Ik kreeg vanmorgen een hele lieve beebjes kaartje in de bus, wat een moppie zeg die kleine Fay. Als er mensen zijn die mee willen doen met een kado voor de kleine Fay ( van Esmeralda @ Nuage)dat hoor ik dat graag via PB
VandeMol
Geplaatst: 15-11-12 15:38
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het met jullie gaat, Esmeralda ? En met de kleine ... ze moet nu ongeveer een 5-6 weken oud zijn !
Zucht , lang geleden dat we zelf zo'n hummltje hebben gehad , hihihi.. 3 jaar terug al weer !
liefs
VandeMol
Geplaatst: 13-12-12 20:16
Hoe staat het ervoor met de profielen ? Of ben je nog lekker aan het ontzwangeren , hihihihi ?
Niet rot bedoeld voor jou esme, maar vind t wel l*llig voor de mensen dat ze een half jaar moeten wachten op dna resultaten...Snap wel dat ze t wachten nu wel zat zijn iig...
Komt toch rot over. Ik kan er ook niets aan doen dat ik een eigen leven heb. Ik krijg hier geen cent voor betaald en stop hier al 2 jaar lang mijn tijd en geld in. Als ik dan vanwege zwangerschap met complicaties even uit de running ben dan is het niet anders. Het is niet alsof er iemand anders is die het overneemt of wel? Ik denk dat je geen idee hebt over hoeveel werk je het hebt.
Overigens hebben ze de DNA resultaten allang, die krijg je van het lab en daar betaal je voor.
Ik weet niet hoe de situatie is ,maar je had me evt wel even een mailtje kunnen sturen dat het wat langer zou gaan duren( dan was ik gewoon op de hoogte geweest ). Mijn welgemeende excuses hiervoor en zal nu rustig afwachten.
Ik heb zowel hier, als op de website, als op de FB pagina een bericht geplaatst dat voorlopig alles stil zou liggen. Mensen ik doe wat ik kan en ik laat dit maar van me afvallen onder het motto ze weten niet beter want het zijn dit soort dingen die me echt heel verdrietig maken en me doen afvragen waarom ik dit überhaupt nog doe.
esmee, je hebt het tig keer duidelijk aangegeven hoor....niks van aan trekken!
vind dat er hier wel iets te l*llig wordt gereageerd... normaal bemoei ik me er niet mee maar vind het eigenlijk best associaal gedrag tegenover esmee, die hier al jarenlang VRIJWILLIG haar tijd en geld insteekt!
Ben het helemaal met Liek eens, het is en blijft Vrijwillig wat Esmee doet. En wat Esmee zelf al zegt de mensen hebben de uitslagen van hun paard binnen. En tja voor een link naar iets van Familie zal iedereen moeten wachten tot ze er weer Zin en tijd voor heeft.
Ook ik ben het met Angelique eens. Jammer dat er snel gewezen en geoordeeld wordt. Nee, vrijwillig is niet vrijblijvend, maar Esmeralda heeft meer dan duidelijk aangegeven dat er vertraging zou optreden. Naar mijn mening heeft ze hierin keurig gehandeld. Esmeralda, trek het je niet aan meis. Blijf alsjeblieft genieten van je meisje en neem je tijd, een ander heeft makkelijk praten...
Thanks meiden! Jullie zijn lief en maken mij weer bewust waarvoor ik het dus doe
Lepel en ik hebben nog even via pm gecommuniceerd, gaat goedkomen. En zodra die bengel van mij me wat tijd en slaap gunt ga ik er weer keihard voor! DNA nakijken vergt veel concentratie en ik moet een aantal uur achter elkaar tijd hebben. Want het is vooral heel veel opzoeken. Als ik midden "in" zo'n zoektocht zit en ik moet stoppen omdat Fay huilt dan kan ik tegen de tijd dat ik weer daar zit (zomaar een dag later) weer opnieuw beginnen. Dat schiet niet op, ik moet me echt goed kunnen concentreren want het is ingewikkeld. Hopelijk heeft Fay snel een beter ritme en kan ik de achterstand gaan aanpakken. Ik vind het ook frustrerend want ik heb er wel zin in.
Aan het tijdstip van het bericht zien jullie al af hoe m'n leven er nu uitziet
Chantal (lepel) kennende heeft zij dit absoluut niet banketstaaf of gemeen bedoelt, Zij zal de allerlaatste zijn die rot tegen een ander zou doen. Ik denk dat mensen gewoon heel benieuwd zijn naar de uitkomst (geef ze eens ongelijk) en indd. Nuage heeft vanaf het begin af aan aangegeven dat ze een winter/baby stop zou houden.
Ik denk dat dit onder de noemer valt; verkeerd begrepen Nuage, goed werk en zet hem op met je kleine meid! en respect dat je dit rotklusje al jaren doet!
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 15-03-13 08:39
Het heeft even geduurt maar er is bij Connor iets uitgekomen. Hij moet familie zijn van Rob Roy/the Business. Op de een of andere manier zit daar een groot familieverband in. Alleen hoe is nog niet duidelijk. verklaard wel een beetje waarom zijn zwarte vlekken steeds van kleur veranderen en hij van echt zwartbont toch een ander kleurtje krijgt nu hij ouder wordt.
Weet iemand geboorte jaren dan wel plekken van afkomst van deze twee misschien? Wie weet dat dan wat duidelijker wordt wie wanneer geboren is, vooral omdat Connors geboorte jaar ook zo onduidelijk is. We weten zeker wanneer en hoe en met wie hij naar nederland is gekomen en waarvandaan. Maar wat daar gebeurt is of met kuddegenoten geen idee.
Grappig omdat zijn vader eigenlijk wel bekend is, of daarvoor zit deze bloedlijn of het moet van mams afkomen.
Het is geen seizoensverandering maar over de jaren heen worden zijn zwarte vlekken behalve zijn hoofd steeds grijzer en vlekkeriger. Meer roan achtig eigenlijk maar dan met een appeltjes afwijking erin, ik heb er nooit zo bij stilgestaan waarom. Alleen dat het verandert en het er grappig uitziet. Er zal ergens in zijn systeem een andere neiging dan zwartbont in moeten zitten.
Bij mijn paardjes waren er helaas geen verdere matches (buiten diegene die ik al wist/in het paspoort staan) Achja hopelijk komt er id toekomst nog wat uit
DeCobvan
Geplaatst: 15-03-13 15:39
dat "vergrijzen" hebben meer tinkers last van... hier ook een die van echt zw-bont nu geheel stekelharig is met een grijze kop zal de leeftijd zijn.. of zoals bij mensen de aanleg..