[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Caira

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-05 16:58

Jean schreef:
Vashti, ja laat ik zeker weten.

Chubby, volgens mij vind je Mark echt heel leuk. Haha en wat is nou 10 jaar en 3 dagen

ladieladiela

jeanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 17:11

Een goede avond allemaal wat zijn jullie toch kletskousen overdag .

Tadano welkom en je bent idd creabea met de computer leuk profiel.

Jean super dat Storm weer thuis is.

Vanavond ga ik kijken bij de les van Tarmine op Jeanie, les is mij nog te intensief morgen gewoon lekker strandhobbelen *o/* .

Zo mijn weekend is begonnen vriendlief staat lekker te koken in de keuken .Eet bami met een Surinaams tintje.

Superroos leuke foto's en idd een dik been .

Chubby kan me goed indenken dat je 10 jaar een groot leeftijdsverschil vindt moet er zelf niet aan denken om met een kerel van 48 jr te gaan .

jeanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 17:11

10 jr jonger mag in mijn geval wel

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 17:25

fijn jean dat storm weer naar huis mag

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 17:28

jeanie droomt ervan een ouwe snoeper te zijn?

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 17:55

Hoooiii, ik leef weer, gelukkig. Internet lag er thuis uit dus kon alleen op school online, maar vandaag na 2 weken doet ie het weer!

Tja ik en crea met de computer, dat moet ook wel als je op een Grafische School zit. Sommige mensen zijn nog crea'er dan mij, maar ik vind het nu wel goed zo! Dus als er nog eens iets moet gebeuren ...

jeanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 18:01

snowdon schreef:
jeanie droomt ervan een ouwe snoeper te zijn?

Wat klinkt dat banaal

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 18:16

Ik zou dan helemaal een ouwe vent hebben, moet daar hélemaal niet aan denken. Die krijgt zowat overal bejaardenkorting
Ik heb ze net als Jeanie ook graag een stuk jonger.

Welkom hier Tadano, ik vind het een leuke tinker op je manege!

Jean, fijn dat Storm snel naar huis komt. Hopelijk blijft het goed gaan met hem.

Vandaag is vriendin met Fries langsgekomen op de nieuwe stal. Ze vond het er prachtig. Samen nog een rit gemaakt, Sox was lastig want die wordt heel loperig en druk van haar Fries (toch ook een merrie). Het was behoorlijk warm en ik heb Sox na terugkomst helemaal gewassen met teershampoo en haar sokken met Betadineshampoo. Was misschien de laatste dag boven de 20 graden van 't jaar. Parellivriendin gaat schraapseltje nemen om te kijken of het echt geen mijt is in haar sokken.

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 18:21

Ja dat had ik, Jelle was vijf jaar jonger dan ik, maar hij zocht er toch nu een van 26, hahaha dus zij is 11 jaar jonger dan Jelle.

Voel me nu prima met dit leeftijds verschil, Terry is maar een week jonger dan ik

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 18:45

Jean, mannen die ietsje ouder worden (vooral degenen met een gevulde portemonnee) "nemen" vaak een stuk jongere vrouw. Ik heb een tijdje gepoetst bij een well-to-do vrijgezel van 69 with room for a pony (haha) en werd helemaal gek van hem. Hij bleef maar dubbelzinnige opmerkingen maken en achter me aanzitten dus ik ben opgestapt. 20 jaar leeftijdsverschil is echt ondenkbaar voor mij. Mijn mannen waren altijd wel jonger dan ik, niet heel veel, variërend van een half jaar tot 5 jaar. Ach, het belangrijkste is dat je elkaar aanvoelt, leuk vindt en er genoeg raakvlakken zijn ....(maar het oog wil ook wat )

Keeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 18:57

Hallo allemaal, ben ik weer 'ns .

Vanmorgen naar het ziekenhuis geweest voor controle met Milan, het gaat duidelijk beter dus de antibiotica slaat aan. Vervelende bijkomstigheid is dat broerlief het nu ook nog krijgt, het is ook super besmettelijk namelijk. En volgende week gaan we een weekje naar Center Parcs (lekker burgerlijk ), en beide heren mogen het water NIET in .... tja ....

