Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Gezellig 

) en zo vertrokken we weer vrij spoedig richting Molenschot. Onderweg hoorde we wel heel wat kabaal, dus toch maar even gekeken. De achterstang hing aan één kant los en Chayenne's been was helemaal besmeurd met mest. Uitgegleden dus.... en bij opstaan met veel geweld de achterstang losgekregen. Verder stond ze wel rustig, ze hinnikte wat naar me terwijl ik de stang goed deed van over de achterklep heen (pfff wat een gedoe dan haha) en weer verder gereden zonder problemen.
Ha, schaap! Owww, gras?! En toen zag ze in de verte d'r vertrouwde vriendjes Shiloh en Sierra dus een lief oorverdovend gehinnik
die beantwoord werd en waarop Himesh vervolgens ook eens omkeek. Chayenne er bij in de wei gezet en toen stonden de 4 jonkies samen.... 0,5jr;1,5jr;2,5jr en 3,5jr
Gemoedelijk alsof ze al tijden samen stonden. Alleen Chayenne had in eerste instantie geen zin in een kennismaking, dus die liep wat mopperend weg... maar dat was ook al gauw over. Shiloh ging parmantig tussen beide stinkers inlopen en zo liepen ze gedriën grazend rond
Sierra had meer aandacht voor ons

En verder ook wel meer verschillen 

Nog wel wat hooi en water gegeven en Tobias heeft kennis gemaakt met de stroom
Die werkt dus
Blijft het een scheiding van prikpaaltjes? Kan me voorstellen dat zodra Himesh z'n hormonen beginnen te werken dat misschien niet genoeg is.. (als ik het goed heb blijft hij hengst toch?)
super nieuws hoor!!
)
Er moet nog meer dan genoeg gebeuren in de loop der tijd. Voor nu is dit voldoende, ik heb er zelfs aan zitten denken om alles in 1 groep te zetten.... maar dat risico durf ik niet 24/7 aan ivm Sierra (Chay is drachtig). En er staat goed stroom op de draad, dus voorlopig is dit prima om op zn minst deze winter door te komen.