Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Morgen weer aan het werk, we gaan een konijn castreren en een neusbiopt doen en ik denk niet dat m'n baas het leuk vindt als ik dan sta te sukkelen
. Trusten

maar ik zal Leon wel vergezellen

Dat is trouwens ook voor het eerst dat ik niks kan gebruiken..
Gaan jullie de 28ste dus "allemaal" naar Arthurs dan kom ik misschien ook wel
kan ik in principe op de fiets
Vince heeft op 1 of andere manier zoveel weg van tinker Flower, die ik reed voor ik Say kocht ... Ik weet dat ze een goed thuis heeft gekregen, maar soms mis ik haar wel
Maarja dan had ik say niet gehad en die had ik toch ook echt niet willen missen

dan kunnen jullie misschien gewicht inschatten ?!
en jessie heeft hier nog meer wintervacht, maar say is ook echt wel wat lichter ... denk dat Jessie dan richting 650 of zo zal gaan ?! en Flynn 450/ 500 ?? is echt al een stevige knul namelijk
--> op de weegschaal zetten is eigenlijk ideaal dan weet je het
Met grasbuik zal Say vast wel wat zwaarder zijn, maar dan heb je wel een betrouwbare "richtlijn"

Sita sterkte thuis met alles ... Ik heb een hele leuke halfbroer en zus (en kids)
maar daar ben ik dan ook mee opgegroeid tot zij naar de middelbare school gingen
zou het wel raar vinden om die pas te leren kennen als ze 28 waren ... maar bij ons is het contact nu ook niet veel meer dan feestjes enzo
Ieder heeft een eigen leven en dat is al druk genoeg
maar wel leuk en gezellig als we elkaar weer eens zien (en dan hebben we ook nog iets te vertellen
)
maar idd dan gewoon oppervlakkig houden en je erbuiten houden bij haar problemen
Al is Sayla wel eng wit vergeleken met Jessie

Ja lief hè ze kijken ook zo leuk dezelfde kant op
--> heb trouwens camera van mam gecharterd dus dit weekend foto's
dus had haar geloof ik ook van te voren gewassen
ze is dan schoon totdat ze in het land gaat, en dan is alle moeite voor niks geweest
ben juist net als jij
gewoon wintervachtje kweken enzo ... maarja daar moest ze snachts binnen, dus ze vond het niet nodig om dikke vacht te maken (lampen waren ook altijd tot ca 22u aan) maar ze had het ook met helft minder vacht zo buiten nooit koud 

vond haar zo kort in haar vacht zitten toen, maar kon me ook niet meer herinneren dat je met dekens liep te zeulen. Het is nog vroeg he
Is je vergeven

Grit Ja da's "om de hoek"