Hè Mirjam, wel vervelend als het de hond van de buren is.. Goed in de gaten houden. Hier geven ze ook niks om stroom maar ze gaan hier niet aan de wandel
Ik ga op pad, als ik me vandaag niet meer meld, kan er dan iets van een zoekactie komen? Klein donkerblauw Peugeotje met een Cheshire Cat en een jodelende marmot achterin.
grrr
Geplaatst: 18-10-09 12:47
Is goed Denise, ik zal wel een SOS melding maken als je hier niet voor vanavond weer bent...
Je word natuurlijk helemaal gek ervan dat steeds de draden gesloopt zijn en je paarden weg... hoeveel draden heb je dan? En wel flink stroom? Succes!
ik ga weer even naar pluto toe. Spreek jullie later weer...
mnkortleve
Geplaatst: 18-10-09 13:00
Er staat maar 1 draad, maar ze hebben genoeg te eten dus ze hebben niet echt een reden om te ontsnappen vandaar dat ik hond van de buren verdacht. De veulens gaan er wel meer uit dat is niet nieuw, maar die grote niet uit zichzelf.
_Rhiannon_ Neem je een stratenboek mee.
Ik ga douchen en weg.
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 18-10-09 13:14
Jaaah Ik ben er weer, wat een ontberingen, wat was het afzien, maar dankzij m'n navigatie toch goed gekomen.
Het ding ontvangt ook file informatie en er waren gelukkig geen files
Deze praat wel iets anders dan de vorige. Ik reed in een 30 km/u zone, dat ding: "Rij 80...." Pardon? "....meter dan links af slaan" Oh
grrr
Geplaatst: 18-10-09 14:23
Hahaha! die navigatiesystemen van tegenwoordig he?!
We gaan zometeen nog even met Kascha voor de wagen op stap, samen met Fries. Even kijken of ze weer zo haastig is....
Zo kom ik ook weer ff kieke zijn jullie alweer 20 pagina's ofzo verder, wel alles gelezen maar nie onthouden.
Erg roze zadel gezien
Chayenne aan het conditie opbouwen met lekkere buitenritjes
Mirjam weer de paardjes ontsnapt, ik zou niet meer op mijn gemak zijn denk ik
Prada geschoren, bijna een kuntswerk
Jelle verkocht?
Diny knapt gelukkig al weer een beetje op.
Verder vast een hoop vergeten ik zit nu achter de labtop en dat is lastig terug lezen, boven op mijn werkkamer heb ik twee schermen en dan is het een stuk makkelijker.
Hier gister de hele dag visite geweest, en John zijn kado was een echte leuke verrassing hij is al druk aan het oefenen met zijn gitaar en les dvd (hij gaat ook op les hoor). Nu alles weer opgeruimd thuis, met de honden gewandeld, naar stal geweest Hobje schone stal en lekker in de wei geknuffeld met hobje en Niamh. Nu lekker lam op de bank.
Grit
Geplaatst: 18-10-09 15:57
_Rhiannon_ schreef:
Jaaah Ik ben er weer, wat een ontberingen, wat was het afzien, maar dankzij m'n navigatie toch goed gekomen.
Is nog geen 45 minuten weg geweest
Balou nog niet klaar voor het bekappen , lastig hoor
Paarden van Mirjam weer alleen op pad en dan soms via de sloot
Prada geschoren. Je hebt netjes geschoren , maar of ik het mooi vind . Werkse!! Ik heb inmiddels een scheerapparaat, maar weet het nog niet, maakt nogal wat herrie en of mij dat netjes gaat lukken.
John blij met zijn kado
Grit
Geplaatst: 18-10-09 16:08
We hebben een heerlijk ritje gehad met joyfordogs en mikkee @bokt. Hun mannen bij Carlo op de kar en wij te paard mee. Mooi rondje gereden en lekker kunnen galopperen en draven. En Vince kon het goed bijhouden naast de twee gangenpaarden, braaf peerd
De mannen hebben twee keer even een stukje eigen route gepakt om te "crossen" en toen hoorde wij ineens kabaal en zagen we verderop er een gelanceerd worden . Was de kar omgekiept, schrok me rot, want ik kon ze verder niet zien. Even roepen en we hoorde wat terug. Gelukkig was Tom meteen braaf blijven staan !! maar de kar lag op zijn kant, burry over Tom. Tom uitgespannen en alles weer op de goede plek gezet. Gelukkig verder schadevrij op wat schrammen na. Er zat net een gemeen bultje in de bocht en hup daar gingen ze, W en M vielen uit de kar en Carlo kon Tom gelukkig vast houden.
