[TI] [HK]Kontengebonk dat is de nieuwe rage Deel 9

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

D_Travis

Re: [HK]Kontengebonk dat is de nieuwe rage Deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 12:01

Nee dat maakt mij ook niet uit, toen wij nog geen auto hadden vond ik het anders, je betn altijd afhankelijk van anderen etc maar nu maakt het geen drol meer uit. Alleen beetje jammer dat ik nu dus altijd op zaterdag moet werken :+ hihi

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 12:07

rijden vind ik helemaal niet erg, en heb nu een autotje, maar vind het altijd wel jammer van de benzine :P is zo duur. maar dat heeft denk ik meer te maken met de inhoudt van mn portemonnee dan echt emt de afstanden :P

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 12:09

Ik zou er ook niet zo veel moeite mee hebben om een eind te rijden als ik niet in slaap zou vallen achter het stuur als ik alleen zit. :o

Hier is al weer een mysterie opgelosd.
Ik snapte niet hoe mijn zoontje van 2 buiten kwam, maar heb hem nu op heterdaad betrapd. }>
Wij hebben hier 4 deuren waar hij eventueel door naar buiten zou kunnen, maar die zitten allemaal op slot en/of hij kan ze niet openmaken.
Meneer klimt door het raam, hij gaat via de stoel op het bureau en zo het raam uit. :+

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 12:11

wat een slimpieper! wel minder handig natuurlijk.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 12:14

En dat is dan nog maar 2 :')

Ow dat heb ik ook Mirjam, dat ik in slaap val als ik alleen in de auto zit.... Dat had ik overigens ook met mijn rijlessen :o
Maar het lukt me steeds beter om mn ogen open te houden :+ Ik ben meer van het gewoon doen.

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 12:16

met rijlessen? :oo hihi dat was mij nooit gelukt :)
Ik zet altijd lekker hard de muziek aan en ga lekekr mee zitten zingen :+

Oei twee jaar en dan al zo slim!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 12:19

:= 2 jaar en dan al zo slim, dat wordt nog wat :=

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 12:20

Ik heb geen radio in de auto, mis die ook niet moet ik zeggen. Maar in Arjans auto zet ik idd ook de radio wat harder dan... en koude luchtstroom helpt ook!

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 12:23

ja inderdaad, raampjes open etc.
Ik meot echt wel een radio hebben hoor, anders val ik geheid in slaap.

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 12:26

I'm going to work! Baaaizz

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 12:26

ja ja 2 jaar oud en dan zo slim, hij heeft wel meer van die dingen hoor als de hekken en deuren achter dicht zitten omdat hij binnen in de stal moet blijven dan loopt hij gewoon tussen de koeien door want daar kan hij wel langs naar buiten. :')
Klimt zelf in en uit de trekker.
We hebben 3 jongens, de andere 2 werken met hun handen maar deze duidelijk met het koppie. :D

Ik zet de radio hard aan zit mee te zingen rijd ook gerusd met de ramen helemaal open, maar het werkt niet altijd.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 12:43

Ik rij overal naar toe en als het met paarden te maken heeft dus vaak in mijn uppie :D
Met Sayla naar Tinkerwedstrijden in Made en Wehl gereden en weekendje Putten.
Weekendje LOZ heeft john mij gebracht maar ook alleen omdat hij dan dat weekend gewoon de auto had :+
O ja en dit jaar natuurlijk niet te vergeten de reisjes Ees... 2e pinksterdag zelfs alleen maar ff op en neer geweest omdat ik Sayla nog ff wilde zien :=

Idd wel altijd radio (en airco) aan en meeblèren, maar da's meer omdat ik me anders ga vervelen/ op automatische piloot ga en niet (meer) oplet :o

In slaap vallen eigenlijk nooit last van alleen 1x op terugweg v vakantie ineens wel erg lang in de auto en een drukke vakantie achter de rug en in het donker rijden dat was wel ff lastig :O maar toen zijn we gewoon wat vaker gestopt en koffie en redbull wil ook wel beetje helpen :+
O ja en 1x na een (toch al hele saaie) nachtdienst toen merkte ik echt dat ik op A2 toch echt begon te knikkebollen en ben ik bij het 1ste de beste tankstation gestopt en heb ik gezellig met wat truckers best lang in dat Tankstation gehangen :')

Zonder rijbewijs stapten we ook zo op bus/ trein voor Paardenbeurs Utrecht of dagje A'dam alleen niet zo vaak want was nogal kostbaar :o voordat OV hadden. Toen we eenmaal OV hadden was t helemaal feest :D

:oo Mirjam heeft een acrobaatje als zoon := maar nu betrapt }>

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 13:01

ben blij dat ik niet de neiging heb in slaap te vallen, maar heb dan ook nog nooit langer als 3 uur achter elkaar gereden want dan stop ik onderweg even.

deze vakantie naar Duitsland ook alles goed gegaan alleen weten nu wel dat ik een enorme hekel aan file heb, daar word ik ook echt gewoon moe van.

