[TI] [HK] LGVIII - Harig en bont, draven we topic 3 samen rond!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mira283

Re: [HK] LGVIII - Harig en bont, draven we topic 3 samen rond!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 16:07

Heerlijk zijn die ouwe type hafs. Wat er nu gefokt word zijn halve Arabieren. Niet mijn smaak

VandeMol

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 16:08

Nou , Pesse komt anders dan ineens wel heel dicht in de buurt voor je Karlijn !
27 juli gaat Annabel daar ook heen !

Ik ga morgen een afspraak maken met de podotherapeut .
Moet in de buurt van de huisarts zitten ... anders bel ik die eerst wel even!

VandeMol

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 16:15

hihi , dat vind ik van de Friezen ook , geef mij dat zware type maar ......
tevens hetzelfde met de Fjorden ...

tinker_sally

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 16:25

Wat een leuke dekjes Draaakje. Lekker opvallende kleurtjes. Klinkt als geslaagde dag.
En hopelijk zijn je er gauw achter wat er met Arya is.

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst Mira. Dit vraagt natuurlijk wel om een foto'tje :)

Spannende tijden nog voor je Karlijn. Je willen van Gouda naar Emmen verhuizen als ik het goed heb? Spannend. Volgens mij heb je richting Emmen wel mooie natuur om te rijden.

Beterschap met je voet Lepel. Heb er zelf geen ervaring mee, maar het klinkt niet fijn.
Hopelijk is het snel over of in ieder geval minder pijnlijk.

Lotte mooie foto's van Caily in dat topic. Mooi paardje om te zien is ze ook. Vind haar sokken prachtig.
Henk en Kyra zijn ook leuk.
Ik ga niet naar de hengstenshow of keuring. Misschien dat ik wel naar ics-keuring in bergen op zoom ga. Dat is maar half uurtje van hier vandaan.

Oude hafjes zijn inderdaad leuk. Voordat ik Sally kocht heb ik ook paar maanden een haf gereden. Was net een tank zo breed. Veel mooier dan die iele dingen van tegenwoordig.
Fjordje wat ik jaren heb gereden was ook zo stevig. Beestje was maar 1.40 maar bijna net zo breed.
Heb zelfs nog staan twijfelen of ik niet voor een fjord of haflinger moest gaan kijken maar, en dat bedoel ik absoluut niet slecht, vind dat van die rassen die zo op elkaar lijken. Zet er 10 naast elkaar en ze zijn alle 10 hetzelfde. Bij tinkers heb je dat niet.
Toen de fjord bij de hengstenboer stond, herkende ik haar er echt niet uit in de groep merries ondanks dat ik al jaren op haar reed :o

Ik zit al het hele weekend op een roze wolk. Eerst gister lekker buiten gereden. En vandaag heb ik voor het eerst op Sally in de bak gedraafd. Voor sommige stelt het misschien niets voor. Maar voor mij voelt het weer als een overwinning. Iedere keer een stapje vooruit.
Morgenmiddag ben ik vrij en wil er dan weer opstappen. Ben dan alleen dus kruipen dan maar de bak in. Hopelijk met het zelfde weer als vandaag. Heb nog in het zonnetje gereden vanmorgen.

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-13 16:32

Enorm bedankt iedereen, voor het steunbetuig. Ik apprecieer het énorm! Wat zijn jullie toch zo'n heerlijke mensen zeg.
Geweldig dat je hier gewoon iets neer kan zetten en jullie iedereen probeert op te beuren. Super!

