Sorry, 70 pagina's is me toch echt iets te gortig om bij te lezen 
Berdien, wat een prachtige omgeving daar zeg! Heel mooi 
Siet, daar wil je niet opzitten als ze dat doet
Maar het levert wel mooie plaatjes op 
Een Tink die 1m25 springt... Ik hou hoop voor Ellie 
Pradaatje, ik vind het een mooie foto, jullie hebben er zo te zien allebei lol in en dat is veel belangrijker dan de hoogte
Ging het verder ook goed?
Ik heb gisteren Ellie weer even geknuffeld...
Typisch, vrijdagavond is ze betaald, en zaterdag heb ik er al echt ruzie mee gehad
En Maya maar roepen: 'doet ze anders nooooooit'. Ahuh.
We hebben eerst de paardenbeesten gepoetst, ik heb Ellie lekker staan borstelen en een beetje kroelen en zo... Totdat ik d'r manen wilde doen
Daar dacht mevrouw anders over. Geen idee waar ze last van had, maar ze werd helemaal gek als je de hand op haar manenkam/schoft legde
Aan het touw hangen in een poging weg te rennen, kont naar je toe draaien, op een bepaald moment met d'r benen maaien...
Maya heeft d'r op een gegeven moment klemgezet tegen het hek, maar zelfs zij kon d'r amper houden
Toen we ze later naar de wei brachten maakte ze zich steeds groter en begon steeds harder te hupsen... Heb d'r een paar keer echt omgetrokken omdat ze begon te stuiteren.
Maar we hebben 's ochtends wel nog erg om d'r moeten lachen... Amanda had Maya's bodywarmer van het hek afgetrokken en na een grondige inspectie besloot Ellie dat als zij beet, hij niet terug beet. Dus dat ding echt stevig, diep in d'r mond, vastgepakt. Ze slaat een keer met haar hoofd, bodywarmer vliegt rond (nog steeds in haar mond) en ze schrikt zich echt helemaal kapot
Springen, gek doen, paniekerig in de achteruit rondjes draaien (Maya was net op tijd weg, ik niet
)... En uiteindelijk besloot ze dat het verstandiger was om dat enge ding midden in de paddock los te laten en zich uit de voeten te maken... 
Enfin, alle dingetjes zijn inmiddels in huis, de stal en het voerhok zijn inmiddels wat schoongemaakt en opgeruimd, van de week nog even de draad langs het weiland herstellen en dan komt ze zaterdag...
Ik kom mijn tijd wel door, heb ook nog een héle hoop op te ruimen en te maken in de stal...