Heb zojuist nog even een foto gemaakt, om te laten zien dat het nu toch duidelijk beter gaat met onze kleine kerel :
Afbeelding

Zo is het nu, toch wel duidelijk beter gelukkig, maar we zijn er nog lang niet. Bedankt voor jullie lieve reacties, het is toch rot als je kleine kereltje zo'n ellende heeft.

Nu 'ns even reageren op iedereen (proberen althans).
Chub, volgens mij heb je een nieuwe baan, gefeliciteerd !!! Super joh. En een leuke collega, of zelfs 2 leukerds ... zie je wel, na regen komt zonneschijn !! En dat leeftijdsverschil, ach, je hebt mannen van 20 die oud zijn en mannen van 40 die heeeeel jong zijn

Jean, prachtig profiel heb je gemaakt, ook daar straalt vanaf dat je eindelijk weer lekker in je vel zit !! En fijn dat het met Storm nu ook beter gaat, is toch ook een zorg minder hé !

Welkom Tadano !!

Jeanie wil ook wel een jonkie . Lekker dat je alweer rustig aan kunt rijden !

Roos heeft al een prachtige karakteranalyse voor me gemaakt van Kyara, was echt heel herkenbaar ! Dikke complimenten voor Roos dus !!
Leuke foto's ook van jou en Fig. Wat een verschil nog je linker- en rechterbeen !

Vasthi, ik ga een leuke foto uitzoeken, heb vast wel iets op m'n computer staan . Fijn dat je Cesair dichtbij huis kunt houden tijdens het afspenen. Zeker omdat je haar zelf wilt gaan houden (toch ?) is het fijn als je "contact" met haar kunt blijven houden !

Maya, rustig aan dus, je lijf heeft toch een knal gehad. Balen dat Dewi nog zo schrikkerig is m.b.t. haar hoofd.

Ga nu een poging doen om een topic over onze nieuwe stal te knutselen

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 19:10

Soxje, ja dat geloof ik ook, a midlife crisis, 37 en o jee paniek, oplossing jongere vrouw, haha, ja dat van die raakvlakken en zo ben ik helemaal met je eens en ja het oog wil zeker wat

Keevagirl, bedankt, gelukkig ziet Milan er wat beter uit, Kristel en Kelly kregen het ook na elkaar, wat een drama vond ik het voor hun. jammer dat ze niet in het water mogen, maar toch een prettige vakantie

En storm wordt helemaal suf geknuffeld, staat samen met cody op stal [anders is tie maar alleen en zielig volgens Kristel

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 19:37

Zo, Milan geneest snel zeg, gelukkig maar!

Beetje jong hoor, 37 voor een midlifecrisis.

Net flesje Sebacil opgehaald, tandjes zeg, wat een megafles (slechts 10ml )

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 19:52

Haidiho, welkom Tandano, ik ben Saskia, 32 jr jong , ben in het bezit van een hele lelijke witte tinker

Nikitagogo, mijn paps is een paardenman in hart en nieren, heeft altijd in de friezen gezeten, Chuckie staat daar in de winter en in de zomer bij mij thuis.

morgen mri, spannend, ben een beetje (veel) claustrofobisch

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 19:53

cf, balen dat je de hele tijd door omstandigheden niet naar de paardjes kan

jean, echt lekker storm naar huis, kan die lekker aansterken en opknappen, echt fijn dat deze antibiotica aanslaat!

maya, fijn dat je geen pijn hebt dat die band af is, dat het vermoeiend is begrijp ik wel
heb ooit als kind na een val van een paard mn nekwerfels naar elkaar toe geschoven gehad, bijna gebroken, en was heel vermoeibaar een tijd lang om mn hoofd gewoon rechtop te houden, heel irri
sterkte drmee maar

jeanie, veel plezier bij het kijken van de les
mn geopereerde been is die dunne he haha, andere been is normaal zeg maar (lekker stevig haha)

keevagirl, zo die foto is stukken beter al zeg, lang niet meer zo vurig, maar hij zal dr zeker nog last van hebben, arm vnentje, beterschap en sterkte met hem nogmaals
ook hier thanx voor je complimenten, leuk dat de analyse zo klopte!