Patrick, ik begin nog maar net met de examens :( Bah! Ik kàn absoluut niet leren nu. Heb veel te veel andere dingen in
men hoofd en heb gewoon écht geen zin. Maar het zal toch moeten!
Hmm, Nathalie, als ik je shetje zo op de foto's zie, zou ik er toch aan denken. Wel eens vragen aan de da eerst. Vind zijn
vacht er onverzorgt uitzien. Mijn shet heeft ook last van jeuk, maar zijn vacht ziet er toch echt beter uit als ik eerlijk mag zijn.
Equitana, heb er zin in! Ik ga samen met bokker Oona. Wordt reuze gezellig! Helaas ben ik blut, dus kans is klein dat ik met iets naar huis kom.
Heb wel écht een nieuwe cap nodig, de mijne knelt énorm.
Leuk Karlijn! Ik geniet ervan om je toekomstplannen allemaal te lezen. Wàt spannend zeg!
Auw, beterschap met je voet Chantal, klinkt niet lekker.
Super dat je weer enorm hebt genoten van je buitenritje met Sally, tinker_sally (ken je naam niet, sorry.. :o )
Ooooh, Corvette <3 Ze is echt pràchtig! Mag je altijd komen afleveren met een strikje rond hoor. Wat een schatje!
Begrafenissen.. Echt zo verschrikkelijk dubbel zijn ze. En ik heb er een rothekel aan. Helaas moet ik toch echt uit respect gaan voor mijn meter.
De begrafenis is zaterdag. Even uithuilen dan maar, doet wel deugt altijd..
Leuk lor! Ben benieuwd naar je haarhanger voor Jack!
Moooooie dekjes Maartje! Lekker zuurstokroze! Zo te lezen ook een erg aangename dag gehad! Arya rond buikje? Hmm, ik zou toch eens de DA laten komen, je weet nooit hé..
Gefeliciteerd Mira met Emira! Leuk zo'n lekker zware haf! In mijn manege tijd reed ik op een manege die een stuk of 4 haffies hadden. Echt leuke beesten waren het! Wel met karakter. :)
We hadden trouwens één van die merries bijna gekocht toen die manege moest sluiten. Eerlijk gezegt ben ik blij dat we dat niet gedaan hebben, ik houd toch meer van men tinkertje.. :o
Ooooh Lotte! Henk is echt pràchtig! Zo'n leuk smoeltje heeft ie! En die manen <3 Ook weer een enorm leuk topic van jou en Caily! Ze is echt een droomtinkertje! Ik ga niet naar die
keuring, is me een beetje te ver. Ik geniet wel van de foto's :) Trouwens, die dag kan ik toch niet, want ik ga wel naar de Sokkenwasrit :)
Leuk Karlijn! Jij gaat dit jaar ook met je merrie naar de keuring? Spannend hé? Ik ben zooo benieuwd hoe men dame het gaat doen..

Pfoeh, zo, ik heb weer alles ingehaalt.
Gisteren voor de 2de keer alleen gaan buitenrijden met Tinky. Ging lekker! In het begin wel gespannen, moest der constant aandrijven of ze stond stil. Moet toegeven dat
het gisteren toch wel eng was buiten, door die wind en al die wapperende dingen. :P Na een tijdje hebben we wel netjes ontspannen op een lang teugeltje gereden. Op sommige
stukken begon ze zelfs erg door te stappen en op het laatste heb ik me toch een wandelpad gewaagt. Nou, ging top, al had mevrouw echt zin om een galopje te doen en ik niet.
Dus zat ze nogal hard te draven (het was bergaf, dus niet echt fijn) en zich sterk te maken. Uiteindelijk heb ik haar wel rustig voor het graspad eindigde kunnen stoppen. Redelijk positief dus! ;)

Heb nog een plaatje gekregen van Lor.. Ben er verliefd op!
Afbeelding

Oja, heb nog wat geoefend met Sony Vegas..
Laatst bijgewerkt door Kaatastrof op 17-03-13 16:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 16:33

Een echt oude zware haflinger van type vind ik prachtig, de dunne moderne type vind ik persoonlijk niet veel aan...

Heb net een hoop klitten weg geknipt (was bleef die braaf staan zeg!) en verder goed geborsteld. Een halve emmer uitgehaald (los haar) aan de lange haren aan z'n achterste. Dan nog 4kruiwagens uitgehaald. Ga meneer nu wat laten eten, zelf douchen en als het weer redelijk blijft rond 17u of ietsje later gaan lange lijnen.

Kaat@ graag gedaan hoor :).

Hoop ook nog iets te vinden zodat ik naar de sokkenwasrit kan...

Uum Karlijn@ Leuk dat je waarschijnlijk al zo snel de sleutel gaat krijgen :). En de paarden aan huis is heerlijk kan ik wel zeggen, enige is als je geen bak hebt je die soms echt mist (voor mij enkel voor het grondwerken dat ik het mis). Weet niet of die er komt of je eentje in de buurt hebt :).

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 19:42

Voor de nieuwsgierigen naar de haf. Ze is van bokker natasjaa staan foto's op dr profiel. Foto's van Emira komen zsm!

