Ik lees morge even alles netjes door. Nu ga ik lekker naar bed. Wil alleen even zeggnd at alles goed gaat met de kleine spruit. Helaas was de batterij van mij foto toestel leeg toen ik foto's wilden maken. Ga morgen een tweede poging doen.
Sorry maar ze komen eraan.
Even iets wa ik snel weer voorbij zag komen. Gave foto's weer dames. En de wond van Janus ziet er ook mooi uit.
Ik vind t ook leuk om is met Serada naar het strand te gaan hoor!!!
DiaBelle
Geplaatst: 11-04-10 23:36
Hoi Petra,
Hoe was het met mijn moppie?? Zo te zien staan ze lekker op de wei. Wanneer gaan jullie naar het strand??
Ik kon vandaag niet naar DiaBelle ben nog steeds niet van mijn verstopping af en had geen zin om met zere buikwand in de auto te zitten maar owh wat baal ik!! Ik wil zo graag naar der toe.......
Hoop dat ik van de week ervan af ben zeg, heb dan inmiddels een halve apotheek op.
Nikkielvis, voor nu welterusten maar morgen willen we ze toch echt zien.
Hoi Gooya, nog steeds goed met Janus zijn been, en wat een leuke foto's van Goofy!
Voor nu allemaal trusten!! Grz Sabina
_Patrick_
Geplaatst: 11-04-10 23:43
Sabina ik neem Serada van de week mee naar het strand. Wanneer weet ik nog niet i.v.m. werk en moet ook een beetje lekker weer zijn maar geloof dat dat wel goed komt
Balen dat je nog niet van je verstopping af bent
nikkielvis
Geplaatst: 12-04-10 07:28
Goeiemorgen
Sabina wat vervelend dat je een verstopping heb. Hoop dat het snel over gaat.
Leuk hoor Petra als Marja Serada meeneemt naar het strand. Dat zou wel erg gaaf zijn.
Desiree heb je al weer een nieuw pinpasje ontvangen. Hoe gaat het verder met jou? Al wat beter!
Leuke foto van Tom door de zee.
Gister ben ik naar het westerpark bij mij in de buurt gegaan. Het is niet veel maar Elvis vind het geweldig daar. Je heb een paar kleine bergen die je omhoog moet klimmen. Dat doen wij natuurlijk in stijl. Dus ja galop en dan voel je wat een kracht er in eenpaard zit niet normaal. Heb echt genoten en hij ook. Altijd leuk. Het weer was super te doen en het ritje met daarheen stappen duurden uiteindelijk 2 uur. Mooi optijd weer thuis voor het avond eten.
Nou moet ik bekennen dat ik gister mijn fototoestel vergeten ben op te laden. dat is inderdaad niet slim nee. Maar ga even kijken of ik van iemand anders even foto's mag pikken. Dan kan ik haar toch even showen. Ze is echt super schattig en ook lekker nieuwsgierig. Helamaal niet bang in tegendeel. En mamam is ook heel erg lief vind het prima dat je aan haar kleine meid zit. Foto's komen eraan.
nikkielvis
Geplaatst: 12-04-10 07:39
Hier wat staan foto's !!
Dit is wat ik even kon pikken van een stalgenoot. Ga zeker meer laten zien...
M_D_H
Geplaatst: 12-04-10 10:30
oeeeeehhhhhhhhh ze is echt te schattig
met mij gaat alles eigenlijk wel beter, ze hadden net de uitslagen van de bloedtest binnen (nu de overige) en ik ben net gebeld, en de uitslagen zijn allemaal positief... dus ik heb geen suiker, geen leukemie, geen reuma... en de rest wat op de baaldie stond heb ik ook niet nu weten ze alleen niet wat ik dan wel heb maar, het gaat (ik denk door de antibiotica) en stuk beter met mij ik ben het hele weekend koorts vrij geweest, en ook minder moe
nee nog geen nieuw pasje ontvangen... en de pas zelf doet het nog steeds niet denk dat ik ze zo maar is even een boos telefoontje ga geven
goofie lijkt met zijn bles wel een beetje op gillie njaa het begin van de bles dan vind hem echt leuk yvonne D:
karine... niet best als je dat allemaal zo hoort sterkte er mee
marrie leuk uitfit... en leuk foto en nee, hartruis kan niet weg gaan...
en patrick met serada naar het strand... oooooooohhhhhhhhhhhhhh ik wil ook een strand ik heb de veluwe nu wel weer een keertje gezien en het strand geeft zulke mooie foto's al vraag ik me af of ik de zee wel overleef met die maffe prettige gestoorde tink van mij
Nikkielvis, een mooi ritje gemaakt. Wat een schatje, dat veulentje:-)
Sabina een verstopping, daar kun je zo akelig van worden....hoop dat het loskomt:-)
Serada naar het strand, daar willen we foto's van he?
Gooya, ik vind die wond aan Janus zijn been er keurig en rustig uitzien. Wat een heerlijk kopje van Goofy!
Vandaag naar Kai geweest om te zien of hij na het wassen wat opgeknapt is. Hij stond witter dan wit naar me te stralen en ik kon gewoon zien dat hij zich al beter voelt, nu die luizen dood zijn. Morgen komt de smid voor de scheur in zijn hoef en bekappen. Pfff voel me weer opgelucht, alles komt goed. O, ja vrijdag as. om 14.00 natuurlijk ook nog zijn ballen eraf....dan weer genoeg stress gehad om Kaitje:-)
Hallo Moet nodig mijn bedje in. Even snel alles doorgelezen. Drukke dag vandaag, moet woensdag examen doen. Willen jullie beetje duimen voor me? Groetjes
Marja dat ziet er spannend uit zeg. Wel weer leuke foto's ook van Patrick gezien.
Karine fijn dat de luizen dood zijn. Dat is zo naar voor die beestjes. En hij wordt er ook mooi wit van... En dan gaat het vrijdag gebeuren. Ik zal aan jullie denken.
Ik heb mijn camera weer opgeladen. Vandaag gaat het gebeuren ik ga leuke foto's maken van de kleine spruit. Ze is absoluut niet bang en erg nieuwsgierig dus ben benieuwd.