[TI] [HK] The gypsy across’diary’s; full of nonsense and serious

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

D_Travis

Re: [HK] The gypsy across’diary’s; full of nonsense and serious

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 23:02

ben dr ook vandoor!! trusten allemaal en morgen is er weer een nieuwe dag! Haha!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-07 23:50

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 00:13

Wat een mooierd Leon! Echt een gaaf beest zeg. Mooi zo, met staart Lovers
en die poezels.. *smelt* Liggen ze altijd zo lief samen?
Ik mis mijn poezels.. Scheve mond

Edit: thanks voor de sterkte wensen Kusje
Ik krijg inderdaad wel foto's gemaild, maar ik heb zo'n vermoeden dat dat op m'n andere emailadres is, en die kan ik hier niet bereiken, net zoals m'n studentenmail ARGHARGHARGH. Beetje beperkte internetverbinding hier Nagelbijten / Gniffelen

Enniewee, ik doet zo maar eens het lichtje uit, het is nou kwart over 11 hier (uurtje vroeger he *LOL* ) en morgen begint het echte studeren Hyper!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-07 00:15

Hmmz, misschien moeten we niets meer plaatsen zolang jij in Ierland zit? Haha!

Pff, ik zou het ook allemaal missen hoor! Daarom wil ik zelfs al niet echt met vakantie Bloos

En ja, zo met staart zijn ze erg mooi! Roel, die je er nog naast ziet staan is vorig jaar pas op 11-jarige leeftijd gecastreerd en die heeft dus ook nog een staart! Echt gaaf...

Onze stoere katers zijn idd standaard zo klef samen Haha!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 08:19

Goedemorgen,

snowdon schreef:
Pff, ik zou het ook allemaal missen hoor! Daarom wil ik zelfs al niet echt met vakantie Bloos

Hier nog een.. Gisteren moest ik dan definitief zeggen waar we op vakantie gingen..
We zouden naar Parijs gaan, maar alleen bij het idee een week naar Parijs kreeg ik al een naar gevoel.. Bloos
Echt erg he.. Ben dan als een speer vakantieparken in NL gaan afzoeken en zodoende zitten we nu in Hilvarenbeek.. 2 uurtjes vanaf huis.. Voelt een stuk beter.. Clown

Trouwens leuke foto's Leon! Mactig dier is het zeg! Ja

Ik mag vandaag weer werken.. Normaal beginnen we om 10 uur op Maandag.. Vandaag om 9 uur ivm verbouwing.. Ja.. Die is nog niet af.. Scheve mond

Volgende week word het voor mij wat rustiger..
Mag ik weer terug naar 2.5 dagen werken.. Lachen

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 09:04

Goedemorgen,
Gave foto's leon.

Kijk ik net bij EA. Zie ik daar de cross rope bridle weer te koop staan waarvoor IK het geld al heb overgemaakt. die ik al had gekocht Boos! Ik vroeg me al af waar het bleef heb maar gereageerd in het topic en een pm gestuurd, hopelijk komt het goed Clown

Gister hebben we op stal een hele gezellige BBQ gehad. Heb leuke kadotjes gehad, maar het mooiste was een foto van Timo uitvergroot op canvas.Zo gaaf! Hij hangt al lekker in de kamer te pronken.
Beetje druk weekje komende week, morgen komen ze zadel aanmeten Vingers aflikken mag ik er weer op na mij laatste zandhap partij Vork ben benieuwd hoe het zadel er in het echt uitziet.
Donderdag komt de hoefsmid, dus als iemand nog tips heeft ivm Janeeba (1e keer) hoor ik het graag.
Gelukkig is onze smid geduldig.
Verder komen ze nog hooi en stro bengen en moet ik 5 dagen werken.
Komt goed Haha!

Voor iedereen hier: Werkse of leerse.

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 11:07

Het is stil hier Clown
Net toch maar weer even op Kyana, kom ik hopelijk morgen niet voor verassingen te staan. Knipoog
Ik weet niet wat het is, maar iedere keer zodra ik op Kyana zit begint het te regenen Clown Gelukkig smelten we niet.
Ze liep best lekker, kleine stukjes met ontspanning in draf. We komen er wel, op zijn tijd Lachen

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-07 11:07

Das een knullige actie van die verkoopster, tk Bloos!

