Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Resi_lover schreef:Leuke foto´s weer Lies, Max is echt gaaf

Komt er net achter dat ik nog boeken moet bestellen voor komend schooljaar, en dat begint over 1,5 week... Die ga ik dus noooooooit op tijd binnen hebben.. oewps!
Teller staat nu op 13 na 6x starten.. 

ah bij ons werden ze regelmatig pas besteld als het schooljaar begon want dan kwam je erachter dat je sommige niet persé nodig had dat scheelde dan weer en er was altijd wel IEMAND de een boek bij had
maar proefjes toch kunnen rijden en nog geen verlies toch ?! Hopelijk gaat t volgende keer weer beter 
idd mooi voor 24/7 met schuilstal of zo als je niet echt mag (of wilt) bouwen
is over.
en Grid
.
balkon nu weer helemaal picobello

snowdon schreef:Hier trouwens nog mensen interesse in (af en toe?) een gezellige meeting in de vorm van een mooie wandeling met de honden?????????????
We moeten ook nog steeds een Kampina meeting doen, en Leon..... Onze stalhouder wil als ik terugkom van vakantie naar de l&d duinen gaan, dan ga ik je zeker ff seinen! Dus die meeting gaat er komen!!!
maar idd, tot nu toe meubels geschoven en prullaria op de plek gezet, ik ben echt behulpzaam, na vandaag mag ik dat van mezelf zeggen....
maar zijn die ijslanders niet opdringerig of valt dat wel mee te paard? Wij zijn daar eens gaan wandelen en toen werden we omsingeld omdat ze dachten dat we misschien wel iets eetbaars hadden was niet zo dus dropen snel weer af maar was wel ineens een hele invasie van een groep van een stuk of 20 
ze hadden kalfjes en zo'n grote groep met enorme horens is dan best eng. grid schreef:Ingrid druk en goed bezig geweestbalkon nu weer helemaal picobello
Maar anderhalf uur gaat ons omaatje niet meer redden