Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

grid schreef:Ellen goed geholpen dus![]()
Kampina is ook leukmaar zijn die ijslanders niet opdringerig of valt dat wel mee te paard? Wij zijn daar eens gaan wandelen en toen werden we omsingeld omdat ze dachten dat we misschien wel iets eetbaars hadden was niet zo dus dropen snel weer af maar was wel ineens een hele invasie van een groep van een stuk of 20
Gaat ook maar eens afsluiten

Z'n poten staan heel raar, maar ik weet ook niet hoe lang hij daar wel niet gehangen heeft....
. Hopen dat het weg trekt en je hem kunt laten leven.
. 
Goedemorgen 

en dazen nu dus allemaal bij jullie
Waar ik op stal sta organiseert het altijd mee enzo zij doet heel veel op Stal Mansour
dus wil

hier: http://www.nharnhem.nl/ 

, wij hebben het apart aan moeten vragen, ook via dezelfde rekening.. Wel heel vervelend..
en Max blijft gewoon echt super leuk 
Achja, kan gebeuren toch
, en jeetje wat ga je hard met Benson!!
, maar jeetje ook jullie gaan hard hor 
, even rustig ademhalen meid!
. Weet niet hoe ver het beestje is, maar denk dat je het beste zelf kan inschatten of je m uit z'n lijden moet verlossen of niet..
, maar het spreekt me wel aan 
, leuk is dat! Werpt je geduld zijn vruchten af 

snowdon schreef:D_Travis schreef:ligt er toch aan waar het is Leon!
Kan overal, veluwe, strand, loonse en drunense duinen, campina, oosterhout, weerribben, zaanstreek, etc
Maar ik denk wat anders over de afstanden binnen NL, dat vergat ik even.
en straks lange weken
Mirjam da's balen
Stelletje *piep*...
Leon schrijft Kampina ook met C
daar heb ik ook altijd de neiging toe
wanneer gaat ze met verlof dan?
rijden in vakantie ook rustig Duizenden km's
en daar wil ik natuurlijk ook nog voldoende tijd aan overhouden
en aangezien John bv liever niet meegaat tussen al die "paardenmensen" ben ik dan dus alleen van huis en dan is een paar uurtjes/ een half dagje beter in te plannen dan een hele
want dan kan ik die dag ook nog andere dingen doen
Er zitten helaas maar 24 uur in een dag