ik heb zelf op het moment een paardje op het oog, heel anders als syl. heb nog niet besloten wat ik nou echt wil, maar ik wil wel open staan voor dit paardje.
beetje moeilijk om echt meer te vertellen, paardje in kwestie staat niet eens echt te koop. is wel van een bokker. vind haar echt heel erg gaaf. maar probeer wel heel objectief te blijven. 2 puntjes zijn namelijk dat ik haar vraagprijs wel aan de hoge kant vind, en dat ze een lichte allergie voor mugjes heeft. (zo horen jullie alleen even de negatieve kanten, maar ze heeft zeker meer positieve kanten) het is geen tinker. omdat ik objectief probeer te blijven ben ik ook op marktplaats gaan kijken, gek genoeg kwam ik op 4 warmbloed paarden uit, dacht altijd dat ik meer fan was van koudbloeden.. als eerste het paardje van bokt, maar omdat die niet officieel te koop staat ga ik daar maar even geen foto van geven. http://link.marktplaats.nl/272059037 http://link.marktplaats.nl/265186964 http://link.marktplaats.nl/263043340
Resi_lover
Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-09 16:55
1e vind ik erg leuk, qua beschrijving maar vooal uiterlijk 2e vind ik eigenlijk niet zo héél leuk en de 3e, tjaa.....WAUW wat een knapper
ringelberg
Geplaatst: 17-08-09 16:58
Ik begon en eindigde de dag hetzelfde als Denise zo dat ben ik kwijt.Heb vandaag 6 sollicitatie's weg gedaan.
Wat een verhaal over dat veulen...
Resi_lover
Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-09 16:59
*Kijkt op marktplaats*
En komt Mórh tegen kijkt ondertussen bij de biedingen Wie had er ook alweer teveel paarden Cecille? Ik duim voor je dat Bianca je bod accepteerd Gaaf veulen vind ik t nogsteeds
Eefje
Nathalie, wat een leuk paardje trouwens
A_Pallieter
Geplaatst: 17-08-09 17:02
klaar met werken
Nog geen veulen hier, we worden er een beetje moedeloos van pffff..... maar! ze harst wel dus kan nooit lang meer duren Uier is mooi vol dus kom maar op!
Gister marleen hier langs geweest, was erg gezellig wist niet dat ze kwam dus dat was een verassing dat kim het zei, leuk dat jullie zo tevreden zijn marleen!
ik heb nu nog 1 week vakantie voor ik weer moet beginnen dus nog even een weekje rust
ben het met lois eens draakje, die derde vind ik erg gaaf! Mooie uitstraling ook!
eefje gelukkig zijn de sollicitaties de deur uit!
vanaf nu doe ik weer lekker meekletsen Naja ik ga nu eerst even sims 3 uitproberen
ellieellende
Geplaatst: 17-08-09 17:17
Goedemiddag!!
Jeutje wat een verhaal zeg, 4 weken oud veulentje.... achossie Inge en Denise sh*t begin van de dag Maartje stelt zich open voor andere paardjes, ik kan met alle 3 erg weinig eerlijk gezegd. Leuk paardje op MP, alleen ik zie het flinke er niet in... valt toch wel mee?
Ik ga weer ff verder met de voorbereidingen voor de BBQ, Vanmiddag ff bedacht dat ik daar wel zin in heb!
Annique Ga jij zaterdag naar de keuring bij Cecille?
Edit: voor Chantal
Cecille
Geplaatst: 17-08-09 17:44
Hallo allemaal ga beloven nu weer trouw mee te lezen
Naar verhaal over veulen
Bo is ook zooooo zielig arme meid, hier krijgen we het warm Peggy gaat alweer bijna weg, en boris ook :'(
Jelle begint al te verharen pfff haha en hij blijft maar zo klein maar wel heeeeeel wijs hihih
Vriend heeft van het weekend gereden ging super voor de eerste keer hahaha
Hoor dat er een paar vakantie hebben veel plezier en geniet ervan voor je het weet is het voorbij haha
Nou ben druk bezig met de voorbereiding van de keuring voor zaterdag....
Zit alleen met hoe ik het moet doen met drinken heb niemand die dat wil doen hahaha dus zet het denk ik maar gewoon neer en dan kunnen ze pakken. Iemand nog ideetjes
De bak is omgeploegd....
Ben zo blij dat al mijn meiden drachtig zijn pfff in echt een zorg minder.
Zag dat iemand een tweeling dracht had hier op bokt... wel leuk en spannend
Ik ga zo even fotos uploaden van pal zijn koppie zo schattig En heb zojuist dezelfde vliegendeken besteld als lord! met een vliegenkap, hij is zooooo onrustig
ik weet ook nog niet precies wat ik wil, maar deze paardjes sprongen er wel echt uit. zie op internet niet echt een tinker voorbij komen waar ik echt het gevoel bij heb.
heb een mailtje terug van de derde pony, ze is wel verkeersmak maar het blijft een pony.. verder heel weinig informatie en een kort mailtje, beetje lastig beoordelen dus..
Zo zeg! Giel die kreeg gister toch ff een indecent proposal!! De buurman (hork van een kerel met wie ik eigenlijk al een paar jaar niet door eén deur kan) belde hem......
'Euh...wat moet je voor die bruine pony hebben?'
Hij had via via gehoord dat Kim te koop was (is ze helemaal niet)...... Nou ja zeg....die kerel heeft een paard waar hij nooit op rijd en niet verzorgt en dat wil hij Kim voor een prikkie hebben....
AMMENOOITNIE!!
En dan belt ie Giel op.....over MIJN pony
Dus giel zei dat ze niet te koop was.....vraagt ie :" en die van jou dan?' (doeld op Max).........
dat is wel lef hebben inderdaad, kan me goed voorstellen dat je erg boos bent!
Chanel_
Geplaatst: 17-08-09 18:13
Hallo allemaal.
Heb wel bijgelezen maar niet alles onthouden, jullie gaan zo snel
Verhaal over dat veulentje gelezen wat heb je toch een gekken
Cecile,druk bzig met de voorbereidingen van de keuring En alles gaat goed met je paardjes Boris en peggy bijna weg en kleine jelle aan het verharen.
Thank you lois,kreeg hem niet geupload. Ze blijft maar groeien,schrok echt toen ik dr zag na me vakantie een heel ander paard zag ik
Ellen lekker bbq'en en las dat je met Niamh weer puntjes hebt binnengesleept en L kan gaan starten
Annique,klaar met werken Perfect nog steeds niet bevallen maar ze heeft nu wel harsjes. Kom op perfect gooi die kleine eruit
Eefje
Draakje,ik vind die 3e persoonlijk de leukste van allemaal
Marleen, mooi paardje
Eva dagje shoppen in Rotterdam en wakker worden gebelt door je baas
Vrijdag natuurlijk ook de hele dag bij de bruiloft geweest. Het was echt een super dag, en mooi weer. Zelf ben ik niet mee geweest naar het strand voor die foto's. Ik moest samen met me vriend nog een paar dingen regelen,zoals naar het hotel om in te checken. En toen nog een paar dingen uitgehaald in de kamer maar dat hebben jullie al gelezen volgens mij De feestzaal nog versierd,en toen was het weer tijd voor het avond feest. Het was erg gezellig, en die soesjestaart was echt een mooi gebaar naar mich zijn vader. Hij was er gewoon bij.
hier is het maar raar weer, waait best hard en toch schijnt vaak de zon maar echt wamr is het niet. heb mn moestuintje maar weer eens geschoffelt, stond bijna meer onkruid als groente in en met mn hand in een brandnetel gegraaid, geen succes