King is lekker schoon maar ook al weer flink aan het verharen... De haren komen zelfs in mijn mobiel terecht
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
King is lekker schoon maar ook al weer flink aan het verharen... De haren komen zelfs in mijn mobiel terecht

) 

(dan trek ie niet terug
)
Ziggy_Janet --> waar woon je dan? lijkt me ook minder leuk... alleen polder dus of ?
--> maar je kunt later natuurlijk altijd met Trailer op pad naar alle leuke plekjes
Wil met Say ook nog een keer naar strand en bv veluwe en zo
--> ja tinkerboerderij natuurlijk veel tinkers en hebben ook diverse weitjes voor jong spul en daaromheen idd ook diverse mensen met tinker(s)
Ik stond eerst ook in dezelfde straat als de tinkerboerderij ondertussen meer richting Vorstenbosch en bij Bedaf dus
ja ik hoop t ... het duurde nog wel lang voor ik haar erop had maar het begin is er weer dus ...
leuk stukje en lekker bezig met opknappen ... vooraan wel wat blub maar ze zakken niet weg en in inloop mooi tegels handig
en snow vind je vriend ook wel oké zo te zien
dat zijn heel handige waterbakken en voerbakken als je die in de hoeken op 4 paaltjes zet met "buik" net boven de grond
hadden wij bij oude stal in de inloop en ook buiten
de waterbakken half in ene wei en half in andere wei, zodat ze vanuit elke wei konden drinken
(wel moeten ze niet dichtgelast zijn dat is irritant met schoonmaken
)
maar gelukkig duren die nooit lang en kon ik daarna weer lekker binnen opwarmen maar was wel ff balen 
maar
moet nu echt verder anders heb ik het morgen niet af

Ben benieuwd hoe het er van de zomer uit gaat zien..
supertinkie schreef:Succes! Heb net mijn huiswerk weer gemaakt voor vandaag en dan straks maar weer in het treintje naar school...

laatste kwartiertje onder dak

Dus je raad t al.. Scheur in me jas.. En een snee in mijn vinger.. Over de hele lengte van mijn vinger.. Deed echt zeer, dus nu heb ik een mooie pleister..