Maya, je verhaal is heerlijk om te lezen.. Was zeker en vast genieten van je beestje..

Druk voor Janet..

Fijn dat je weer terug kan naar je oude baan Peet..

Leuke foto's Dianne..

Hoef pas om 12 uur te beginnen, is wel eens lekker..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

gelukkig heb je nou weer een nieuw vriendje om je hart te helpen helen 
Er is nog hoop
) hebben een week vast gestaan midden in Frankrijk, konden geen kant op. Auto weggesleept, zou zogenaamd gemaakt worden. Auto teruggejaagd van de garage naar de camping, leek het te doen. Maar we reden de volgende dag weg met de caravan erachter, en weer *poef*.
en toen zijn we in een klein mini-autootje met zoveel mogelijk bagage in één dag van midden Frankrijk naar Zwolle naar huis gescheurd
Drie weken later werd onze caravan voor de deur afgeleverd. Daarna wilde mijn paps geen Chrysler auto's meer
. Daarna op naar de paardjes... Ze zagen er super uit en de veulens zijn enorm gegroeid!
We hebben de bubs in trailers geladen en zijn richting strand vertrokken... De tocht..... het was zo ontzettend genieten... Zijn geen woorden voor... Het was in 1 woord : GEWELDIG!

kun je honderden kilo's achter hangen, en je merkt er niks van. Auto ligt ook als een huis op de weg. Diesel, maar donders snelle auto. Helaas moet hij over 90.000 km al weer weg, dan zit paps op de 200.000. Na 2 jaar

Wat heb je daar toch 2 kanjers staan! Kan me voorstellen dat je hebt genoten van ze 
We kletsen gewoon een beetje veel 
Zo hoor je nog eens wat 
berdien dat is idd niet zo mooi, hoop niet dat we ook zoiets krijgen
wij zijn tot nu toe altijd super geholpen met ANWB (pa dan
)
ligt strak op de weg en idd kan ook veel trekken zonder dat je er iets van merkt enzo
maar nu ff
ennuh leon go go go tuf tuf tuf
Zie de DFDS boot voorbij komen wij gaan met die maatschappij naar Schotland 
ja hier mag je gewoon kletsen over vanalles is tinkerkletstopic
Maya GAAFFFF
Annique is gemeen voor pall

Wat was ze braaf! Ze liep erg lekker dus ging goed! Daarna lekker met Travis geknuffeld, hij wordt al een echt buffeltje, jeetje wat is die verandert in een paar dagen zeg!
Maar echt een heerlijk mannetje 
ZO CUTE!! Jammer dat ik geen fototoestel bij me had, want het zag er erg leuk uit!
Wat Jessie nou weer had. Moet haar zo ongeveer 4x per dag in de bak trainen van mijn lesgeefmens, en dan echt puur over de rug rijden, cirkels, cirkels en nog eens cirkels, in een ontspannen basistempo. Jessie dacht daar íets anders over, die wou me toch lopen en lopen en lopen..
ze liep al wat regelmatiger, en weer gewoon goed als ik haar aan het werk zette. Ze wilde galopperen, dus ik hop, hulpen gegeven en ZOEF! weg was ze! Over de balken heen denderen, plat de bochten door en op de lange zijden ging dat hele lichaam in de strek modus
En ik maar vertellen dat we rustig aan moeten doen 
dus was hard nodig. Pfoeh, ben gesloopt! Ze is zo ontzettend zwaar om te doen, niet alleen omdat het een reusachtig paard is, maar ze werkt ook niet altijd mee

Hotze belt net.. Hebben ze een aanrijding gehad.. Bij de tunnel..