[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Samy

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 10:52

auw .... tjsss

Tinuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 10:53

Tadano schreef:
das niet de mijne hoor, das een manege knol

Ja dat maakt niet uit hij is gewoon gaaf

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 11:03

Nog een half uurtje en dan wordt mijn stokbroodje met rode zalm bezorgd... *honger*honger*honger*

Ik 'moet' trouwens zaterdag naar een verjaardag van iemand die vroeger een goede vriendin was, uit het oog verloren en nu weer wat contact. Wil een leuk cadeautje kopen voor haar, plusminus 15 a 20 euro. Iemand een tip voor een bijzonder origineel kado?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 11:05

Mijn pa komt vandaag thuis voor het eten! Heerlijk

Afgelopen paar weken werkt hij voor de loonwerker op de aardappelrooier, dus dan zag ik 'm alleen 's avonds laat.

Kwam net helicopter overgevlogen, best laag, kon m goed zien, leuk!

Chubby, vreselijk is dat, cadeautjes kopen. Moet nu wat halen voor mijn vriendin die net een huisje heeft gekocht. Maar ik weet niet goed in welke stijl zij dat wil inrichten, want dat verandert heel veel, heb dus maar twee mooie mokken gehaald met theetipjes, en wat thee, en daar steek ik geld in, zodat ze zelf wat kan uitzoeken

Voor jou.... wat zijn de interesses, hobbies, hoe is haar stijl nu? Ik zou daarnaar kijken...

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 11:11

Ah!! je hebt me al de gouden tip gegeven Maya! Hier in Tilburg zit een cute winkeltje met allerlei luxe soorten thee en koffie... is een poos geleden dat ik er was, ben er nog maar 1x geweest, dus zal ff moeten zoeken... Maar thank you!

Gezellig is dat: met het hele gezin lunchen.. Vond ik vroeger ook altijd leuk. En dan wat uitgebreider lunchen (met gebakken ei ofzo)

yarka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 11:16

Dat probleem heb ik nu ook: sinterklaas op de manege, lootjes getrokken, ik ken de mensen nog niet zo lang en ik weet absoluut niet wat ik voor haar moet gaan halen. Heb eigenlijk zin om haar een poets te bakken, ze is een beetje een kreng, sorry, maar ze doet altijd net alsof ze alles regeld daar weet je, erg irri. En nu heb ik net haar getrokken. Lastig. Iemand tips? (10 euro) Tips voor een surptise zijn ook van harte welkom!

Nu ff happen. Eet smakelijk iedereen!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 11:18

Een bezem Yarka, als surprise? Om de stallen mee te vegen en daarna mee weg te vliegen (heks)

Als kadootje... Paardensnoepjes, elastiekjes en een hoevenkrabber... Dan zit je zo ongeveer wel aan de 10,-

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 11:34

Welkom Tadano, mijn naam is Jeannette,

Heb een stel tinkers

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 11:41

Dank je Jeannette, ik ga je profiel even bekijken

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 11:41

spetter, lekker gedoe zo allemaal met een kapotte wasmachine

vasthi, nouw echt positief nieuws, ik weet het niet want ze zeggen allemaal wat anders en het gaat echt vaag
gister ineens pijnscheuten erdoor, maar zo had ik ze nog niet gehad, viel bijna flauw dus heb ff erg rustig aan gedaan...
lekker buitenritje gemaakt zo te lezen

leon, veel plezier met je nieuwe boek, t is echt mooi

dobbel, gaaf dat lonan zo goed is in het dressuren, leuk hoor

mazzelmeid, fijn dat shak weer sokjes krijgt!

jacky, fijn dat macho het zo goed deed op de buintenrit!

keevagirl, arme milan jeetje zeg, beterschap met hem
erg dat je eerst zoveel stennis hebt moeten schoppen hoor...

mamauba, hoe is alles bij jou, met je vader enzo?

