Nou hier komt de egospam! 
Feike zou morgen voor de 2e x voor de kar komen te staan, maar het was vandaag zulk heerlijk weer dat we de beleerder gebeld hebben met de vraag of vandaag ook kon. En dat kon dus hup Feike klaarmaken en naar de beleerder 
Deze keer was er een passende staartriem dus was het tuig compleet 
Nou Feike ervoor en gaan met die banaan, de beleerder op de bok en, aangezien de beleerder zijn vaste hulp vandaag niet kon, ging een vriend (die altijd met me mee is met het beleren) ernaast, als vervanger voor die vaste hulp.

Nou toen zei de beleerder tegen die vriend van mij, dat hij ook maar achterop moest gaan staan want we gingen de draf proberen 
Toen de beleerder de hulpen gaf voor de draf, maakte Feike even een galopsprong, maar daarna draafde hij keurig aan. En die oortjes gingen naar voren en hij genoot er echt van! Op een gegeven moment was meneer ook heerlijk ontspannen.
Zo hebben we, in de draf, een heerlijk ritje gemaakt met een blij paard en een nog veel blijer baasje
Ook meerdere auto's tegengekomen, maar niks kon hem schelen, hij was helemaal in zijn element
En om het even af te maken, hier een filmpje van een stukje draf 
Nog een paar x en dan kan ik het zelf proberen, aldus de beleerder, nou ik kan niet wachten.
Ik ben Mega Onwijs Trots