Zo wat een gave foto's aan het strand meiden. dat is echt genieten zo, ook voor de veulens en wat durven ze al ver het water in. Het veulen die mijn vriendin gekocht heeft ging ook altijd zo mee naar het strand , Samba heet hij en staat ook bij mij op stal. Waarschijnlijk kennen velen van jullie hem wel
Aan de stoplichten bij 's Herenhoek was het groen. De auto voor hun reed nog door, maar toen werd het ineens oranje en de bestuurder van die auto schrok en schoot ineens op de rem. Hotze die week nog uit, maar schampte hem net nog.. Dus ja, pure pech eigenlijk.. Ipv remmen had die jongen gas moeten geven..
Mja, koplamp helemaal kapot.. Motorkap beetje gekreukt en allebei flink geschrokken.. Alle plannen in de soep.. Ik zou nog met Sanne naar stal gaat ect. Mja.. Omdat ze er pas om half 8 waren ipv half 6 liep het allemaal een beetje anders..
Sanne is inmiddels opgehaald door diegene waar ze van t weekend zou verblijven.. We zouden haar eerst vanavond brengen, mja doordat we aan een kant geen licht hebben is het een beetje gevaarlijk om helemaal naar Koewacht te gaan rijden..
dat is even schrikken Sita, gellukkig verder niets ernstigs.
Samba, die heb ik eens op de keuring gezien. Mooi veulen!
Nou was uiteindelijk half7 vanavond klaar met grasmaaien, had het helemaal gehad. Toen kwam evenlien, die ook helpt met oppassen, het goede idee op pizza te halen. Dus houfde uiteindelijk niet meer te koken.
Oeeee, schrikken Sita ... gelukkig mankeren Hotze en je vriendin allebei niks !
Kom nog gauw even spammen voordat ik m'n bedje in duikel, ben gebroken ... ... Lies had al wat foto's geplaatst, maar heb nog even een topicje gemaakt van ons heeeeeerlijke avondje !!
Heeft iemand ervaring met het laten beleren (voor de wagen) van je merrie in dezelfde periode als het dekken? Aangezien wij Taffy kandidaat stellen voor Chayenne voorjaar 2009 en John's team ook paarden voor de wagen beleerd, zou dit wel een erg mooie combi zijn....
Laatst bijgewerkt door snowdon op 08-08-08 21:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Denk niet dat dat veel uitmaakt Leon, voor de wagen beleren of o.h.z.. Bij Kyara is het in ieder geval prima gegaan !
Da's waar...
Heb jij wel eens wat meegekregen van hoe ze bij John zijn met het voor de wagen beleren? Heb wel een goed gevoel bij ze, maar zie nooit iets mennend bij hun.
Ik had toendertijd van ze begrepen dat ze het beleren voor de wagen uitbesteedden, maar dat kan natuurlijk veranderd zijn. Wil je het niet zelf doen Leon?
Het lijkt me overigens prima kunnen hoor! En Taffy leuke hengst!
Dus jullie zetten Chayenne ook eerst voor de wagen, wij hier ook...