Een goede afloop en de passagiers vonden het nog steeds leuk. Helaas voor Carlo kwam net de halve rijvereniging voorbij, op weg naar de kantine van een rit. Die hadden een hoop lol toen ze zagen wie het was en dat alles verder goed was. Dat zal hij nog lang te horen krijgen.
Grit
Geplaatst: 18-10-09 16:08
dubbele post
Laatst bijgewerkt door Grit op 18-10-09 16:13, in het totaal 1 keer bewerkt
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 18-10-09 16:12
Marleen met Kascha en Fries op stap.
Joyce lekker gereden en Prada geschoren.
Carola lekker herfstvakantie.
Nog gefeliciteerd met John Trea!
Gelukkig geen gewonden, Grit en brave Tom! Maar het is toch even schrikken als je zoiets ziet of meemaakt.
Whis_Serada
Geplaatst: 18-10-09 16:26
*even veel dingen hier aan de gang* Knuffel voor iedereen
Jeetje, Grit! Ik schrok wel van je verhaal! Stoere mannen gingen grond kussen, lekker dan. Goed dat Tom zo braaf is!
Prada heeft een creatief en modieus jasje aan, doet r naam eer aan
Denise gelukkig niet verdwaald, lang leve TOMTOM
Nathalie, lastig dat Balou zo doet bij het bekappen. Waar woon je? Ik heb een ERG goede bekapper, die meerdere paarden hoefsmid-proof heeft gemaakt. Nigel begint al te gapen als ie m ziet
Verder heb ik net 1 lesje gegeven, ging wel lekker, alleen zit nu toch weer met een dikke keel thuis. oliebol, wilde nog wel zo graag even naar mn eigen paardjes. Misschien zo met een nog dikkere sjaal
Grit
Geplaatst: 18-10-09 16:43
Petra
Ik schrok ook wel, vooral omdat wij net zagen dat er iets gebeurde, maar niet konden zien hoe en wat. Ik was erg blij toen we het hoekje omkwamen en dat Tom en de rest op hun eigen benen stonden.
Puck, nog steeds ziek
Zoek Vince
Heerlijk, zonnetje door de bomen
Puchje
Geplaatst: 18-10-09 16:46
Hééérlijk beeld Grit Ik denk dat Erik dat ook wel leuk zou vinden, op de kar! Kan hij het bos ook eens zien vanaf een paarden'rug'
Binnenkort misschien toch Nigel weer een keertje inspannen (nu nog tuig en een kar vinden )
Edit: zie ik nou een toltende ijslander links en rechts?
Laatst bijgewerkt door Puchje op 18-10-09 16:50, in het totaal 1 keer bewerkt
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 18-10-09 16:49
Knuffel terug Petra!
Puck keelpijn
Apart om te zien hoe die gangenpaarden lopen, volgens mij hebben jullie ondanks het omkiepen een heerlijke middag gehad.
En anders neem je Nigel en Erik mee en komen jullie gezellig hier rijden
Links is een Mangalarga Marchador, rechts een Tennessee Walking Horse.
Puchje
Geplaatst: 18-10-09 16:53
Wat vet Ik dacht al, het zijn geen ijslanderbillen die ik zie Ja, lijkt me geweldig gezellig Grit, alleen... hoe moet Nigel mee Eerst maar weer even trailertraining gaan doen met m
Lucy_1
Geplaatst: 18-10-09 17:14
Oeh gaaf!!! Een Tenessee Walking Horse.... Die wilde ik vroeger altijd hebben... Wat rijden die waanzinnig lekker!!! Leuke foto's en filmpje grit.... Kom ik effe voor vanuit meeleesmodule