Dus splash gisteravond maar even een hele flinke poetsbeurt gegeven, zijn ogen even schoongemaakt met (afgekoeld) gekookt water (beetje ontstoken), en zijn nieuwe deken om gedaan.
Hij vond me wel weer lief geloof ik

Hier komt de smid morgen langs
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

gisteren voor het eerst een vol uur gereden met Indezz. Haar conditie gaat echt met sprongen vooruit, ik wilde eigenlijk niet zo lang rijden maar madam was zo aan het klieren dat ze even moest luisteren
Duurde wat langer dan verwacht dat mevrouw stijfkop zich overgaf aan mij
Echt niet grappig. Waterdichte jas en rainlegs hielden me helaas écht niet droog, omdat het via de lepel van het zadel zo langs de binnenkant van mijn been mijn laars in liep
. Gijs had ook zoiets van moet dit écht?! Dus maar met een klein rondje beschut weer terug naar huis gereden in plaats van lessen de bak zonder beschutting. Terug op stal, paard afgezadeld.. droog..
Hoe meer zielen hoe meer vreugd!! zerena schreef:missanita84 schreef:trouwens een vriendin van mij is opzoek naar een tinker, bomproof *hoever dat kan* vanaf 1.50 ze is geen beginner kan wel rijden maar wil voornamelijk recreatief rijden iemand nog een idee? merrie ruin, geen verschil
Is de ruin van Turbo Tinker niks voor haar?

dan doen we het gewoon zo
Hij vond het best gezellig om weer thuis te staan kan hij lekker naar binnen kijken en elke keer roepen als hij mij ziet
en staat nu ook naast zijn papa, de hengst van mijn mama, Jolly.
3x binnen 5-10 min erop gekregen!