Hihihi Eva, je onderschrift, Ik ga wel weg maar verlaat je Piet,
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 06-12-09 08:31
Goedemorgen
Goh als ik had geweten dat je nu Sesamstraat op 3 hebt, dan was ik elke zondag zo vroeg opgestaan... Hoor Pino zingen dat z'n achterkant de mooiste is van heel Nederland
Denise, heel veel plezier bij Nathan vandaag! Grit, ik hoop voor ons beiden dat we de weergoden ons goed gezint zijn Iedereen veel plezier vandaag met de gekregen cadeautjes!
Ravien
Geplaatst: 06-12-09 10:32
Goeiemorgen,
meteen weer een samervatting
wat geweldig leon,nu word je oom
draakje,wat een leuke suprise
veel plezier vandaag Annique
Eva wordt gepest
_Rhiannon_ wat een mooie foto
goeiemorgen leon
Grit
Geplaatst: 06-12-09 11:01
Goedemorgen!!!
Succes en plezier vandaag Leon en Ellen!!
Pino heeft ook een heel mooi achterwerk!!! Veel plezier bij Nathan Denise!
Marleen ook mooi en sfeervol huis met heeeele gave foto
verder weet ik t niet mee....wij zitten hier echt te gooren op de bank,ben niet echt heel actief.
Eevee
Geplaatst: 06-12-09 11:54
Goeiemorgen
Iedereen een leuke avond gehad????
Heb gister een erg leuke sint gehad, mijn vader had "tinka" gemaakt, met een douglas kadokaart, altijd leuk Ik ga zo even mijn nieuwe zadel naar stal brengen......en vanavond gezelli gourmetten. Nu eerst even
Fijne dag iedereen
grrr
Geplaatst: 06-12-09 12:04
Goeiemorgen!!!
Lekker Janet, je nieuwe vloer erin! We wachten weer op foto's! Leon, leuk verslag van je verhuizing! En super dat ze zo lekker makkelijk bij elkaar staan zeg! Lekker stel viezeriken is het! Snow moet nog dus, dat horen we vast vandaag!
Annique ik heb je nog niet gefeliciteerd, bij deze: GEFELICITEERD!!!
Eevee leuk cadeau!
Ga straks naar Kascha... zin in!
mnkortleve
Geplaatst: 06-12-09 12:22
draaakje Ziet er mooi uit hoor en de poes ziet er ook lief uit. Leuke suprise gehad.
Eevee Mooi zadel
grrr Mooie foto op de muur en gezellig met al die kussens.
kuzznathalie beterschap.
_Rhiannon_ Brave Gaapje. Leuk sesamstraat gekeken. Veel plezier bij Nathan.
D_Travis Nog gefeliciteerd met je vriend.
_janet_ Nieuwe vloer er al in zo hard door gewerkt.
snowdon Fijn dat het allemaal zo goed is verlopen, ziet er goed uit. Himesh herken je haast niet met zijn berevachtje. Leon word oom leuk zeg.
Sinterklaas daar doe we niet echt aan de kids hebben bij oma wat gekregen, daar zijn we s'middags op de koffie geweest anders word het s'avonds weer zo laat voor ze.
De paardjes hebben binnen gestaan, Bonny wou eigenlijk wel weer naar buiten. Bonny en Grainey staan naast elkaar en Bravour in een andere schuur in een varkenshok. Er komen straks 3 boxen naast elkaar, maar daar zijn we nog niet aan toe gekomen gelukkig is Bravour wat dat betrefd niet moeilijk die kun je overal in zetten, Bonny en Grainey zou ik er niet in durven te zetten. Het is geen gevaarlijk hok of zo, maar het heeft lage muurtjes.
Gordijn was er nog dus ik kan aan het naaien. Ik vind het niet erg om te doen, maar het is altijd wel een grote klus. Ik heb ook nog een heel leuk lampje gekocht vreselijk kitsch met kraaltjes, hij mag niet in de keuken van John. Ik zal hem vanmiddag even op de pic zetten. Zwarte Piet was ook bij de kringloop dat vond Jorn erg leuk hij bleef maar Piet roepen.
kuzznathalie
Geplaatst: 06-12-09 13:21
Zal ff proberen vanaf nu weer een beetje bij te houden Ben nu ziek, dus niet zo druk
Wat een leuke foto's Leon, ziet er goed uit! En leuk dat je oom wordt!
Dagmar vriend jarig geweest, heb weer wat gemist geloof ik De mijne is vandaag jarig, en geen sinterklaas gevierd, want de hele familie is ziek!! Dus de verjaardag wordt ook niks...
Annique ook nog gefeliciteerd! En veel plezier vandaag!
Maartje ziet er goed uit, Dana is een mooie grote poes
Komt een vrouw bij de dokter, daar ga ik ook nog heen met m'n schoonzusjes.. Boek is mooi, dus de film zal vast ook mooi zijn
Marleen mooie canvas in de huiskamer
Eva wordt gepest door Joyce
Denise wordt wakker met Pino zijn achterkant, de mooiste van Nederland
Eevee leuk cadeau en vanavond lekker gourmetten! Jammie!
Marleen lekker naar Kascha Veel plezier!
