ik wou net zeggen ,wat jorretje zei:het lijkt wel of ze eyeliner op heeft.wat een prachtding.
@lailaa:gefeliciteerd!!!!
@diaz:ik ben benieuwd naar je mogenlijk nieuwe aanwinst
pff ben blij dat t weekend is.daarnet nog even de hond gewassen.nu is weer wit/zwart.nu uitrusten en morgen vroeg op.zingen.en nu moet ik als eerste beginnen.doodeng!!
Van die eyeliner was het eerste wat ik zei tegen mijn mam bij de eerste foto's er van .
Ik ga morgen Jack borstelen, eventueel er de hangende grootste klitten uitknippen. En als het lukt met het weer er mee gaan lange lijnen. Owja en zeker uitmesten!
Mooi buikje heeft Yarah hoor! Ik had Zosha en Milah ook niet herkend van de foto.
Ah, super Chantal, hele leuke foto's
Agut, Soetje zomaar een vieze appelsmaak in haar mond Hier hebben we er 2 die er gek op zijn, en 2 die het niet lekker vinden (Arya en Colenda) Banaan vinden ze allemaal wel lekker.
Balen zeg Inge, bloedwormen kunnen erg lastig zijn..
Equitana was geweldig. We waren al vroeg op weg en hebben lekker de hele dag tussen de paardenspullen kunnen neuzen. Ook hebben we een paar hele leuke shows gezien en we hebben ook nog het een en ander mee naar huis genomen Voor Izzy heb ik 2 dekjes, een roze met een mooi randje en een roze met een soort ruitje erin en een zilverdraadje. Stiekem heb al best wat dekjes, maar deze waren zo leuk in de aanbieding dat ik ze echt niet kon laten liggen. Voor Arya heb ik een longeersingeltje en een paars onderlegd hoofdstel gevonden. En een mooi klein dubbelgebroken bitje. Ook hebben we nog een hele bult paardensnoepjes gekocht, je kunt daar dan net als in de jamin "snoep" scheppen Ik heb weer een klein potje honing zalf gekocht en we hebben ook nog wat voersamples gevonden (altijd leuk ) Voor Pluis hebben we nog beloningsbrokjes en een speciaal houten botje gekocht (hij had al zo'n botje, maar dat heeft hij ergens in de tuin verstopt..) https://lh6.googleusercontent.com/-PwYq ... G_0729.JPG En toen we rond 8 uur thuis kwamen ging mijn vader voor ons ook nog even in de keuken aan de slag: Al met al dus een heel erg geslaagde dag.
Wel maak ik me een heel klein beetje zorgen om Arya. Mijn zus is lang niet thuis geweest maar kwam vandaag wel even thuis en die had ik gevraagd even naar Arya te kijken. Ik vind dat ze te veel afgevallen is en een erg ronde buik heeft. Mijn zus is altijd wel heel fijn objectief. Ze vond haar inderdaad ook echt wel een beetje te dun worden, haar ribben zijn iets te duidelijk te voelen. Door de dikke vacht is het lastig zien. We verdenken haar er een heel klein beetje van om drachtig te zijn, dat zou een hoop verklaren. Maar ik ben ook een beetje bang voor een gasbuik of wormen. Haar darmgeluid was wel normaal, en ze heeft geen vochtbuik. Ze heeft ook geen verzakking volgens mijn zus. Dracht heeft ze niet uit kunnen sluiten omdat ze daarvoor de middelen niet heeft. Ik ga deze week nog eens een zandtest op de mest doen (tijd terug zat er geen zand in haar mest en hebben ze allemaal wel een psylium-kuurtje gehad, maar je weet nooit) Ze is toen ze hier kwam goed ontwormt. Ik heb met mijn zus afgesproken het 2 weken aan te kijken en anders de paarden arts te laten komen. Het makkelijkst zou misschien wel zijn om haar even op te laten voelen of te laten scannen, maar bij een shet vind ik dat toch iets om niet zomaar even te doen omdat het allemaal een heel stuk kleiner is. Ik hou haar verder e laatste tijd toch al heel goed in de gaten, en ze gaat ook wat vaker snachts op stal zodat ik de portie hooi die ze krijgt wat beter kan controleren.
Oh oh , Corvette gaat in de opbied-veiling , lijkt het wel , hahahahha ZE is ook echt mooi en vooral dat lieve koppie...Ben benieuwd wie haar straks in zijn/haar stal/weide heeft lopen ?
Mira , Gefeliciterd !!! Diaz , wanneer weet je alles , dat alles definitief doorgaat ? En per wanneer zouden jullie dan over gaan ? Misschien rare vraag , maar hoe zit het met het werk van je man(of vriend)... of gaat dat wel vanuit jullie nieuwe stekje ?
Hier nog een week of 8 en dan mag er ook zo'n prachtig klein veuelentje rondlopen , alleen een ander kleurtje !
Hier is het me gelukt om Annabel weer heel voorzichtig een touwhalstertje om te krijgen , niet te lang en snel er weer af !
