Ik heb net ee nieuw tuig voor Ziggy besteld. Het Norton trekpaard tuig. Wat marleen ook gebruikt voor Mirthe. Met het weekendje heb ik hem ook voor Ziggy mogen gebruiken. Beviel erg goed, en is mooi zwaar.
Ben helemaal blij! Kan Ziggy met zijn mooie nieuwe tuig gaan ringsteken!
grid
Geplaatst: 28-05-09 11:05
Oeh ja hier ook duimen draaien voor leon + arjan en Beterschap leon
Janet Jacks moe gemaakt en tuig besteld
Annique leuke koeienfoto's
Marestare hou stil hou stil stomme PC en laptop van mij willen niet
en veel te veel leuks op dragondriving
O Ellen als je een keer op een woensdag in de omgeving van Uden komt en het leuk vindt om een bakkie te komen doen / Say te zien dan ben ik namelijk (bijna) altijd thuis aan het werk
o Marleen communiefeest begint om half 3 dus kan voor de middag naar Someren
Nathalie heftig afscheid maar gelukkig niet ver en waarschijnlijk ook nog adres om eens te bezoeken zou leuk zijn als je wat meer naar Athosja zou mogen denk het wel toch ?! meeste vinden het wel leuk als je meer interesse toont dan alleen rijden evt zou je der misschien ook kunnen begeleiden op der pony
en haha ja altijd leuk Light bij Mac enzo , maar wat dacht je van een maaltijdsalade pakken MET saus da's net zoveel caloriën als een hamburger en maar denken dat ze gezond doen dan Moet zeggen dat ik ook altijd light pak maar vindt dat minder zoete gewoon lekkerder
Weten jullie het verhaal van paiti nog van 2 jaar terug, onverwachts toch drachtig?
Nou pallieter zijn familie blijft ons verbazen! Vorig jaar zijn Perfect, Paiti en fleur gedekt door Tolkien. Helaas heeft alleen fleur toen gepakt omdat de andere dames of net bevallen waren en het weer 'afstootte' en pefect haar veulen verloren was en het ook niet heeft gepakt. Het is toen géén tweede keer meer geprobeerd met het oog op een te laat veulen.
Paiti was 20 dagen terug hengstig, en is toen gedekt door Tolkien, vandaag was de 18 dagen (naja 20 dagen dus) scan en ze is drachtig gescant
Nou denken jullie natuurlijk, leuk nieuws! Nou dat was nog niet alles!
We vonden Perfect erg dik, en roepen met z'n alle elke keer hihi daar zit vast wat in, maar dat kon niet want ze was niet drachtig gescant door de dierenarts!
Vandaag werden de twijfels erg groot, en de dierenarts was er toch. Marjolein en me moeder hebben haar tóch laten opvoelen en wat denk je????
We krijgen over 6 weken een Pefect X Tolkien veulen!
Nou na al die pech vorig jaar is dit toch wel heel erg gegunt aan Marjolein! Tjee wat zijn wij toch blij, een geheel onverwachts maar toch oh zo welkom derde veulen! Onze dagen wat zeg ik maanden kunnen niet meer stuk zit gewoon te stuiteren op me stoel!