vanaaf weer heerlijk getraind met fig, hij doet het echt super, of had ik dat al verteld hihi
maandag ga ik mee met een vriend van me, met zijn paardjes aan de gang en dan komen we elke donderdagmiddag bij ons, we zijn nu al met zn 5en die meedoen dus wordt erg leuk
vanaaf ook nog ff lekker zonder zadel gehobbeld maar met 1 touw eraan, dan lukt wijken al en wending om voor en achterhand, ben trots op hem weer
hij kwam ook lekker naar me toe op de wei en toen ik hem terug zette bleef ie echt zo kijken van wat, nu al klaar haha
morgen weer fysio, is zien wat ik nu weer voor irri oefeningen moet doen
vorige keer was het traplopen en op de trampoline staan haha maarja moet gebeuren he, dus ff half uurtje doorzetten maar

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 19:55

tinkermuts, sterkte morgen, gewoon proberen te ontspannen, MRI lig je helemaal in he, ik heb toen voor mn benen een CT scan gehad, was ook niet echt lekker maar ok, en omdat ik niet in die positie kon liggen met mn gekke benen hadden ze ze vastgemaakt haha had ik weer
maar MRI zal wel meevallen morgen toch, succes in ieder geval...

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 20:01

Zo tralalalala... Heb net ff uitgerekend wat ik minimaal aan salaris wil om er niet op achteruit te gaan Ga het m'n baas morgen voorleggen. Ben nu overigens niet meer zo zeker of hij mij wel wilt nog

En net ff een leuk Cliootje gespot op de Renault- site... Ook Maar dan voor mij...

Chubby staat zich te vervelen. Heeft een avond vrij. Heb namelijk al vanaf vorige week vrijdag dagelijks gereden (en heavy ook), dus vanaaf ff niets voor haar én voor mij... Morgen hoop ik wel weer even te kunnen hobbelen.

Wel jammer: een collega trouwt en ik ben ook uitgenodigd. Helaas moet ik morgen voor m'n broertje en zusje zorgen, omdat mijn ouders naar de RAI gaan. Was een leuke mogelijkheid geweest om Mark beter te leren kennen

Voor mij iig geen jongere mannen. Als ik dan moet kiezen liever eentje van 10 jaar en 3 dagen ouder

Wat ontzettend jammer dat ze volgende week niet in het water mogen Keevagirl! Centerparcs is toch juist ook zo leuk om het 'waterparadijs'. Maar gelukkig ziet Milan er nu al stukken beter uit! Het is wel echt een lekker mannetje hoor!
Maar ja, 20 jaar jonger is helemaal té, ook voor jullie hé ouwe dames die kwijlen bij het idee van een jonge blom

Tinkermuts, sterkte morgen

Ik ga even lekker badderen... Trusten alvast!

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 20:02

Tinkermuts, veel succes morgen

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 20:09

Tinkermuts schreef:
Haidiho, welkom Tandano, ik ben Saskia, 32 jr jong , ben in het bezit van een hele lelijke witte tinker

Het is dat je het zelf zegt hoor

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 20:14

chubby, ik ben benieuwd of je baas je nog wil nu ja hihi

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 20:22

Ik heb het gehad, ben moe en ga lekker slapen, welterusten allemaal, tot morgen

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 20:25

Oew Chubby, veel succes met de reactie van je baas dan

Milan ziet er idd al beter uit!

Tinkermuts, succes morgen!!!

Truste Jean En nu blijven slapen he

Keeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 20:27

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 20:37

k ga kijk doen :p en dan truste zeggen

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 20:43

Keevagirl,mooie nieuwe schuilstal !

Tadano,welkom op ons gezellige en drukke tinkerpraat