Oooooh.... moest dat nou Lies... *is weggesmolten*
wat een stel héérlijke foto's! Ze zien er allebei uitstekend uit
Heerlijk zo'n wondertje over het erf te hebben. Vind het haast jammer dat ik dat dit jaar niet heb

Leon ook nog druk geweest met de laatste voorbereidingen, succes! 
Nou...
Ik ben ook weer terug van een heerlijk dagje Flanders Expo
Was echt gezellig met Nicole, Kelly, Charlot, en Sita & Hotze
Veel leuke standjes bezocht, wat shows bekeken en geprobeerd te beluisteren
(akoestiek was soms echt dráma
heb er koppijn van overgehouden). Ook nog een redelijk interessante lezing gevolgd. Vond het eigenlijk best een leuke beurs, ze mogen alleen wel wat meer tribunes neerzetten, en iets meer catering kan ook geen kwaad
De standjes waren wel heel leuk uitgebreid en gevarieerd
Terugweg hebben we sightseeing Belgium gedaan
Via Aalter en Eeklo teruggereden
Vond het een toffe dag

Oohja, wat heb ik allemaal bekeken? Even denken. Eerst nog een stukje wedstrijd van Horseball ruiters bekeken. Daarna over de beurs geslenterd en naar een lezing door André Geeroms geluisterd "Als fluisteren niet helpt". Ging over leren communiceren tussen mens en paard enzo. Viel beetje tegen vond ik
Hoorde niks nieuws. Daarna heb ik gekeken naar een demo van het opzadelen van een pakpaard, dus met zo'n houten 'zadelrekding' en dan van die zware tassen. Inpakken met zeil en touw enzo
Zag er wel interessant uit
Vervolgens zijn we naar een rasvoorstelling van het Arabische paard gaan kijken. Daarna een demo Amerikaanse Rijkunst (western dus
) maar dat was niet zo.. eeh... 'mooi'
Toen zijn we wat gaan eten
ff wat gebabbeld enzo, even een eindje van een rasvoorstelling van de Quarter Horse gekeken. En toen bij de kleine piste naar de opwarming voor de showvoorstelling gekeken. Bij de grote piste moest je nl staan, en wij waren moe
Daar hebben we diverse Portugese paarden, Friezen, Amazonerijden gezien enzo. Was wel mooi