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 19:59

Ik ga een bak niet missen ;) Ik heb nu al bijna een jaar geen bak haha.
Ik ben allang blij dat ik kan grondwerken aan mijn huis hihi

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 20:06

Nu je zou het niet denken hoor maar mis het puur voor grondwerk met mijn paard of voor
mijn klein zusje beetje les te geven op Jack. Vind het makkelijker als ze los kan rijden (zij zelf ook) maar moet haar aan straat vast houden.

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 20:38

@karlijn:spannend karlijn,als het goed is heb je dus al vlug de sleutel van je nieuwe stekkie.dat is lekker zeg!
@chantal:tjeempie t blijft je ook niet gespaard hoor!een hielspoor beschadeging is niet lekker.ik vermoed dat ik het ook ooit eens heb gehad.meer dan een jaar geregeld steken in mijn hiel bij het neerzetten van de hak.waar ik het opgelopen heb?geen idee,maar pijn deed t wel,en heel erg irritant

vanmorgen weer gezongen.na wat strubbelingen bij het inrepeteren(microfoons die niet aanstonden,kerk laat open)mocht ik de mis openen met mijn solo.van te voren superzenuwachtig en op het moment supreme waren alle zenuwen weg.het ging supergoed.
smiddags eros licht gelongeerd en flink geborsteld.die begint nu ook lekker te ruien.

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 21:44

hetlevenwint schreef:
Nu je zou het niet denken hoor maar mis het puur voor grondwerk met mijn paard of voor
mijn klein zusje beetje les te geven op Jack. Vind het makkelijker als ze los kan rijden (zij zelf ook) maar moet haar aan straat vast houden.

Maar dat kan allemaal in de paddock aan huis ;)

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 21:53

Leuk hoor Karlijn, dat jullie ook voor een trailer gaan kijken. Misschien ook wel handig met verhuizen :)

Fijn dat het halster omdoen gelukt is bij Annabel :)
Sterkte met je voeten!

Super dat je weer meer mag Lotte, nu lekker heel rustig aan met kleine stapjes opbouwen :)

Ik heb nog geen plannen om naar 1 van de 2 keuringen te gaan. Meestal ga ik nog wel lastminute naar de ICS keuring. (is hier ook lekker dicht bij :) )

Super dat je op Sally hebt gedraafd in de bak, nu lekker een voldaan gevoel?

Mijn zus is dierenats Kaat, maar die had geen scanaparaat bij zich. (en opvoelen wil ik liever niet bij een shet)
Als ze over 2 weken nog ronder is dan laat ik haar waarschijnlijk scannen. (maar ze wordt goed in de gaten gehouden hoor :) )

Wat een mooie foto van jou samen met Tinky :)

Fijn dat het gelukt is met de klitten hetlevenwint!

Super dat het zingen zo goed ging Ellie!

Ik heb weer een Arya bommetje, als jullie het vervelend vinden dan hoor ik het graag hé!
Vandaag heb ik nog even wat mest op zand getest, maar er zat geen korreltje in..
Afbeelding
Ze stonden te slapen, maar toen ik klikte waren natuurlijk alle koppies net omhoog.
Afbeelding
Izzy in het zonnetje

En dit bedoel ik met een drachtige buik (door de vacht lijkt ze helemaal wat dik te zijn, maar ze heeft een heel mooi losse manenkam en op haar ribben is ze zelfs echt te mager)
Afbeelding
Afbeelding
En voordat iedereen denkt dat ze alleen nog maar staat te suffen ;) :
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En mijn nieuwe dekje :D
Afbeelding
Afbeelding

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 22:23

Arya lijkt mij drachtig op de foto's. ..

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 22:23

Leuke foto's hier boven!

Nu ja de ergste klitten zijn er uit, laten we het zo zeggen. Nu moet ik nog voorzichtig opschuiven en kammen maar zou moeten lukken nu en anders pak ik er nog eens de schaar bij voor het geen dat in de weg blijft zitten. Feit is je ziet het niet eens dat ik knip het geen wat er onder zit is gewoon héél veel los haar. Die dan met enkele haartjes toch nog vast zit (daardoor de klitten die toch blijven hangen).

