En tja zoals jullie wel kunnen zien is het niet alleen bij de tinks dat ik een zwak heb voor zwartbont

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Diaz schreef:Jammer dat hij niet bruin-roze is, dan was ik om haha
Voor Luna heb ik nog even om te kijken wat ik doe, ik heb wel een roze halstertje besteld, maar meer heb ik niet nodig voor haar.
Het is zo jammer, Luna is een merrie, maar word officieel mijn zoontjes pony. Dus ik kan niet alles roze doen!
Met Diaz moet ik al oppassen kwa roze.. omdat mijn man veel met haar doet.
Ik mag ook al geen roze kruiwagen, mestboy e.d.
(gelijk heeft mijn man, hij gaat ALLES doen kwa mesten!)
Ik ga wel weer de overgang terug maken naar de western.
Ik had nu voor mijn verzorgster, en voor het gemak kwa zadel gewoon engelse spullen, maar ik wil western.
Ik heb haar western hoofdstel nog, maar verder niks.
Luna gaat later ook in het westernHelemaal leuk. Zo'n mooi leren westernzadeltje enzo! Alleen word een western hoofdstelletje (bruin) nog lastig!
Of ik doe wel zwart bij Luna.. maar ik vind light oil op zwart zo gaaf..
Haha ik ben helemaal aan het blij-denken nu ze officieel van mij is!
Diaz schreef:Oehw dat hoofdstel is gaaf! Maar ik ga geen engels meer kopen idd haha..
Ik heb de barefoot Arizona getest op Diaz.. Zat heerlijk, maar de barefoots was het net niet op Diaz.
Sowieso te lang, maar ook te wiebelig omdat madam echt geen schoft heeft.
Ik denk dat ik of voor een Hilason / bob marshall ga (hilason lag perfect)
Of een op maat gemaakt boomzadel..
Over mini's (shetters) gesproken, ik zag met mijn halsterzoektocht dat het erg lastig is straks spulletjes voor te gaan vinden. Hebben jullie tips? (winkels)
We zouden vanmiddag een trailer ophalen, maar konden niet optijd aan een lichtbalk komen (lichten doen het niet, dus wilden we zo'n trailer ding eraan doen voor het ophalen.. je moet echt remlichten hebben)
Nu gaat de verkoper de stekker vervangen, en krijgen we een seintje als het ligt het doet.
Het is een opknapper, maar bodem is goed, en dat is het belangrijkst! Met shetje halen en diaz verhuizen e.d. is een trailer toch wel ergggg fijn!
cp112 schreef:
tinker_sally schreef:Wat is ze leuk Mira. Heel veel plezier met haar gewenst.
Corvette is zelfs als ze uit de bocht vliegt mooi![]()
Bolle buikjes hoeven niet altijd drachtig te zijn. De fjord die ik reed dachten ze het ook van. Die hadden ze naar de hengst gebracht maar dat pakte toch niet. Maar zij kreeg ook een giga ronde hangbuik dat ze toch gingen twijfelen.
Ze hadden iemand gevonden die haar er heen wilde rijden en zelfs die twijfelde of ze wel of niet drachtig was. Terwijl die man veel drachtige paarden langs ziet komen.
Maar de fjord was niet drachtig, het leek alleen maar heel erg.
Merrie uit de advertentie ziet er leuk uit. Klinkt ook als een veelzijdig paardje.
Maar als het niet is wat je zoekt, is het niet wat je zoekt![]()
Ik zit al het hele weekend op een roze wolk, en blijf daar nog even zitten.
Vanmiddag was ik helemaal alleen op stal, maar ben toch gaan rijden in de bak.
We hebben gestapt en gedraafd. En ondanks dat we niet lang hebben gereden waren we allebei flink aan het zweten. Het was vies benauwd.
Maar het ging goed. Ze luisterde naar wat ik wilde, al had ze soms haar eigen gedachte over iets. Dat ze liever links naar de uitgang wilde of zo. Maar ging wel braaf rechts als ik dat vroeg.
Dat onze voltes vierkanten waren en de hoefslag meter naar het midden verschoven was, maakt niets uit.
We hebben dit toch weer maar samen gedaan.
Dit was mijn uitzicht, en ga hier nog veel vaker van genieten:
[ Afbeelding ]
En toen ik door de boerenbond liep vandaag, kon ik dit halster niet laten hangen. Staat haar erg mooi al zeg ik het zelf.
[ Afbeelding ]
Ik heb voor Sally één dekje. Nu rijdt ik nog niet vaak meestal 2 keer in de week. Maar nu het 's avonds steeds lichter wordt zal ik haar wel vaker gaan rijden.
Nu is mij een knalroze dekje aangeboden van QHP. Nog nooit gebruikt, nieuw in de verpakking. Koste 32,95 en mag hem overnemen voor 30,--
Ik hou heel erg van knalkleurtjes, en denk dat die prijs ook wel redelijk is.
Maar waar ik nog over twijfel is dat ik met de tijd (zeg rond mei) toch wil kijken voor een ander zadel.
Rij nu met een vzh-zadel maar heb het idee met zulke zadels dat ik er zo links of rechts van afkukel.
Het liefste wil ik een westernzadel. Maar die zijn weer zo zwaar. Of wil gaan kijken naar een massimo trail, daar hoor ik ook goede verhalen over.
Nu is dit iets wat niet gelijk gaat gebeuren, wil me er eerst nog goed in verdiepen, maar zou het dan toch nog nut hebben om er een dekje bij te nemen?
Wat denken jullie? Kan het altijd weer te koop zetten als ik ander zadel zou hebben denk ik.
Diaz schreef:Ik zoek ook uiteindelijk een westernzadel, het liefst ruil ik hem in voor mijn VZH zadel, die is ook zo goed als nieuw haha. Maar eerst maar verhuizen, dan zie ik verder.
Ik hoop ook een licht zadel te kunnen vinden.
Anyway...
Het is bijna zeker dat dit meisje (bijna 2 jaar)
Diaz vriendinnetje gaat worden!
[ Afbeelding ]
Lailaa schreef:Die is van EppleJeck, ze zijn er in meerdere kleuren haha.![]()
Voor de shet heb ik ook een roze hoofdstel, maar dan helemaal roze.