pellie, je bedoelt beter nieuws met dat de gipskoker af mag bij de paarden, hihi die heb ik van begin af aan al af gegooid dus is niet echt nieuws voor me haha

tadano, welkom
mooi paardje
info over mij in mn profiel hihi

verder wordt het me teveel om te reageren, ben niet helemaal lekker, gister ook al niet, ik wou dat ik een man was haha
gister bij fig begon het al, fig deed het super maar ik kon niet meer, ging zowat strak van de opvliegers (nu heb ik er weer 1)
maargoed,
ook enorme steken in mn been gehad, net als die vlak na de operatie en ben daardoor ook bijna strak gegaan gister
het was gewoon een bijna strak gaan dag haha, tijd op bed gelegen en werd helemaal niet meer wakker, later zwaar bezweet dus wel, net of nog een nasleep is van de narcose, schijnt te kunnen
wordt net zo wakker als uit de narcose, kan het niet beschrijven, misschien mensen die het herkennen...

van de week nog een keer een buitenritje gemaakt, met 2 mensen van stal
2 leuke foto's van fig
de eerste in galop door het water, ik kon nauwelijks blijven zitten met dat pokkebeen haha, echt raar, soms wel soms niet dus beetje maffe foto, maar fig staat er lief op
Afbeelding

Afbeelding
en deze, fig die een paadje maakt door de bosjes, let vooral op het verschil tussen mn rechterbeen en linkerbeen, hihi rechts is echt dun, of is links gewoon dik haha

achja, onze lol straalt er wel weer van af hoop ik

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 11:43

zie nu pas hoe kort mn zadel eigenlijk is hihi, maarja moest ook op dat korte ruggetje van fig
mijn bibs zit er ook wel lekker in dusja, door het bontje lijkt ie vrij krap maar is ie niet

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 11:44

Leest de hele dag hier de profiels denk ik maar door Jeannette, mooie ruintjes heb je hoor, en dan heb ik de rest nog niet gezien

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 11:48

tadano, jij hebt ook een gaaf profiel zeg, hoe doe je dat zo?

zien jullie mijn 2 foto's trouwens wel, bij mij zijn het kruisjes

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 11:52

Roos, ik zag geen kruisjes! ZO wat een leesbaar profiel heb jij
Ik heb eerst met photoshop dingentjes in elkaar geknutseld die ik zo wou hebben en toen geupload en toen op bokt gezet, maar hijs eigenlijk saai, ga denk ik weer gewoon tekst doen!

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 11:54

Tadano welkom en bij deze stel ik mezelf ook voor, Ben Jessica 25 jaar jong getrouwd 2 honden 2 katten en 2 tinkers voor meer info kijk in profiel, ga nu even in de van jou kijken

Vandaag weer heerlijk gereden op Lonan ben zo blij ook door het mooie weer hoor, Biggels vandaag maar eens even flink geborsteld wat is dat diertje aan het verharen zeg niet te geloven, maar hij vond het heerlijk en toen weer samen in de wij gezet Ik heb ook het gevoel dat Lonan beter in z`n vel zit nu hij een vast maatje heeft hij is echt gek op Biggels vandaag deed hij z`n hoofd in de stal van Biggels en had zo iets van ik loop niet meer verder,

Pellie ik wist niet dat je hem zelf ook had leuk om te horen,
Ik zal het goed in de gaten houden wat hij doet en het me goed laten uitleggen aan de hand daar van zal ik beslissen wat ik er van vind,
komt hij bij jou ook altijd op zaterdag wij zijn zaterdag om 9 uur aan de buurt en ben heel benieuwd,
Lonan`s hoeven zijn nu op z`n slechts dus hij kan er wat moois van maken.

Verder maar eens even op deken jacht geweest en denk dat het een nieuwe wordt bij piaffe vandaan als ze nog in zijn maat zijn,
een harryhorse deze dekens bevallen me het best dus blijf daar nu maar bij,

Cadeuatjes altijd een ramp moet ook nog wat voor zaterdag kopen voor een vriendin dus zal het in de gaten houden hier,

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 11:56

ik kan je foto's zien hoor Roos, dat van je benen viel me gelijk op en ook die beste nek van Fig!

Welkom Tadano, zal me ook even voorstellen ook al ben ik er niet altijd elke dag:
Mijn echte naam is Nicole en ik ben 31 jaar. Momenteel nog thuis om op te knappen en te revalideren van een open-hart-operatie. Ik heb een tinkerruin Kit van 3 jaar oud en een shetmerrie Showgirl (sinds kort) van 9 jaar oud en zij is drachtig. Voor foto's check mijn profiel. Verder ehum, we hopen de vergunning rond te krijgen voor de stallen aan huis bij mijn ouders en dan komen de paardjes daar te staan.
Voorlopig even Kit alleen maar als maatje komt daar dan Supreme van Monique_2 bij te staan in de winterperiode, heb er nu al zin in!