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 22:36

ayra ziet er wel drachtig uit ja.zou het niet gek vinden iig.ze voelt zich nog goed genoeg voor een sprintje.
wel een prachtig dekje.

eros krijgt ook een nieuwe,maar dat is omdat het andere onder het zadel bleef schuiven.niet handig dus.bijrijder zou maandag naar divoza gaan kijken voor een andere.dan 1 die je aan t zadel kan vastmaken.en omdat ik bordeaux zo mooi vindt ,kijkt ze of ze die kan vinden.hoe lief zeg!

Ik vindt van de friezen en halflingers de breede variant het mooist.wat meer body heeft voor mij toch wat meer,dan dat ranke sporttype.

het voer van eros is iets aangepast.de onderhoudsbrok is wat naar beneden toe aangepast.en in plaats daarvan meer hooi.de brokken in combinatie met pulp bleek een beetje teveel.kijken wat dit doet

tinkerplein

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 22:57

Ik vind dat wel een heel drachtig buikje hoor!

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 23:23

Morgennaar de kliniek met mijn bijrjjhafje voor een scan dan weten we zeker of ze drachtig is

tinkerplein

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 23:24

O ja Mira,gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 00:01

Dank je!
Foto van Emira:
Afbeelding

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 08:20

Leuk hoor, gefeliciteerd!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 09:20

gefeliteerd mira, zit m in de naam zeker :P

Corvette is mooi idd!
Sir aslan mag er ook zeker wezen hoor, van whis en patje, wat een knap manneke!

Asra mss drachtig? das een klein kadotje,

Ik heb bijgelezen maar moet aan de slag!

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 11:33

Mira gefeliciteerd! Ben benieuwd of dr wat in de haf zit en oei Ayra oogt ook echt wel drachtig, spannend!

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 11:49

Kerry_Tinker schreef:
---

Jolandaa_ Nee valt wel mee, Kerry lijkt om sommige foto's heel klein maar het is een redelijk forse Tinker.
--

Hier nog even twee fotootjes van Tinker Kerry. Hij verliest op dit moment ontzettend veel haar. Is dat bij jullie ook allemaal zo? Het is nu soms een gemêleerde Tinker, zijn zwarte haren door zijn witten en zijn witte door zijn zwarte, nog even en ik heb een schimmel :o

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Ik denk dat de foto die ik zag vanuit een hoog perspectief is genomen :) op deze foto's ziet 't er al anders uit :)

NathalietjeB schreef:
hier 2 fotootjes van mij
[ Afbeelding ]
ik en me zoontje en milkyway. de kale plek is van t schuren omdat ze jeuk heeft van dr los zittende vacht
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]
en nog ff een fotootje van het ezeltje van de kinderboerderij hier die eerdaags een ezel veulentje verwacht

Flinke ezel! en wat een leuk sjiek pony'tje !

NathalietjeB schreef:
nee ze is nog maar 80 cm ze is een mini paardje...ze is nu 1 bol haar maar ze gaat zeg maar naar dit
[ Afbeelding ]
dit is trouwens haar pappa <3 die ik hopelijk 6 april real life ga bewonderen op de hengstenkeuring

sow, die lijkt op papa!!

patrick1994 schreef:
Mensen mensen wat gebeurt er toch een hoop bij iedereen...
Sterkte bij iedereen die nu door lastige periode gaat :(:)

Op dit moment zit ik in de laaste week voor mijn examens erg spannend dus alles moet ingeleverd en dan mag ik beginnen met met Examen-stage.
Vandaag even druk dagje, werken, knappe tinkerhengst rijden, mijn eigen bonte trutje rijden, bij iemand op visite, en vannacht weer werken.
Dus ik ben blij als ik vannacht rond uurtje of vijf naar me werk weer lekker op bedje lig hahah :D

succes met de laatste loodjes!

Diaz schreef:
We hebben btw waarschijnlijk een vriendinnetje voor Diaz gevonden!
Ik heb veeeeeeel shetlanders langs zien gaan de afgelopen maanden, er was er 1 die kwa kleur wel tof was ( maanoog en bont) maar veel te duur (€450,- en kon niets)

Nu ben ik gewoon verliefd geworden op een 2 jarig zwart shettenmeisje (al oogt ze nu met dikke vacht helemaal bruin, dus ik heb geen idee hoe dat zit) Ik vond zwart de meest saaie versie van shetlanders, maar dit koppie is om te zoenen!

