Jeeeeeej! Jullie succeswensen hebben geholpen vanmorgen! 2x 191 punten! Weet nog niet of ik prijs heb, stond nog wel eerste in beide proeven toen ik wegging, maar er moesten er nog zo veel dat ik naar huis ben gegaan.. Kon straks even bellen of ik nog prijs heb en dan haalt schoonzusje hem op..
Grit, dat was even schrikken met het rijden! geluukig niets ernstigs aan de hand.
Prada geschoren!
John blij met kado!!
Paarden alleen op stap! Das wat minder..... Gelukkig verder ook niks aan de hand.
Net wat afspraakjes gemaakt voor de vakantie! Morgenochtend misschien even met Marleen bij onze paardjes kijken daarna even oud zadel van Bons naar het postkantoor brengen! Heb hem via marktplaats nog verkocht voor €40,-! Hij lag bij ons toch maar te liggen! Morgenmiddag even naar vriendin met kleine om wat te helpen en lekker te tutten met de kleine!
Dinsdag op kraambezoek bij de overbuurvrouw.
Woensdagmorgen een bosritje maken met stalgenoot en misschien met vriendin van mn broertje. 's middags weer naar kleine Benthe!!
Donderdag en vrijdag nog even niks maar dan is Johan ook vrij dus ook wel lekker. Voor je het weet is de vakantie ook weer voorbij! Hopen op een beetje lekker weer!
Wow Britta, dat doen jullie toch maar even!!! Superknap!
Ben helemaal happy, voor het eerst weer zelf met Kascha buiten gemend, en men, wat was dat peerd heerlijk ontspannen. Zo dribbelig als ze vorige keer was, zo rustig was ze nu! Alleen stilstaan... maar dat komt nog wel!
Grit, wat een heerlijk ritje zo te zien. En oeps... kar om! Lijkt me echt doodeng, misschien maar goed dat iedereen alweer stond toen je erbij kwam...
Laatste keer met mij gingen we dus gigantisch op hol... dus schrik zat er toen goed in. (vooral omdat ze het daarna steeds deed) Maar ben zo dol op haar, en als ik dan zie hoe ze het vandaag doet... heerlijk! -zo moest ik even kwijt-
Resi_lover
Geplaatst: 18-10-09 18:29
7 pagina's verder...
Leuk Eefje, een strandrit gemaakt
Haha, gekke Travis
Maartje nogsteeds verkouden Wel lekker Odinn gereden
Grit gister bij ziekke vriendin geweest
Denise een nieuwe navigatie
Leon gisteravond bij de familie van Arjan in en rookhok gezeten
Grid vandaag een lange buitenrit gemaakt
Dagmar belaagd door Pluizerd
Whahahah, Grit, OMG
Moyra nieuwe ava
Leon aan de thee Met het tinkerweekend gaan er ook een paar pakkies mee *Is lichtelijk thee-verslaafd*
Puck met Basje wandelen
Grid
Mirjam op de koffie bij vriendin en misschien nog even met de motor weg Oooh ooooh, paarden weg
Eefje lessen met pebbel
Nathalie, vervelend zeg
Joyce Lekker gereden met Prada Haha, dat hartje op d'r schouder
Bij trea de hele dag visite geweest gister...
Jeetje Grid Gelukkig zijn ze niet gewond Leuk filmpjes
Petra
Puck een lesje gegeven
Carola afspraken gemaakt voor de vakantie
Super Marleen
grrr
Geplaatst: 18-10-09 18:30
Oh, Lois, ik ben ook thee verslaafd hoor, dus gaan we samen gewoon lekker verslaafd zitten doen... Op wie ging jij nu mee?
ja hoor. Vandaag was het kleine klusjes dag voor mij. En we hebben van de natuurstenen het cement afgebikt. Mijn zusje en mijn tante waren aan het helpen.
Janet heeft schoonzus ontwijkende neigingen en bijna vinger kwijt. Ik zat vanmiddag ook met een schroevendraaier in m'n hand, maar heb wel het deurtje van de droger omgedraaid.
Vandaag weer wat aangeklust.. Ik krijg er handigheid in! Morgenochtend even nieuwe verf halen, dan kan ik van de week de logeerkamer afverven en de keuken ook een kleurtje geven..
Kan nu ook stopcontacten monteren, en dimmers, plinten leggen.
Vooral zwager is erg Mijn zusje was cement aan het bikken loopt hij naar Anne toe en zegt: "Goed bezig Anne". Maar dan op een vreselijke toon. Nou toen ben ik maar met Sem gaan lopen. Erger me toch groen en geel. Wilco noemt hem ook altijd Peter Piemel
Resi_lover
Geplaatst: 18-10-09 18:41
grrr schreef:
Oh, Lois, ik ben ook thee verslaafd hoor, dus gaan we samen gewoon lekker verslaafd zitten doen... Op wie ging jij nu mee?