*kopietjes..
En na al die ellende hier heb ik ook nog wat..
Mijn vader vreest voor zijn werk, staat op failliet gaan, en zit weer heerlijk te kwakkelen met zijn gezondheid en ik heb er straks in ene een zus bij die al 24 jaar spoorloos was..
Citaat:
Oh jeetje Sita, ik hoop voor je vader dat hij niet falliet gaat
Mijn vader gaat niet failliet, het bedrijf waar hij werkt straks wel misschien..
Na de kerst zit hij al verplicht 14 dagen met verlof, niet alleen hij maar elk personeelslid, de machines in de fabriek liggen dan ook stil. En wij vrezen dat dit het begin is van het einde..
En over die 'zus'.. Ja, ik weet niet zo goed..
Mijn vader heeft nog een dochter van een jaar of 28 oud nu denk ik.. En ze hebben 24 jaar geen contact gehad vanwege valse beschuldigingen en rottigheid naar mijn vader toe. Daar zat haar moeder ook tussen.
En nu heeft ze spijt van haar doen en laten en zou ze graag weer contact willen. Ik weet alleen niet echt hoe ik er mee om moet gaan.. Wilde altijd wel een zus of zusje, maar op deze manier is wat vreemd..
Mijn vader weet ook nog niet goed wat hij er mee aanmoet, het is wel 24 jaar ellende, maar toch, het blijft wel zijn dochter..
Citaat:
Oh zo, klinkt heftig allemaal Sita wat gaat je vader nu doen??
Ja, ik weet niet eigenlijk..
Zij heeft via de advocaat waar ze bij was hulp gezocht en die advocaat is ook onze advocaat en die heeft een brief aan mijn vader gestuurd..
Mijn vader wil zowiezo geen innig contact, dus geen vader/dochter contact.. Maar gewoon een mooie kaart bij kerst of dr verjaardag en dan na een tijd eens koffiedrinken ofzo.. Hij moet het nog allemaal maar een beetje gaan bezinken, maar het is voor mij toch wel raar.. Ik wist wel dat ze er was, maar heb dr nog nooit gezien, en straks maakt ze ergens toch wel weer deel uit van het gezin zeg maar..
Citaat:
hele rare situatie inderdaad siet..
komt het door de kredietcrisis van zijn baan?
Weet ik niet Dorien..
Het gaat al langer slecht, de fabriek stond ook al te koop.. Maar toen was er een koper, en die is failliet gegaan.. Nu staat het weer opnieuw te koop, maar er komt geen koper meer. En ondertussen komen er ook geen orders meer binnen..
Nu met die crisis, wat denk ik toch ook wel speelt, kiezen de grote afnemers toch liever een goedkoper land zoals Polen of China voor hun starters..
Mijn vader werkt trouwens op Philips in Terneuzen, ze maken daar starters voor oa in TL buizen..
Mijn vader is ook al 42 jaar in dienst bij Philips, dus als hij ontslagen word ofzo dan kan hij er wel met een leuk zakcentje uit, maar toch.. Hij zou liever doorwerken tot zijn 65e..
En verder..
Pff.. Ik baal toch he van de hele thuissituatie.. Ben om half 7 uit mijn werk gekomen en er zijn nog geen 4 woorden gewisseld.. Tussen niemand niet.. En als ik er naar vraag wat er is krijg ik geen antwoord..
Ben blij dat ik Vrijdag weer een weekend opgedonderd ben.. Ik wil zo graag het huis uit he.. pff..
Zo..