Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
.
.
Hier hebben we er 2 die er gek op zijn, en 2 die het niet lekker vinden (Arya en Colenda) Banaan vinden ze allemaal wel lekker.
Ik heb weer een klein potje honing zalf gekocht en we hebben ook nog wat voersamples gevonden (altijd leuk
)
:P Gefeliciteerd! 
Leuk Mira! Gefeliciteerd. Foto? 
Moet een droom zijn die uitkomt, héérlijk!

Niet te lang naar kijken
Jorine. Hoe is het met Gijssie?
Hopelijk trekt Ayra snel bij!
Emmen is een klein uurtje hier vandaan, kom daar maar heen ja, is ook vlakbij Leon 
) op tillen na
Moet ook veel gaan doen weer, spieren trainen om zo de rest te ontlasten. Ik moet zeggen, deze manier past mij wel, laat mij maar bezig zijn, haha. Ik mag alleen niet overbelasten
Al wisten we dat allang, ze springt namelijk ook nog wel eens over de omheining als de stroom eraf is. Gisteren met Henk uit de wei halen stond ze ook ineens achter me, terwijl er toch echt twee omheiningen tussen zaten, boefje. Maar daar kan ik ook op dat gebied dus ook nog wel eens veel plezier aan gaan hebben
Daarna nog even erop gesprongen, paardje vind het allemaal net zo geweldig als ik
met rijden dan voorheen, maar om eerlijk te zijn rij ik ook gewoon te weinig. Gaat vast veranderen de komende weken, hebben jullie dat gezien? Er is voorjaar in aantocht

Een lieve Tinkerbokker geeft mij een nachtje onderdak, dus ik maak er een heel weekendje van, die dag ervoor/erna lekker met haar Tinkies bezig, en wie weet de andere dag nog wel even bij Collin thuis buurten?
.