Nu weer met mijn pootje omhoog ( na al het werk anochtend ). Blijk een hielspoor te hebben , oftewel ontstoken peesplaat onder mijn linkervoet... niet echt handig als je toch altijd die 2 voeten nodig hebt , hihihi
@ Lepel, Mijn man werkt thuis, eigen zaak (website extensies e.d.) vandaar dat het niet uit maakt of we wonen in Gouda, Curacao of Emmen Deze week tekenen we het contract, en over 2 weken weten wij of we de hypotheek krijgen, en over 4 weken of de herfinanciering van de verkopers door gaat. De sleutel-datum staat nu op 16 mei!
Lepel, dat is toevallig. Daar heb ik ook last van. Het gaat nu iets beter. Heb een tijd gehad dat ik nauwelijks kon lopen. Ze tapen de voet nu in en er is wat extra demping onder mijn steunzolen gezet.
Waar hebben ze je laten tapen, of doet de huisarts dat ? Ik kan ook haast niets nu , maar moet wel doorgaan , moet melken enzo ..... Ik loop dus met 1 voet op mijn tenen , erg vermoeiend , maar het is nu eenmaal niet anders...
Vind het zo dom ... Zo ben ik bezig in het ziekenhuis met mijn darmen , mijn rug , ben bij een psychiater( 6 maand durend onderzoek ) geweest en heb daar nu ook een "stempeltje" gekregen , vervolgens mijn baarmoeder waar een bult inzit en dan nu ook nog mijn voet ...... hoop dat het nu een beetje stopt met mijn lichaam .....
Caily
Geplaatst: 17-03-13 14:24
Leuk Mira! Gefeliciteerd. Foto?
Karlijn ook gefeliciteerd!! Moet een droom zijn die uitkomt, héérlijk!
Zo te lezen is Eros wel helemaal jouw ding Ellie? Leuk hoor
Hier ook alles aan het verharen, Kyra nog het minste, daar komt echt maar heel weinig af terwijl ze zoveel haar heeft! Ach, komt vanzelf...
Heel veel sterkte Kaat, gecondoleerd
Succes met je examens Pat!
Brave Sally!
Corvette Niet te lang naar kijken
Ook voor jou een Jorine. Hoe is het met Gijssie?
Heerlijk dagje dus Maartje Hopelijk trekt Ayra snel bij!
Mag ik ook een Pb'tje Karlijn? Emmen is een klein uurtje hier vandaan, kom daar maar heen ja, is ook vlakbij Leon
Hier rustig aan weer alles aan het opbouwen, ik mag nu alles weer doen (zelfs paardrijden ) op tillen na Moet ook veel gaan doen weer, spieren trainen om zo de rest te ontlasten. Ik moet zeggen, deze manier past mij wel, laat mij maar bezig zijn, haha. Ik mag alleen niet overbelasten
Gisteren bij Henk en Kyra geweest. Voor Henk kwam iemand kijken om hem te gaan verzorgen, maar dat klikte helaas niet zo. Nu komt er eind deze maand iemand anders kennis maken, iemand die vroeger ook op Lady heeft gereden, dat vind ik wel erg leuk. Ik heb hem gisteren zelf gereden. Stiekem begin ik hem wel vreselijk leuk te vinden, haha. Hij krijgt wat last van zijn hormoontjes, maar is wel makkelijk te corrigeren en zo vreselijke knuffel. En hij wordt langzaam toch nog best wel mooi ook. Maargoed, ik ben er gewoon te weinig om verder te komen met hem, twee op zo'm afstand verzorgen is echt teveel, dus beter dat iemand anders er plezier mee gaat hebben.
Daarna met Kyra bezig geweest, longeren en een sprongetje, knap paard doet het allemaal alsof ze het al jaren doet, en springen kan ze wel Al wisten we dat allang, ze springt namelijk ook nog wel eens over de omheining als de stroom eraf is. Gisteren met Henk uit de wei halen stond ze ook ineens achter me, terwijl er toch echt twee omheiningen tussen zaten, boefje. Maar daar kan ik ook op dat gebied dus ook nog wel eens veel plezier aan gaan hebben Daarna nog even erop gesprongen, paardje vind het allemaal net zo geweldig als ik
En nu maar eens richting Caily, ook dat gaat super. Wel een beetje meer met rijden dan voorheen, maar om eerlijk te zijn rij ik ook gewoon te weinig. Gaat vast veranderen de komende weken, hebben jullie dat gezien? Er is voorjaar in aantocht
En even voor de nieuwelingen ook een fotootje van Henk
En van Kyra natuurlijk
Henk en Kyra zijn volle broer en zus. Hun moeder is Lady, haar heb ik ook gereden totdat ze stierf in 2010.
Wie van jullie gaan er nou eigenlijk naar de hengstenshow NSvT 13 april, en wie naar de hengstenkeuring ICS-NL 21 april? Ik zal bij beiden zijn. ICS komen gewoon teveel hengsten waar ik benieuwd naar ben, sokkenwasrit moet nog maar een jaartje wachten. Hengstenshow zou ik eigenlijk niet heen gaan, totdat ik hoorde dat Collin zou komen Een lieve Tinkerbokker geeft mij een nachtje onderdak, dus ik maak er een heel weekendje van, die dag ervoor/erna lekker met haar Tinkies bezig, en wie weet de andere dag nog wel even bij Collin thuis buurten?