Ha Starjo! Wat een ellende heb je voor je kiezen gehad zeg..
gelukkig heb je nou weer een nieuw vriendje om je hart te helpen helen 
Mooie foto's Dianne! Laat je Boyan hengst?
Vliegenspray, na zes jaar scheurt Jessie eindelijk de stal niet meer door als ik met mijn spraytjes aan kom
Er is nog hoop
Nog geen duidelijkheid dus, jeetje, ze laten je wel wachten zeg!
Super Dewi!
Ingrid auto met kuren, hopen dat het snel over is! Pech met de auto in het buitenland is niet grappig, en in Schotland al helemaal niet
Wij hebben een keer gehad dat de.. airco? van de auto kapot was, was nog met de Chrysler Voyager SE (ja dat weet ik nog
) hebben een week vast gestaan midden in Frankrijk, konden geen kant op. Auto weggesleept, zou zogenaamd gemaakt worden. Auto teruggejaagd van de garage naar de camping, leek het te doen. Maar we reden de volgende dag weg met de caravan erachter, en weer *poef*.
ANWB wílde ons niet helpen, ondanks alle verzekeringen, kredietbief plussen en weet ik niet wat. Lease maatschappij van mijn paps heeft ons toen vervangend vervoer gestuurd, caravan moesten we achterlaten
en toen zijn we in een klein mini-autootje met zoveel mogelijk bagage in één dag van midden Frankrijk naar Zwolle naar huis gescheurd
Drie weken later werd onze caravan voor de deur afgeleverd. Daarna wilde mijn paps geen Chrysler auto's meer