De paardjes binnen bij Mirjam en aan het naaien! Zwarte Piet in de kringloop En ben benieuwd naar de foto
Zooo.. sorry als ik iemand vergeten ben, maar ben echt een zeef... ben nog niet helemaal 100%, maar het gaat de goeie kant op.. Maar 's ochtends is het altijd beter dan 's avonds.. Dus ik wacht nog even af...Straks lekker samen met vriendlief ziek zijn en zijn verjaardag vieren Fijne dag allemaal, en hoop dat het niet al te veel gaat regenen, 't is hier nog droog... gelukkig...
met dana zelf gaat het wel heel goed, maar dr gezondheid daar begin in aan te twijfelen. ze drinkt wel heel veel, heeft wat dunne ontlasting en ze had wat kleine wondjes, maar we dachten dat dat van de andere katten kwam, maar nu is er 1 bij. verder glimt ze en is ze heel vrolijk, maar heb toch gevraagd of mn zus even komt kijken naar haar.
Ravien
Geplaatst: 06-12-09 14:55
Goeiemiddag,
marleen, was het leuk bij kascha
nathalie,bijna uitgeziekt
ga nu douche want ga zo naar Annique!!
DoeiDoei
grid
Geplaatst: 06-12-09 15:23
Pff loop hier grandioos achter Weet niet of verder bijlezen nog lukt straks ook alweer richting familie
Haha ik dacht hoe komen jullie allemaal aan dezelfde sint en piet smiles maar die staan er nu gewoon tussen
Hier is Sint weer op stal geweest leuke oranje paardrijsokken gekregen , een paardje van marsepein en een superdeluxe witte chocoladeletter
Annique Nog Gefeliciteerd
en lees al ff snel iets over dat Leons paardjes alweer leuk samen staan Vandaag nog Snow op en neer, hier valt t mee met het weer dus hoop daar ook mazzel!!
Heerlijk genoten in bos vandaag en begin al te wennen aan mijn nieuwe kapsel haha ze begon er wel héél erg op los te snijden toen ik zei dat ik meer model/ volume wilde en misschien iets van een pony of zo dus had al weer spijt en kreeg alweer schrik maar het resultaat is leuk geworden al zeg ik het zelf
timokyana
Geplaatst: 06-12-09 15:52
middag
Zag een mooi nieuw zadel voorbij komen van eef!!
en leuke woonkamer foto's!
nathalie ziek
leon al verhuisd erg leuk verslag en mooie foto's. Tof dat het direct klikte
Mooie foto's van de huizen/woonkamers van Maartje en Marleen gezien! Die foto boven de bank is echt geweldig Marleen!
Verslag en foto's van de verhuizing van de paardjes van Leon en Arjan gelezen en gezien. Ze zien er tevreden uit Leon. Vandaag Snowdon nog. we horen vast wel hoe dat gegaan is.
Veel mensen leuke surprises en cadeau's gekregen met . Wij hebben het 2 keer gevierd! Vrijdag bij mn ouders met een dobbelspel. Iedereen had 2 cadeautjes van €7,50 gekocht. Johan en ik namen een puzzel, radio en decemberzegels mee naar huis. Was erg gezellig. Gisteravond bij Johan thuis gevierd. Hier kreeg ik ook erg leuke cadeautjes! Goed verwend dus.
Gistermorgen werd Boncho behandeld door een Cranio Sacraal Therapeut. Ik was van tevoren een beetje nuchter over het hoe en wat maar heb echt gezien dat Boncho zich helemaal ontspande en het heerlijk vond. Hij stond steeds te kauwen en te likken en liet zijn hoofd helemaal zakken. Erg leuk om te zien. De therapeut vond eigenlijk geen blokkades in zijn lichaam, alleen voelde ze dat ze lang bij zn bekken moest blijven en deze misschien iets scheef stonden maar niet echt noemenswaardig. Nu krijgt Bons nog 2 behandelingen. Het kan wel zijn dat er zonder dat er blokkades worden gevonden toch een verandering in zn gedrag of bewegingen plaats vindt. Ben woensdag dus wel benieuwd als ik weer ga rijden (hij moest nu 3 dagen rust hebben)
snowdon
Geplaatst: 06-12-09 16:04
grid schreef:
en lees al ff snel iets over dat Leons paardjes alweer leuk samen staan Vandaag nog Snow op en neer, hier valt t mee met het weer dus hoop daar ook mazzel!!
Alleen die kant OP is wel genoeg geweest hoor We hebben inderdaad mazzel gehad vanochtend mte het weer, pas bij Molenschot begon het wat verder door te regenen. Was gezellig!
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 06-12-09 16:15
Zo was ik weer, wel beetje gaar nu, maar ik heb op Nathan 'gereden'! En een beetje staan knuffelen op stal, als ik nog niet verliefd was ben ik het nu Hij is nog wel wat schichtig en qua omgang en rijden moet er nog veel geleerd en bevestigd worden. Gaat dus nog wel even duren voor ie hierheen komt, maar ik heb liever dat ze het allemaal zo aanpakken zoals ze nu doen, dan dat ze de boel overhaasten. Ik denk dat ik voor kerst maar wat extra geduld vraag
Op de terugweg naar de mac geweest en er zat Twister in m'n Happy Meal
Ga even proberen bij te lezen, maar ik vrees dat er weinig blijft hangen.
Wil wel foto's van je haar zien, grid!
Laatste deel van de verhuizing bij Leon en Arjan ook goed gegaan lees ik.