Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het uiteinde haal ik dan 1 x door de keeper voor een grote lus, dan nog een keer voor een kleiner lusje, en dan nóg een keer voor een hele strakke lus zodat ie vast blijft zitten
Soms knoop ik dat ding wel als stropdas om 'm vast te houden
Maya schreef:
Grappige foto's Natural! Idd een lekkere kerelHij is wel vrij blond he? Is ie in de zomer helemaal licht?
Maar Natural, wát is het dan in vlas dat dat white line disease veroorzaakt? Is vlas droger? Is het omdat vlas meer uit klein spul bestaat wat daardoor makkelijker de hoef in kan dringen?Etc. etc. Dat soort dingen zou ik graag weten voor ik je geloof
En waarom hebben paarden op stro bijv. dat niet? Of zaagsel?

Vind dat gewoon het beste strooisel, als het vies is, dan zie je dat gelijk en kan je het eruit scheppen
Ik gebruik verder wel zelf zaagsel voor de natte plek omdat mijn afvoer niet goed is. Maar dat is dus een onderlaag op bepaalde punten, en verder gewoon matten en stro 
Ik ken vlas zoals Sita dat in haar stal heeft (dat is toch vlas he?) en dat vind ik juist erg zacht overkomen. Dus dat die scherpe delen eruit gefilterd zijn. En volgens mij is dat ook de bedoeling bij goed vlasstrooisel
Sita_ schreef:Hetgeen wat je dan wel de singel noemt..? Nou, het ding onder de buik..
voel me nu erg blond! Ben beetje duf van heel dag door studeren....
(in het donker, nice...)

grrr schreef:Heb je er een duidelijke foto van?
) dus een leuk ritje gehad! zonde van je zadel! ik zou niet weten hoe je dat weer mooi glad krijgt! heb wel eens een kras op die van mij.. olie erop en doe alsof er niets aan de hand is.. maar dit is iets meer als een kras