Nog steeds niet bijgelezen....

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 11:58

Oh jou profiel heb ik al eens gezien nicole Je hebt echt een geweldige tink en die fotos zijn ook echt om op te eten
Jesscia, jouw tink is ook super, bijna helemaal zwart *jum* zo 1tje hadden wij op de manege ook, was eigen was een kruising tussen tink en welsh

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 12:01

oeps thanks!

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 12:05

Ik zie je foto's hoor Roos! Jij en Figje staan er weer leuk op. Wat een iel beentje heb je rechts. Dat wordt hard oefenen als je hem weer helemaal mag belasten. Doe je wel rustig aan?

Tadano welkom! Mooie kruising tinker hebben jullie op de manege. Ziet eruit als een pittig ding.
Info over mij staat in m'n profiel, al moet die nodig geupdate worden. Ik ben in ieder geval in het bezit van 2 Tinkermerries, de 6 jaar oude Vasthi en haar bijna 5 maanden ouder dochter (van Glen King Hill) Cesair.

Moeilijk Yarka, die bezem is wel een goed plan! Misschien rijhandschoentjes en een poetsblokje als kadootjes?

Hier in Baarn hebben we een heel leuk sieraden winkeltje. Daar koop ik vaak een armbandje, broche of kettinkje voor jarigen. We hebben ook een koffie- en theewinkel met leuke hebbedingetjes en bij de wereldwinkel kun je ook vaak leuk slagen. Voor vrouwen is het makkelijk vind ik, mannen zijn altijd vreselijk.

Ingrid en Peetorlan, beterschap!

Vanmiddag komt de hoefsmid al bij mijn dames. Meestal duurt het een paar dagen voor hij kan komen, maar toen is gisteren belde had hij vandaag tijd. Cesair gaat trouwens over precies 16 dagen bij haar mams weg. Ik vind het nu al moeilijk hoor, ze zijn nog zo aan elkaar gehecht..........

yarka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 12:15

Chubby schreef:
Een bezem Yarka, als surprise? Om de stallen mee te vegen en daarna mee weg te vliegen (heks)

Als kadootje... Paardensnoepjes, elastiekjes en een hoevenkrabber... Dan zit je zo ongeveer wel aan de 10,-

Dat is nog niet zo'n gek idee Chub! Haha! Deze ga ik zeker onthouden!

Graaskorf

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 12:24

Keevagirl Ai dat is wel heel erg zo. Arm ding. Hopelijk voelt ie zich snel een stuk beter.

Chubby nog gefeliciteerd met je baan. Met echte leaseauto Maar je moet dan wel gaan werken he en niet alleen bokken. Foei. En ik heb geen idee voor een kadootje. En daar zelf ook niet goed in.

Flettie tractor rijden is stoer. Ook al ga je maar 16 per uur het voelt wel heel erg machtig zo'n zwaar ding onder je achterwerk. En mooi dat Fayette er niks omgeeft.

Maya hoe is het nu met je nek? Gaat het al beter?

Roos je moet wel een beetje zuinig met jezelf zijn hoor. Op deze manier heb je alleen maar langer last van je knie. Mooie foto trouwens waar is die gemaakt?

Dobbel welke maat zoek je? Ik heb misschien een deken over die die bolle van ons toch niet meer past.

Snoepjes geven doe ik niet. Hooguit een plukje gras of riet als ik bolle de wei uithaal. Na het werken wel altijd wat zemelen en heel soms wat krachtvoer erdoor heen. Een vorige ponie gaf ik wel altijd een snoepje bij het de wei uithalen. Tot is het een keer was vergeten. Daarna heb ik het nooit meer gedaan. Ze werd echt link en probeerde te bijten en slaan.

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 12:26

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 12:39

175 zweet deken

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 12:40

Waar gaat Cesair dan heen na het afspenen Diny?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 12:42

Vasthi, succes ermee! Gaat het wel goed als je alleen met Vasthi voor 1 á 2 uur gaat rijden?

Ik heb profiel een beetje ge-updated, maar ga nu weer vanachter de pc naar buiten.

Nek gaat aardig, vandaag voor eerst zonder band proberen