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 13:05

Mijn man rijd in 1 ruk door naar Denemarken als we daar naar vrienden gaan dat is 9 uur rijden ik val al met een half uur in slaap. :o

Hier de dader, is ook nooit vies of zo. :D :D
Afbeelding

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 13:11

haha wat een heerlijke boeren knul!

Ik heb terug gereden van zweden naar Nederland, in 1 stuk door. Geen problemen mee gehad, door Duitsland scheur je zo heen.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 13:12

haha mooi manneke :D

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 13:15

Ik vind het ook nooit erg als ze er zo uit zien ze hebben tenminste lol gehad. :D :D
Ze zeggen op het consultatiebureau wel eens dat je je kinderen niet elke dag in bad moet doen, wat dan wel zo in bed of zo. :+ hahaha

Knap hoor degene die het volhouden zo lang achter het stuur.

Ik ga koffie leuten bij een vriendin.

:evaw:

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 13:24

Goedmiddag!!!

Alles goed hier?
Las wat over afstanden rijden, nog steeds geen problemen mee....
Mijn auto is net een kroeg, lekker muziekje, lekker drankje en een peukie, ik houd het goed vol :D

Ahhh Mirjam heeft een lekker slim boeffie van 2 jaar, dat belooft nog wat!

Vanmorgen eerst de auto weggebracht voor een vakantie check, daarna lekker naar stal gegaan om een beetje te frutten met Niamh en Enya, Baasje van Enya is op vakantie, dus heb nu lekker 2 vlekkies om mee te trutten :+ Maar god, wat heeft dat beest manen..... bijna tot op de grond als je het loshaalt.... echt prachtig! Dus daar was ik wel ff zoet mee om dat weer netjes in de vlechten te krijgen!

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 13:28

Wat een heerlijk kereltje Mirjam! :+:

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 13:33

ow Ingrid, Niamh gaat met verlof wanneer ze dat wil/aangeeft, maar bedoel eigenlijk dat ik nog een paar keer B wil starten als het veulen er vanaf is volgend jaar.

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 13:34

:wave: Goeiemiddag!

Liesbeth mooie foto's! Max is echt een mooierd!

Denise trage start vandaag :(:)

Janet fijn dat de kittens al wat makker worden!

Eva wakker gebeld door de baas :(

Mirjam haar paardjes zelf het draad los gedaan! Het tuig! :( En zoontje door het raam :oo , wat een slimmerik! O ja, en mooi hondje die niet luisteren wil :+ Border Collies willen toch meestal wel goed luisteren? :P
Die van ons (Rhodesian Ridgeback) wil nu pas een beetje beginnen met luisteren.. Ze is nu 1,5 jaar oud... :P Maar we zijn ook nooit op cursus geweest..

Dagmar werken... werkse!!

Ellen lekker aan het frutten geweest, en zoet met de lange manen :z

Leuk idee om te gaan wandelen :j Afstand maakt voor mij ook niet heel veel uit, rij zo overal heen. Is / was mijn werk :j Moest soms 2x per dag van Groningen naar Amsterdam en weer terug.. En val gelukkig ook niet in slaap... Alleen airco moet ik niet aan hebben :n daar word ik hartstikke ziek van!

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 13:49

Zo, ben ook weer thuis van werk... lekker veel gedaan!

Mirjam, wat heb je een heerlijk ventje zeg!!!

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 13:59

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 14:06

ellieellende schreef:
ow Ingrid, Niamh gaat met verlof wanneer ze dat wil/aangeeft, maar bedoel eigenlijk dat ik nog een paar keer B wil starten als het veulen er vanaf is volgend jaar.

O ah oké nu ik snap anders moet je dan idd na de stop meteen weer door met L :)*

huh marleen ik kom niet op de goede pagina uit :?

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 14:08

Ik ook niet, dacht dat het aan mij lag