Van t weekend ga ik weer naar Friesland, hoop echt dat we nu eens echt een idee krijgen wanneer we kunnen beginnen.. Ik wil hier op t moment zo graag weg..
Inderdaad op eieren lopen, het begon vanmorgen al toen ik net uit bed was.. Een hoop bagger over me heen wat vriendlief betrof.. Ja, die zit ook niet lekker in ze vel op t moment.. De feestdagen zijn in aantoch en hij mist zijn moeder gewoon en hij zit met veel bezig waar hij thuis niet mee terecht kan.. Is het dan verwonderlijk dat hij tegen mijn moeder zijn hart lucht.. Maar goed, kreeg dus te horen dat ie zoveel had zitten zeuren dit weekend.. Ook leuk wakker worden.. En toen ben ik uitgeschoten en sindsdien is het raak.. Hoorde net van Paps dat ze daar ook zo apart tegen doet..
Voor je moeder zal het ook wel niet makkelijk zijn, ineens een dochter van je vader die opduikt, je vader zijn baan.. moeders kunnen dan raar uit de hoek komen
Weten jullie eigenlijk al meer over jullie aanstaande stulpje?
Nee, natuurlijk is het voor haar ook niet makkelijk.. Maar ja.. Het is niet alleen zij die zorgen heeft, en dat vergeet ze soms wel eens denk ik.. Als je haar wil helpen of ergens naar vraagt krijg je een snak en een snauw en als je je handen overal van aftrekt dan is het ook weer niet goed.. Ik kan dr op t moment geen land mee bezeilen..
We weten nog niet veel meer over het huis.. Ook dat houd me enorm bezig. Het is zo'n omweg en romslomp via zo'n stichting, mja, als dat achter de rug is dan hebben we ook wat.. Mja, hopelijk krijgen we dit weekend nu eens een datum of iets in die richting wanneer de overdracht zou kunnen zijn.. Werk werkt ook niet echt mee wbt vrij krijgen om de afspraken bij te wonen, dus ik weet eigenlijk niks.. Alleen wat Hotze verteld, ik zit er zo ver vanaf.. Ik kan het allemaal niet controleren of bijhouden..
Laatst bijgewerkt door Sita_ op 08-12-08 22:43, in het totaal 1 keer bewerkt
Weltrusten voor iedereen die zijn mandje op zoekt!
Heel herkenbaar Sita, mijn moeder is net zo. Lekker laten wezen, je wordt anders alleen maar gekwetst. Want ze bedoelen het niet eens zo gemeen, maar het komt oh zo hard aan
Huis vlot ook nog niet zo. Dan is het inderdaad wel lastig dat je er niet bovenop (kan) zit(ten). Hopen dat het snel rond is, en je je daarop kan storten. Heb je ook wat om je in vast te bijten, lekker afleiding.
Na t weekend hebben we dan wel weer een afspraak voor het huis.. Dus ik ben benieuwd.. Ik kan dr wrs. weer niet bij zijn, ligt aant werk.. Maar ik wil ook gewoon wel eens zeggen wat ik nu vind enzo..
En dan denk je allerlei voorpret te hebben omdat ik een schat van een merrie drachtig heb lopen.. Geniet er met volle teugen van en dan zijn er zelfs nog mensen die je naast alle ellende thuis ook op stal nog lopen te bemoeiallen en te zeuren.. Zodat ik daar ook echt de balen van heb..
Bluh.. Hoop dat 2008 gauw over is en 2009 me een hoop goeds brengt..
Gewoon zeggen dat je hun gezeur nou niet kan gebruiken Sita. Je bent echt geen nieuwtje in de fokkerij wereld, en je moet genieten van je drachtige Amy, en niet nog meer zorgen hebben. Kop op meis!
Ruud van mij heeft ook drie grote kids uit een ander huwelijk. Die we al een aantal jaar niet zien. Vorig jaar wilde een van hun contakt na zoveel jaar. Maar hier is het toch misgelopen. Want ruud z'n ex blijft er tussen zitten.