Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hihi nee denk dat we een leuk filmje pakken.. heb een kast vol dus dat moet lukken
Gezellig met deb!
) en toen voeren.. lekker dagje dus!
) Sita_ schreef:Ik haal mijn 'latigo' maar 2 keer door de D-ring.. Anders word het een hele dikke hoop singel.
Zit niet lekker (zowel voor jezelf als je paard) en dan komt er een flinke deuk in mijn pad. 2 keer is ook echt het maximum heb ik altijd geleerd..
Alleen het uiteinde haal ik wel vaker door de keeper
(dat flapje leer dus)

maar
dewi aan de wandel succes met je zadel zou idd ook denken dat wellicht goed oliën zal schelen.
succes met beslissing enzo!
heerlijk samen liggen
wat een Heerlijk weer toch
ze hadden er zin in
Engels volbloedje van stalgenootje ging deze keer stuk sneller dan de vorige keer dat ze mochten rennen Say kon het nog nét bijhouden... maar toen was het pad alweer "op" en na lekker uit te hebben gedraaft weer relaxed in stap opweg terug naar stal

Sita_ schreef:Er is bij Marktplaats toch wel een knopje/linkje om aan te geven dat er wat met die advertentie is?
Of hebben ze dat weggehaald..?
Ingrid ook weer een lekker ritje gehad! Leuk joh!

Als het dan daarna nog nodig is, laat in de tandarts komen
Mooi mee genomen zo!
Prada Jah morguh ... zag trouwens nog een behoorlijke natte drinkplek bij jullie
hopelijk is dat gemaakt voor de echte vorst
--> Say +vriendjes drinken trouwens ook altijd graag buiten (ook als ze net nog binnen gedronken hebben
) 
baby zeep
zeeploos
iemand een tip?