snowdon schreef:Hier trouwens nog mensen interesse in (af en toe?) een gezellige meeting in de vorm van een mooie wandeling met de honden?????????????
Ga weer verspreid een beetje bijlezen, verdeeld over nu nog ff en morgen!
Mijn ouders zijn vorige week nog met Dodge in de Duinen bij jullie geweest.... Is kei leuk, ware het niet dat Dodge andere reuen opeet, dus voor Tobias niet leuk
We moeten ook nog steeds een Kampina meeting doen, en Leon..... Onze stalhouder wil als ik terugkom van vakantie naar de l&d duinen gaan, dan ga ik je zeker ff seinen! Dus die meeting gaat er komen!!!
Zie nu ook dat kampina in je voorstel voorkomt, maar die gingen we ook te paard doen,met gps toch?
Ik heb totaal geen problemen met afstand, maar dat heeft ook met mijn werk te maken denk ik.
Zit nog bij dinnetje, die staat onder de douche, kan ik ff bijbokken
maar idd, tot nu toe meubels geschoven en prullaria op de plek gezet, ik ben echt behulpzaam, na vandaag mag ik dat van mezelf zeggen....
Hoi hoi Petra!
Lies met haar super kudde!! maxxxxxx
Arrrggh Mirjam, ken het probleem, is heel snel oplosbaar, alleen niet op zondagavond....
Jeeeeuuuuu Britta is ook weer goed bezig geweest met haar super penny pony!!!! Schimpie met warm weer voor extra zweet aan het zorgen!
Nou, valt niet tegen...... ben een heel end bij