nou ik denk het Te klein en zomereczeem. Maar toch weer bedankt voor het meezoeken.
Laatst bijgewerkt door Kailonne op 18-03-13 13:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Diaz
Geplaatst: 18-03-13 13:41
Lekker ondeugend hoofd heeft Emira!
Leuk dekje Draakje!
Hier lekker zonnetje!! Kleine is in de tuin aan het spelen, en ik zit met de deur open! Ik mis Diaz! Heb haar al weer een week niet gezien! (mijn man wel 3x haha)
Caily
Geplaatst: 18-03-13 13:51
Jack is toch ook zo klein? Deze merrie heeft veel meer massa, ik weet niet hoe groot jij bent, maar ik rij met mijn lengte van 1.77m op een Tinker die even groot is;
Aan de manen te zien is die zomereczeem echt heel licht, als het al daadwerkelijk ZE is.... Persoonlijk zou ik een paardje met deze mate van ZE niet laten staan als ze verder precies het karakter en de uitstraling heeft die jij zoekt. ZE is er in zoveel vormen en maten, denk bijvoorbeeld aan Diaz.
Hier alleen maar bewolkt, en ik moest vannacht door een sneeuwstorm naar huis
Ik zie idd ook geen ZE verschijnselen op de foto's bij de merries. Bij Diaz is het super goed onder controle te houden. Ze heeft nu nergens last van. In de zomer toen ze 24/7 op de wei stond heeft ze wel wat wondjes geschuurt, maar dat was toen haar halsdeken kwijt was. Met halsdeken op is er niets aan de hand.
Ik heb gewoon standaard een fles Sweet Itch van sectolin in de zadelkast staan. Merk ik dat ze wat meer kriebeld (zoals nu met de rui) smeer ik 2x per week in.
Mira283
Geplaatst: 18-03-13 15:35
Dankje diaz. Leuke tinker merrie jammer dat vrijdag mira plus een zwart shetje op stal heb staan
Dat bontje is lekker zacht voor mijn eigen billen Jolanda. Als we buiten gaan rijden zijn we vaak heel wat uurtjes onder weg, en ik krijg anders echt last van de botten in mijn billen
Leuke merrie van die advertentie, ziet er lief uit.
@chantal:leuke foto's.die slidings zijn wel grappig om te zien.iig geen veulen wat bang is om te vallen.en dan mams die veulen lief weer troost.mooi mooi.
tinker_sally
Geplaatst: 18-03-13 22:30
Wat is ze leuk Mira. Heel veel plezier met haar gewenst.
Corvette is zelfs als ze uit de bocht vliegt mooi
Bolle buikjes hoeven niet altijd drachtig te zijn. De fjord die ik reed dachten ze het ook van. Die hadden ze naar de hengst gebracht maar dat pakte toch niet. Maar zij kreeg ook een giga ronde hangbuik dat ze toch gingen twijfelen. Ze hadden iemand gevonden die haar er heen wilde rijden en zelfs die twijfelde of ze wel of niet drachtig was. Terwijl die man veel drachtige paarden langs ziet komen. Maar de fjord was niet drachtig, het leek alleen maar heel erg.
Merrie uit de advertentie ziet er leuk uit. Klinkt ook als een veelzijdig paardje. Maar als het niet is wat je zoekt, is het niet wat je zoekt
Ik zit al het hele weekend op een roze wolk, en blijf daar nog even zitten. Vanmiddag was ik helemaal alleen op stal, maar ben toch gaan rijden in de bak. We hebben gestapt en gedraafd. En ondanks dat we niet lang hebben gereden waren we allebei flink aan het zweten. Het was vies benauwd. Maar het ging goed. Ze luisterde naar wat ik wilde, al had ze soms haar eigen gedachte over iets. Dat ze liever links naar de uitgang wilde of zo. Maar ging wel braaf rechts als ik dat vroeg. Dat onze voltes vierkanten waren en de hoefslag meter naar het midden verschoven was, maakt niets uit. We hebben dit toch weer maar samen gedaan.
Dit was mijn uitzicht, en ga hier nog veel vaker van genieten:
En toen ik door de boerenbond liep vandaag, kon ik dit halster niet laten hangen. Staat haar erg mooi al zeg ik het zelf.
Ik heb voor Sally één dekje. Nu rijdt ik nog niet vaak meestal 2 keer in de week. Maar nu het 's avonds steeds lichter wordt zal ik haar wel vaker gaan rijden. Nu is mij een knalroze dekje aangeboden van QHP. Nog nooit gebruikt, nieuw in de verpakking. Koste 32,95 en mag hem overnemen voor 30,-- Ik hou heel erg van knalkleurtjes, en denk dat die prijs ook wel redelijk is. Maar waar ik nog over twijfel is dat ik met de tijd (zeg rond mei) toch wil kijken voor een ander zadel. Rij nu met een vzh-zadel maar heb het idee met zulke zadels dat ik er zo links of rechts van afkukel. Het liefste wil ik een westernzadel. Maar die zijn weer zo zwaar. Of wil gaan kijken naar een massimo trail, daar hoor ik ook goede verhalen over. Nu is dit iets wat niet gelijk gaat gebeuren, wil me er eerst nog goed in verdiepen, maar zou het dan toch nog nut hebben om er een dekje bij te nemen? Wat denken jullie? Kan het altijd weer te koop zetten als ik ander zadel zou hebben denk ik.
Ik heb op jaron ook een westernzadel liggen, t weegt idd wat,maar het zit heeerlijk. Die is overigens te koop, dus als iemand nog een westernzadel zoekt?
Ik zoek ook uiteindelijk een westernzadel, het liefst ruil ik hem in voor mijn VZH zadel, die is ook zo goed als nieuw haha. Maar eerst maar verhuizen, dan zie ik verder. Ik hoop ook een licht zadel te kunnen vinden.
Anyway... Het is bijna zeker dat dit meisje (bijna 2 jaar) Diaz vriendinnetje gaat worden!
Ik vind haar highlight ook zo leuk haha.. dat is toch helemaal in nu ofzo? Dip Dye ofzo? Helemaal leuk hihi Met dat kroessige en zo dik krijg ik het nog zwaar haha. Dat worden gewoon vlechten als ze bij ons staat haha.
Hij zal het zeker prachtig vinden! Hij zit nu altijd op Diaz rug als ik poets, dan plukt hij ook aan haar manen. Nu kunnen we samen poetsen, ik Diaz hij de pony. Hij kan er alleen voorlopig nog niet op hihi.
Highlight? Dat wordtgewoon zwart hooor. Is deels veulen haar nog. Daar zitten vaak van die lichte stukken in. Helemaal in wintervacht. Als ze ouder worden trekt et weg