idd... wist je dat het alleen schiphol per dag al 5 mil kost?
Akecheta
Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-10 22:33
Verbaast me niets. Er vliegen iets van 30.000 vluchten per dag over het europese luchtruim. En dat ligt nu allemaal stil. Denk dat de mensen die bij schiphol wonen vanacht allemaal wakker gelegen hebben van de stilte
M_D_H
Geplaatst: 16-04-10 22:38
nou... ik woon langs een drukke weg, en als ik bij mijn vriendin slaap, in het dorp... daar is het dus echt zo stil, dat ik dan vaak niet kan slapen op vakantie net zo en dan ben ik er eindelijk aan gewent, kan ik eindelijk slapen gaan we al weer terug
Akecheta
Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-10 22:42
Ken het ook. Heb jarenlang langs het spoor gewoond. En toen woonde ik er niet meer, en toen was het zooo verschrikkelijk stil. Vond het altijd wel wat hebben die voorbij razende treinen. Nu woon ik naast het bos, en wordt ik 's-ochtend gewekt door luidfluitende vogels. Alsof ze naar elkaar aan het schreeuwen zijn De enige echte irritante vogel dat is de uil. Dat geluid maakt me waanzinnig echt. Ze kennen ook maar een toon geloof ik, niet eens een deuntje grrrr
M_D_H
Geplaatst: 16-04-10 22:58
afschieten dan maar nee grapje
ik hoorde gwn net aan mijn vaders stem dat hij het er moeilijk mee had
val even binnen..ben niet bij gelezen..kan het allemaal niet bij houden hoor..sorry. Even reageren op Gooya.. Ik heb ook aan het spoor gewoont tot december vorig jaar. En toen kwam ik in dit dorp (gat haha) te wonen..en ik lag de eerste week wakker want ik hoorde de laatste trein niet meer..terwijl ik daar nooit wakker van lag...maar ik miste het geluid op de een of andere manier. Nu word ik ook wakker van de vogeltjes die de meest bizare geluiden maken. (of van de buurman die heel vroeg zijn lege bierflesjes in zijn kratje buiten zet). Vind het heerlijk om hier nu te wonen, zou niet meer anders willen.
Even snel: Kai is 2 ballen lichter:-) Hij is staand gecastreerd onder een roesje en dat is allemaal goed gegaan. Ik ga elke dag even kijken hoe het met hem gaat en dan krijgt hij wat antibiotica (via een spuit met appelmoes). Hij voelt zich redelijk.....Hij staat even afgezonderd van de kudde, met een vriendinnetje erbij. Nu maar hopen dat er geen infectie bijkomt en het snel geneest!
en zijn jullie klaar voor een fotobom? waaronder een paar rodeo fotos?
_Patrick_
Geplaatst: 18-04-10 14:28
Peet dit noemen wij uitslapen was erg lekker om niet zo vroeg op te hoeven. Heerlijke foto van Serada en Tom
M_D_H
Geplaatst: 18-04-10 15:33
eerst maar is de foto met de rodeo jurk(al zijn de meeste fotos van de rodeo niet gemaakt , meisje was te druk bezig met zelf te kijken als met te fotograveren )
stilstaan konden we als de beste lopen werd wat gevaarlijker
ow zie net dat ik weg moet de rest komt later
Sabiintjee
Geplaatst: 18-04-10 19:14
FitzChivalry schreef:
Ik, tinkerkruising eigenaar, wil me ook graag melden..
Mooie Tinkerkruising man!
Akecheta
Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-10 21:18
Hé Diana, gefeliciteerd! Wat een prachtig veulen! Karine, fijn dat het goed is gegaan. Petra, mooie foto's Gave foto's mdh. Leuke outfit
Sabintjee en Diana, had ik jullie al eens eerder gezien in dit topic? Misschien ben ik er even vanaf excuses als ik het mis heb, maar reuze gezellig als jullie mee komen babbelen hier
Heb een heerlijk weekendje aan zee gehad. Prachtig weer gehad. Vanavond naar Janus geweest. Het gaat goed met mijn manneke! Zo verschrikkelijk fijn!
Mdh, zijn je ouders al op de terugreis?
M_D_H
Geplaatst: 18-04-10 21:25
ze zijn nu zelfs al thuis ga ff kijken naar de rest van de fotos:P