Ow Sita, das wel heel erg hoor Haha! Maar Hilvarenbeek zal idd net zo leuk worden voor je *LOL*

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 11:12

Bloos las net nog even terug.
Zag hele leuke springfoto's van prada. Gaat vast helemaal goed komen. Haha!
Shania op 1 been, dat word een super reiner alleen dan moet ze het straks wel met het achterbeen doen Vingers aflikken

Las ook een leuk verslag van Ellie, wat een dondersteen zeg!
En zaterdag komt ze al Go jij! Go jij! spannend!
@leon: verkoper heeft gereageerd via pm, dus nu maar hopen dat het goedkomt Knipoog

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 11:21

WOEAH! Mijn roommate heeft een voorliefde voor blokfluit spelen 's ochtends vroeg, en met een beetje geluk zingt ze er ook nog bij Scheve mond Scheve mond

Gelukkig maakt de oude aflevering van Friends met Danny DeVito als stripper veeeeeel goed ROFL ROFL

Ik houd er van op vakantie te gaan, ik mis m'n poezels, hond, caafs en poownies dan wel, maar het is vaak maar voor een paar weken, en ze worden goed verzorgt. Maar dat is wel wat anders dan vier maanden.

*krijgt blokfluitdoormiddenbreek neigingen*

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 11:33

Doei!

Heb druk weekend gehad en nu dus ook nog niet bijgelezen Bloos Verhaaltje van Tinkermatch staat bij topic Drunen Knipoog

Verjaardag van Mam was erg gezellig dus eigenlijk ook nog veel te laat naar bed (of s morgens té vroeg op) Gaaaap

Nu weer poging doen om aan het werk te gaan, maar na dit weekend is het ff moeilijk om mijn aandacht erbij te houden Bloos

Iedereen die het nodig heeft SUCCES en STERKTE!!

Wie weet lukt het me later nog om bij te lezen Knipoog

Zag in ieder geval wel al Leon op een stoere grote Belg Cool

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 12:40

Zo even bijgelezen, jullie zijn opeens echt snel gegaan!

@Snowdon, Klinkt gezellig GCDHA keuring, en nog een paard van vrienden dagkampioen ook!

@Sita_, Leuke foto van springende shania! Lenig hoor, op 1 been Haha!

@Pradaatje, Nete punten met de dressuur! Foto's? *edit, gave springfoto's! Ze pringt wel grappig inderdaad Haha!

@Amber_ , wat een gave foto! nette sprong, en zooo hóóg!

@Sylvia, hahaha moest erg lachen om je verhaal! Wat is het toch een kleine dondersteen als ik het zo lees!

@berdien, Balen he, dat je ze dan gaat missen Boos! Zullen we alleen maar de nadeel verhalen gaan vertellen? hihi misschien denk je dan, haha heb ik geen last van Lachen

@bontlover, Leuk paardje op gehaald voor vriendin! Haha!

@pradaatje, Oei klinkt inderdaad als veel pech, ik hoop dat ze snel opknapt!

@Sita, Naar de beekse bergen klinkt gezellig! Haha!

@Snowdon, Leuke foto van jou en de grote lucas! En lieve monsters naast elkaar wat een geweldige dieren!

@Timokyana, Klinkt gaaf die foto op canvas, dat word maar een foto laten zien denk Haha! hihi, ben erg benieuwd hoe dat er uit ziet! Morgen je nieuwe zadel aanmeten, ben ook erg benieuwd hoe hij eruit ziet! Wel foto's maken he als je hem hebt Haha!

@Berdien, haha klinkt gezellig zo met blokfluit.........

Hier niet veel bijzonders gebeurt, behalve dat pallieter was uitgebroken met Tolkien, heerlijk die paarden Gaaaap gelukkig weer allemaal weer goed gekomen hihi

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 13:39

Leuk he, uitbrekende paarden? *LOL*
Ik kreeg net een mailtje van een meisje op stal dat haar vzpaard op haar been in gaan staan Bloos! Ze heeft nou een zwaar gekneusd been en voet Scheve mond Zo sneu, ze mag niet meer werken, paardrijden.. Ach gut

guppekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 13:43

hoihoi
was even opde computer...
moet zo naar school Boos!
introductie van half 3 tot 4 Boos! en vanavoond les Haha! Haha! (om 6 uur Tong uitsteken ) ga ik op l'espoir Haha!
morgen van 10 tot half 1 introductie sectorwerkstuk (zit in het examenjaar Knipoog )
ik lees vanmidag (als ik tijd heb) alles even door
oke?
xx

guppekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 13:44

oei berdien, da's pijnlijk voor dat meisje :S Boos!

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 13:53

Berdien schreef:
Leuk he, uitbrekende paarden? *LOL*
Ik kreeg net een mailtje van een meisje op stal dat haar vzpaard op haar been in gaan staan Bloos! Ze heeft nou een zwaar gekneusd been en voet Scheve mond Zo sneu, ze mag niet meer werken, paardrijden.. Ach gut

Héérlijk Haha! haha, ag hij is evengoed af en toe nog wel lief Lachen

Auwtch, klinkt erg pijnlijk voor dat meisje!
enig idee hoe dat in hemelsnaam is gebeurt? klinkt echt beroerd!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 14:04

Noouu.. ze was met 'r aan het fietsen, wat normaal gewoon echt goed gaat. Maar het paard schrok, week uit, denderde over de fiets heen, meisje viel, en paard ging over het meisje heen. Scheve mond oliebol happens...