Komende week rijden we langs wanneer we het contract gaan tekenen, dan kan ik gelijk zien hoe ze is!
Ze kent echt nog geen drol, maar dat verwacht ik ook niet met die leeftijd. Zolang ze maar niet gemeen is.

Spannend! ben benieuwd :D

cp112 schreef:
Ik had wat beloofd he?

Komtie!!

:+: :+: :+: :+: :+: :+: :+: :+:
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Dat kán natuurlijk niet goed gaan he, dat gestuiter :=
[ Afbeelding ]

:+:
[ Afbeelding ]

ahh wat een droppie! vooral die 2 verschillende oortjes <3

Lepel schreef:
Oh oh , Corvette gaat in de opbied-veiling , lijkt het wel , hahahahha
ZE is ook echt mooi en vooral dat lieve koppie...Ben benieuwd wie haar straks in zijn/haar stal/weide heeft lopen ?

Mira , Gefeliciterd !!!
Diaz , wanneer weet je alles , dat alles definitief doorgaat ? En per wanneer zouden jullie dan over gaan ?
Misschien rare vraag , maar hoe zit het met het werk van je man(of vriend)... of gaat dat wel vanuit jullie nieuwe stekje ?

Hier nog een week of 8 en dan mag er ook zo'n prachtig klein veuelentje rondlopen , alleen een ander kleurtje !

Hier is het me gelukt om Annabel weer heel voorzichtig een touwhalstertje om te krijgen , niet te lang en snel er weer af !

Nu weer met mijn pootje omhoog ( na al het werk anochtend ). Blijk een hielspoor te hebben , oftewel ontstoken peesplaat onder mijn linkervoet... niet echt handig als je toch altijd die 2 voeten nodig hebt , hihihi

Fijne zondag allemaal !

ajj dat klinkt pijnlijk! beterschap :(:)

HijadelaLuna schreef:
:):) Leuk Mira! Gefeliciteerd. Foto? :))

Karlijn ook gefeliciteerd!! *\o/* Moet een droom zijn die uitkomt, héérlijk!

Zo te lezen is Eros wel helemaal jouw ding Ellie? Leuk hoor :)

Hier ook alles aan het verharen, Kyra nog het minste, daar komt echt maar heel weinig af terwijl ze zoveel haar heeft! Ach, komt vanzelf...

Heel veel sterkte Kaat, gecondoleerd :(:)

Succes met je examens Pat!

Brave Sally!

Corvette <3 Niet te lang naar kijken 8-)

Ook voor jou een :(:) Jorine. Hoe is het met Gijssie?

Heerlijk dagje dus Maartje :) Hopelijk trekt Ayra snel bij!

Mag ik ook een Pb'tje Karlijn? O:) Emmen is een klein uurtje hier vandaan, kom daar maar heen ja, is ook vlakbij Leon :D

Hier rustig aan weer alles aan het opbouwen, ik mag nu alles weer doen (zelfs paardrijden :D ) op tillen na :) Moet ook veel gaan doen weer, spieren trainen om zo de rest te ontlasten. Ik moet zeggen, deze manier past mij wel, laat mij maar bezig zijn, haha. Ik mag alleen niet overbelasten ^)

Gisteren bij Henk en Kyra geweest. Voor Henk kwam iemand kijken om hem te gaan verzorgen, maar dat klikte helaas niet zo. Nu komt er eind deze maand iemand anders kennis maken, iemand die vroeger ook op Lady heeft gereden, dat vind ik wel erg leuk. Ik heb hem gisteren zelf gereden. Stiekem begin ik hem wel vreselijk leuk te vinden, haha. Hij krijgt wat last van zijn hormoontjes, maar is wel makkelijk te corrigeren en zo vreselijke knuffel. En hij wordt langzaam toch nog best wel mooi ook. Maargoed, ik ben er gewoon te weinig om verder te komen met hem, twee op zo'm afstand verzorgen is echt teveel, dus beter dat iemand anders er plezier mee gaat hebben.

