is maar 1.44... Maar zeg altijd maar zo klein maar fijn.
Diana wat een leuk veulen zeg. Geweldig die kleine spookjes. Mooi getekend ook. Veel plezier met de kleine spruit. End at we maar veel foto's mogen zien.
Karine paardje heeft geen balletjes meer. Gaat het allemaal goed met hem.
Leonie lekker druk met je winkel.
Sabina en was de kleine diabella veel haar kwijt. Of zit het er nog aan.
Nou ik ben vrijdag op stap geweest met collega's. Naar Nijmegen bij mookerheideslot. Daar kun je allerlei activiteiten doen. En het werdt uiteindelijk een rollespel met 8 volkeren. We moesten zwaar vechten en boogschieten. Met een handboog en een die je moet stellen. Maar doie vond ik te gevaarlijk voor mij en de andere rond om mij. Dus heb met de handboog geschoten. Waar ik overigens aardig mee uit de voeten kwam.
Een kattepult maken en een denkopdracht. Het was echt wel gezellie. Had er in eerste instantie niet zo'n zin in. Maar het was echt leuk.
Zaterdag les gehad van een vriendin. Die is dan even niet mijn vriendin meer zegt ze zelf altijd. Dat klopt ook wel want ze is heel streng dan voor mij. Maar het ging super ben erg blij.
En gister heb ik Elvis zijn staart weer is gewassen. Die was een partij vies. Maar nu glimt ie weer in de zon. Is dan net zilver zo wit als die staart dan kan zijn. Nou weet ik voor hoelang dat weer duurt. Vandaar een grote vlecht erin. waardoor hij nu hele dikke billen heeft.
Nu even weer hard gaan werken. das ook erg belangrijk....
Akecheta
Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-10 07:55
Hoi Marlon Lekker dagje achter de rug! Wel een leuk idee voor een personeelsuitje! Ik heb er altijd een super super hekel aan, maar als het achter de rug is dan was het allemaal wel te doen.
Waar heb je Elvis zijn staart mee gewassen?
Janus zijn staart is binnenkort nl ook aan de beurt.
nikkielvis
Geplaatst: 19-04-10 08:02
Moeder en dochter:
Mooie Cailin buiten:
Weer wat fototjes van het kleine sokkenmonster Cailin
nikkielvis
Geplaatst: 19-04-10 08:05
Eigenlijk gewoon met shampoo. Iedereen begon over biotex en zo. Maar heb warm water in een emmer gedaan. Zijn staart even nat gespoten met de slang. Sop in het warme water gedaan. Zijn staart erin gehangen en dan heel lang wassen. (haar tussen je handen wrijven zeg maar)
Nou het was zo wit. En ik had wel eerst zijn staart helemaal uitgepluist.
Het je al cadeautje gekregen Yvonne!!
Akecheta
Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-10 08:16
Ah oké. Heb nog wat shampoo van mijn hond liggen, zal het daarmee eens proberen.
Ik krijg een nieuwe cap. Mijn huidige cap is twee keer op de grond gevallen, de eerste keer liet ik hem zelf uit mijn handen vallen en was de schaal van de cap niet helemaal heel meer, en vrijdagavond lag het bovenstuk eraf Cap lag op zadelkast, Janus gaf een zwieper met zijn staart, cap vloog door de lucht.... boem kapot.. Bedrijfsongevalletje zal ik maar zeggen Verder "vier" ik mijn verjaardag met verhuisdozen inpakken en vanmiddag een rijles. Doe er normaal nooit zoveel aan, en aan zee zijn ben ik getrakteerd op eten. (errug lekker )
Lekker slim... Heerlijk gebadderd, zit al in mijn pyama... Bedenk ik in één keer dat ik Janus nog een dekentje om moet doen, trek er gewoon een spijkerbroek en jas overaan. Fijne avond iedereen
Ik was aan het werk bij de broer van de boer waar ik sta en een stalgenoot kwam me halen dat het paard van de andere stalgenoot helemaal de weg kwijt was. Zweten , schrapen , liggen , hele paddock plus paal uit de grond gerolt. Dus ik mee stalgenoot van het apard was onderweg. Dus ik ben gaan lopen en lopen tot ze er was en ze het overnam. Ben ik even mijn werk af gaan maken en de Da was er maar was er niet blij mee hoe hij er bij stond Even gewacht na behandeling en besloten dat ze met spoed naar Utrecht met hem moest. onegveer een klein uurtje geleden kreeg ik een sms dat hij de Ok op ging. Dus nu heel hard Duimen, kl*te Koliek
M_D_H
Geplaatst: 19-04-10 20:33
niet best... koliek is zowiezo klotuh
Akecheta
Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-10 20:56
Sterkte Petra! Hoop dat het paard goed door de operatie komt. Nare dingen bah. *duim-duim-duim etc*
*UPDATE*Hij ligt nog op de Ok, ze moeten 2meter darm weghalen. Ook de rek is uit zijn dunnedarm daar heeft ook een verstopping gezeten. Toen hij binnen kwam gaven ze hem 20% kans, nu zijn de waardes van zijn bloed wel iets de goede kant aan het opgaan. Maar het blijft duimen.
Akecheta
Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-10 22:40
Ik ga slapen. Petra Ik hoop als ik morgenvroeg wakker wordt dat ik hier heel goed nieuws ga lezen!
M_D_H
Geplaatst: 19-04-10 22:44
sweet dreams yvonne!!
Als iemand hier nog een dressuurzadel nodig heeft, of iemand weet die er eentje zoekt let me know