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 14:06

Oei, klinkt inderdaad niet erg fijn!

Ik hoop voor het meisje, dat het weer helemaal goed gaat komen, en het niet nog eens gebeurt Lachen

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 14:09

Komt vast wel weer goed, het is 'maar' gekneusd.. Paard is normaal echt een sul, en heel respectvol. Maar goed, het blijven dieren..

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 15:09

pff gaat even bij lezen vanaf pagina 111 Bloos

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 15:39

Scheve mond Sita dus ook met Amy trailertrubbels ...
en hopelijk volgende week weer rustiger met werk!
Mooie foto's van Shania Cool en nog steeds voorbeeldig OK dan!

Marjolein GEFELICITEERD idd leuk dat je het ff uitlegd en idd leuk dat er verschillende stappen zijn Ja

Scheve mond grr trap van mirthe gehad Nors opkijken

Haha! Berdien kan het er lekker van nemen voor school begint Sigaar en heerlijke foto's van omgeving Dromen
Nors opkijken blokfluit ... en au vriendin pijnlijke actie Ach gut

Guppekop dat zijn jonge bejaarden dan Scheve mond Ach gut maar gelukkig staan ze lekker op de wei Dromen

LordJ al keuringskriebels Nagelbijten / Gniffelen en paarden niet eens met de wei waar ze staan Nors opkijken (ontsnapping)

Prada ook erg genoten van Tinkermatch Dromen Rock-on, dudes! Pradaatje had er wel de pas in 's ochtends Nagelbijten / Gniffelen
Iemand had je ook nog cirkelend om de juryauto gespot Haha!
Moeder behoorlijk pech met paard Scheve mond Ach gut

Melanie Wow!

Sylvia --> Ellie nu officieel van jou Cool maar wel meteen al ff onenigheid Scheve mond maar ook gelachen Clown
en zaterdag is dan DE dag Go jij! Go jij!

Bontlover --> Bloos! jou Shadow lijkt ontzettend op een Shadow die ik gekend heb (gaat vandeweek proberen foto's op te zoeken) en als het Hem is dan ben ik ZIELSGELUKKIG Go jij! Go jij! Rock-on, dudes! OK dan! want heb soms echt gedacht die beland in het eeuwige handelscircuit of bij de slacht ofzo Huilen

Leon dus lekker bijgekletst op oude stal en veel foto's gemaakt zag ik Cool Sotere Lucas is ook erg leuk *LOL* en je schattige katjes samen Lovers

TK --> gezellige BBQ Vork en mooi cadeau Cool en hopelijk nu probleempje met cross rope briddle opgelost Knipoog en steeds regen als op Kyana zit Scheve mond maar niet zandgehapt en straks een fijn nieuw zadel Dromen ennuh 1ste x hoefsmid idd fijne en geduldige smid het belangrijkste dan komt t wel goed Knipoog

Rom --> succes met bijlezen ik ben nu net klaar Haha!

Vanmorgen trouwens Say weer lekker in de boswei gezet Dromen heerlijk stuk is dat toch nu de dazen weg zijn is het daar weer genieten Haha!
Moest haar zowiezo even zien Bloos om te kijken of ze niks overgehouden heeft aan trailertrubbels van gister, maar dus geen schade ontdekt gelukkig Knipoog ... ze was wel wat stijvig, want ging al haar benen uitrekken toen ze uit stal kwam en dat doet ze dus anders NOOIT Ach gut

Vanavond denk rustig buitenritje Dromen ff alles van ons afschudden en dan misschien morgen traileroefenen ...

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 15:49

Goedemiddag!

Hihi iid Grid, ze wouden me diskwalificeren omdat ik bandages om had, maarja kwam pas nmet uit de trailer en ineens moestik een half uur vroeger!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 15:53

Ja zoiets had ik gehoord Scheve mond maar je scheen echt lollig rond de auto te rijden Nagelbijten / Gniffelen
Het mag officieel niet maar er reden er ook rond met bit wat officieel niet mag dus toen jij dat vertelde stond ik echt verbaasd Verward maar gelukkig mocht je toch starten Cool

Weet jij toevallig wie er met telelens foto's heeft gemaakt bij het springen? ze vertelde me dat ze ons ook op de foto had gezet zowel de weigeringen als sprongen maar weet helemaal geen naam of niks (domme domme ik ... Frusty )

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 15:59

Mijn camera.. Ik zal ze even verkleinen voor je!

Ja klopt.. Nagelbijten / Gniffelen Ze ging er paar keer vandoor.. Dus ik ree heel tijd om de auto Tong uitsteken

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 16:02

Bloos! was jij dat toch Bloos dacht al was er nou een bokker bij of ???