Daarna met Kyra bezig geweest, longeren en een sprongetje, knap paard doet het allemaal alsof ze het al jaren doet, en springen kan ze wel :D Al wisten we dat allang, ze springt namelijk ook nog wel eens over de omheining als de stroom eraf is. Gisteren met Henk uit de wei halen stond ze ook ineens achter me, terwijl er toch echt twee omheiningen tussen zaten, boefje. Maar daar kan ik ook op dat gebied dus ook nog wel eens veel plezier aan gaan hebben *\o/* Daarna nog even erop gesprongen, paardje vind het allemaal net zo geweldig als ik <3

En nu maar eens richting Caily, ook dat gaat super. Wel een beetje meer :):) met rijden dan voorheen, maar om eerlijk te zijn rij ik ook gewoon te weinig. Gaat vast veranderen de komende weken, hebben jullie dat gezien? Er is voorjaar in aantocht :D :D :D

Had nog wat foto's van Caily van afgelopen februari :D
[ITP] Zou ik ooit wakker worden? DroomTinker Caily in het zonnetje

En even voor de nieuwelingen ook een fotootje van Henk
[ Afbeelding ]

En van Kyra natuurlijk
[ Afbeelding ]

Henk en Kyra zijn volle broer en zus. Hun moeder is Lady, haar heb ik ook gereden totdat ze stierf in 2010.

Wie van jullie gaan er nou eigenlijk naar de hengstenshow NSvT 13 april, en wie naar de hengstenkeuring ICS-NL 21 april?
Ik zal bij beiden zijn. ICS komen gewoon teveel hengsten waar ik benieuwd naar ben, sokkenwasrit moet nog maar een jaartje wachten. Hengstenshow zou ik eigenlijk niet heen gaan, totdat ik hoorde dat Collin zou komen :D Een lieve Tinkerbokker geeft mij een nachtje onderdak, dus ik maak er een heel weekendje van, die dag ervoor/erna lekker met haar Tinkies bezig, en wie weet de andere dag nog wel even bij Collin thuis buurten? :))

Kunt ook wel zien dat het broer en zus zijn. beide het rechter voorbeen een duo penotti kleurtje :P

Jackytje schreef:
Enorm bedankt iedereen, voor het steunbetuig. Ik apprecieer het énorm! Wat zijn jullie toch zo'n heerlijke mensen zeg.
Geweldig dat je hier gewoon iets neer kan zetten en jullie iedereen probeert op te beuren. Super!

Patrick, ik begin nog maar net met de examens :( Bah! Ik kàn absoluut niet leren nu. Heb veel te veel andere dingen in
men hoofd en heb gewoon écht geen zin. Maar het zal toch moeten!
Hmm, Nathalie, als ik je shetje zo op de foto's zie, zou ik er toch aan denken. Wel eens vragen aan de da eerst. Vind zijn
vacht er onverzorgt uitzien. Mijn shet heeft ook last van jeuk, maar zijn vacht ziet er toch echt beter uit als ik eerlijk mag zijn.
Equitana, heb er zin in! Ik ga samen met bokker Oona. Wordt reuze gezellig! Helaas ben ik blut, dus kans is klein dat ik met iets naar huis kom.
Heb wel écht een nieuwe cap nodig, de mijne knelt énorm.
Leuk Karlijn! Ik geniet ervan om je toekomstplannen allemaal te lezen. Wàt spannend zeg!
Auw, beterschap met je voet Chantal, klinkt niet lekker.
Super dat je weer enorm hebt genoten van je buitenritje met Sally, tinker_sally (ken je naam niet, sorry.. :o )
Ooooh, Corvette <3 Ze is echt pràchtig! Mag je altijd komen afleveren met een strikje rond hoor. Wat een schatje!
Begrafenissen.. Echt zo verschrikkelijk dubbel zijn ze. En ik heb er een rothekel aan. Helaas moet ik toch echt uit respect gaan voor mijn meter.
De begrafenis is zaterdag. Even uithuilen dan maar, doet wel deugt altijd..
Leuk lor! Ben benieuwd naar je haarhanger voor Jack!
Moooooie dekjes Maartje! Lekker zuurstokroze! Zo te lezen ook een erg aangename dag gehad! Arya rond buikje? Hmm, ik zou toch eens de DA laten komen, je weet nooit hé..
Gefeliciteerd Mira met Emira! Leuk zo'n lekker zware haf! In mijn manege tijd reed ik op een manege die een stuk of 4 haffies hadden. Echt leuke beesten waren het! Wel met karakter. :)
We hadden trouwens één van die merries bijna gekocht toen die manege moest sluiten. Eerlijk gezegt ben ik blij dat we dat niet gedaan hebben, ik houd toch meer van men tinkertje.. :o
Ooooh Lotte! Henk is echt pràchtig! Zo'n leuk smoeltje heeft ie! En die manen <3 Ook weer een enorm leuk topic van jou en Caily! Ze is echt een droomtinkertje! Ik ga niet naar die
keuring, is me een beetje te ver. Ik geniet wel van de foto's :) Trouwens, die dag kan ik toch niet, want ik ga wel naar de Sokkenwasrit :)
Leuk Karlijn! Jij gaat dit jaar ook met je merrie naar de keuring? Spannend hé? Ik ben zooo benieuwd hoe men dame het gaat doen..

