weer n rondje met Kim, hopen dat het goed gaat voor d'r!
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 18-10-09 11:07
eefje03 schreef:
Denise,red je t zo zonder paarden?
Ik mis het wel hoor, gelukkig kan ik Gaapje opzoeken.
mnkortleve
Geplaatst: 18-10-09 11:43
Ik ben ze net wezen halen ik had al gezien dat ze er alle 5 liepen dus ik dacht dat komt zo wel. Het is wonderbaarlijk goed afgelopen, want er is er 1 dwars door de wetering gegaan de kroost stond op zijn hoofd. Ik had het eerst niet gezien John riep dat er 1 in gezeten had dat zag hij aan het kroost. Het was Devynn hij was al helemaal droog je zag enkel kroost zo hier en daar zitten.
kuzznathalie
Geplaatst: 18-10-09 11:47
Goedemorgen! Jullie gaan veel en veel te hard... Weer 10 pagina's bijgelezen...
Cecille Jelle verkocht *snik*
Dagmar geen zin in poker gister en niet uitgeslapen
Leon last van rook-keel.. Heeft de thee geholpen? Helpt bij mij ook altijd... Vind dichte rook ook vies.. Heb zelf ook 7 jaar gerookt, nu 1,5 jaar gestopt, maar ben niet echt anti geworden hoor
Mirjam, paarden weer km verderop...? Per ongeluk weer of expres? En lekker op de motor weg misschien, 't is wel heerlijk weer ervoor. O ja, en als de koeien en paarden op elkaars land lopen, ontworm ik wanneer ik denk dat het nodig is. Ik ontworm wel meer dan 'normaal'. De koeien trouwens niet meer dan normaal.. Paarden krijgen straks weer een wormspuit, hebben begin september 1 gehad.
SClub7 gezien Leuk! Wij gingen die dansjes altijd doen Vieze verhalen over blikjes met sigarettenwater en kots van de kat in een schoen.. BAH!!
Angela druk gehad gister
Inge hopen dat het goed gaat met Kim
Denise navigatie activeren... Hopelijk werkt ie goed, dat je niet verdwaald
Schimpje succes vandaag!
Volgens mij heb ik zo bijna iedereen gehad.. sorry als ik iemand vergeten ben Ik kan jullie niet meer zo vaak berichten, want de laptop is niet meer beveiligd, moet dus eerst nieuwe beveiliging op, zal jullie zo veel mogelijk proberen bij te houden via mijn telefoon, alleen ben ik daar niet zo handig in...
Gisteren heb ik de Tranquigel uitgeprobeerd bij Balou. Maar slecht nieuws......... Ik ben bang dat ik de veearts moet bellen als ik Balou wil laten bekappen, want ze reageert totaal NIET op de gel. Ze werd er niet anders van. Dus blijven oefenen.... en ze moet nodig bekapt worden, dus eerst maar onder zeil als het moet gebeuren..
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 18-10-09 12:13
Jeetje Mirjam, je moet er toch niet aan denken wat er had kunnen gebeuren.
Ik heb goede ervaring met een roesje van de DA voor het bekappen. Voordeel is dat ze het wel bewust meemaken, maar dat alles met veel rust gedaan kan worden. Vaak kun je na een paar keer ook zonder roesje bekappen.
zo, ook weer mn bed uit gekropen, had een niesbui van wel een half uur vandaag lekker op Odinn rijden, dik aankleden en lekker in de bak. is nog best even wennen, hij is zo flexibel dat hij graag zn korte nekje alle kanten op beweegt, lesje(S) rechtrichten zou dus niet zo'n gek plan zijn. hij wil ook alles graag zien en toen ik er gister op zat was er een hoop familie aan het kijken (heel fijn).
rook... blegh, stinkt, prikkeel, dorge hoest, stinkende kleren en krijg er echt hoofdpijn van...
Nee, haar achterbenen kan ik wel aanraken maar niet vastpakken.. En als ze de spullen van de hoefsmid ziet, raakt ze al in paniek. Haar voorbenen gaan wel beter.. De veearts had al gezegd dat als de gel niet werkte dat een roesje nodig was, en dat je dan naar zonder roesje toe kon werken. Ik zie het wel, zal morgen de hoefsmid en de veearts bellen..
grrr
Geplaatst: 18-10-09 12:20
Brrr... wat een vieze verhalen... ieuw!
Denise succes met je spannende ritje vandaag...
Je had het dus lekker druk Angela... ongeluksweekend?!
Oei Mirjam... en waar zijn ze dan? O lees dat je ze alweer heb. Heb het even gemist, maar lees wel steeds dat je paarden loslopen, hoe kan dat eigenlijk? Blijven ze niet achter stroom? Eefje, veel plezier met de les!
Nathalie, laat Balou zich niet bekappen dan? Licht verdoven is vaak ook niet handig, kunnen ze niet goed meer op 3 benen staan he? Tenminste, dat had mijn vriendin een keer... Of je moet ze zo verdoven dat ze gaan liggen...
Nee Marleen, ik weet ook niet goed hoe dat gaat, maar de VA zal dat wel weten, ik zie het wel. Ze laat alleen haar voorbenen (met moeite) bekappen.. Ze is echt heel angstig gewoon..
grrr
Geplaatst: 18-10-09 12:24
Balen hoor, weet je hoe het komt? Hoe oud is ze ook alweer?
kuzznathalie
Geplaatst: 18-10-09 12:26
Ze is nu 2,5 en ik heb haar nu iets langer dan een jaar. Er is als veulen niks mee gedaan.. Maar volgens de hoefsmid moet ze iets naars meegemaakt hebben omdat ze ook helemaal in paniek raakt als ze alleen al de spullen van de hoefsmid ziet. Vanaf dat ik haar heb, ben ik aan het oefenen met aanraken en optillen, en voorbenen lukt nu dus aardig, alleen achter vindt ze nog heel eng.
En het is ook nog eens een eigenwijze drol en een pittige tante.. Dus dat helpt ook niet echt in mijn voordeel. Verder is het echt een schat van een beest hoor! Heerlijk dier. Maar ik vind het toch wel moeilijk met dit soort dingen hoor...
mnkortleve
Geplaatst: 18-10-09 12:29
De veulens geven niets om stroom en als die de draad slopen dan gaat de rest er ook uit. Maar ik verdenk nu de hond van de buren ook weer, want Bravour was heel erg nerveus. Ik ga weer een paar avonden op de uitkijk of hij er loop en dan spreek ik de buurman er gewoon weer op aan.
kuzznathalie Je ben toch al een tijd met haar bezig er ligt me iets van bij dat het wel vaker besproken is hier, wel heel vervelend hoor als ze zich zo slecht laat bekappen.