Pfoeh, zo, ik heb weer alles ingehaalt.
Gisteren voor de 2de keer alleen gaan buitenrijden met Tinky. Ging lekker! In het begin wel gespannen, moest der constant aandrijven of ze stond stil. Moet toegeven dat
het gisteren toch wel eng was buiten, door die wind en al die wapperende dingen. :P Na een tijdje hebben we wel netjes ontspannen op een lang teugeltje gereden. Op sommige
stukken begon ze zelfs erg door te stappen en op het laatste heb ik me toch een wandelpad gewaagt. Nou, ging top, al had mevrouw echt zin om een galopje te doen en ik niet.
Dus zat ze nogal hard te draven (het was bergaf, dus niet echt fijn) en zich sterk te maken. Uiteindelijk heb ik haar wel rustig voor het graspad eindigde kunnen stoppen. Redelijk positief dus! ;)

Heb nog een plaatje gekregen van Lor.. Ben er verliefd op!
[ Afbeelding ]

Oja, heb nog wat geoefend met Sony Vegas..
[ Video ]

wát een gave foto!! *\o/* <3
super mooi!

en ook namens mij gecondoleerd :(:)

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 11:49

draaakje schreef:
Leuk hoor Karlijn, dat jullie ook voor een trailer gaan kijken. Misschien ook wel handig met verhuizen :)

Fijn dat het halster omdoen gelukt is bij Annabel :)
Sterkte met je voeten!

Super dat je weer meer mag Lotte, nu lekker heel rustig aan met kleine stapjes opbouwen :)

Ik heb nog geen plannen om naar 1 van de 2 keuringen te gaan. Meestal ga ik nog wel lastminute naar de ICS keuring. (is hier ook lekker dicht bij :) )

Super dat je op Sally hebt gedraafd in de bak, nu lekker een voldaan gevoel?

Mijn zus is dierenats Kaat, maar die had geen scanaparaat bij zich. (en opvoelen wil ik liever niet bij een shet)
Als ze over 2 weken nog ronder is dan laat ik haar waarschijnlijk scannen. (maar ze wordt goed in de gaten gehouden hoor :) )

Wat een mooie foto van jou samen met Tinky :)

Fijn dat het gelukt is met de klitten hetlevenwint!

Super dat het zingen zo goed ging Ellie!

Ik heb weer een Arya bommetje, als jullie het vervelend vinden dan hoor ik het graag hé!
Vandaag heb ik nog even wat mest op zand getest, maar er zat geen korreltje in..
[ Afbeelding ]
Ze stonden te slapen, maar toen ik klikte waren natuurlijk alle koppies net omhoog.
[ Afbeelding ]
Izzy in het zonnetje

En dit bedoel ik met een drachtige buik (door de vacht lijkt ze helemaal wat dik te zijn, maar ze heeft een heel mooi losse manenkam en op haar ribben is ze zelfs echt te mager)
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
En voordat iedereen denkt dat ze alleen nog maar staat te suffen ;) :
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

En mijn nieuwe dekje :D
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

leuke gekleurd is je paardje! vanwaar een bontje op je zadel? :)

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 11:55

Ik ga lekker in 't zonnetje tuttelen en rijden lekker genieten van 't weer. Misschien wel eens balkjes draven. weer eens wat anders..

Oh en Cullan (dana's veulen van vorig jaar) is verkocht gisteren. Hij staat nu in friesland met meerdere tinker vriendjes :)

Dana word dit jaar weer gedekt. waarschijnlijk weer Collin v/d gorterstraat. eerst eens afwachten wat Mary ons met Yellow Fellow gaat geven