Leuk! Ik ga naar de bios, Komt een vrouw bij de dokter. Tot vanavond
M_D_H
Geplaatst: 05-12-09 19:08
jeetje ben er weer even 2 dagen niet... en er zijn al weer meteen 36 bladzijdes bijgeschreven
Ben net thuis van de New Forest Hengstenkeuring, waar ik voor aandrijver heb mogen spele
die kleine hengstjes zijn nog best schattig
nu snel een gedicht in elkaar flansen... want zoals eerder in dit forum vermeld... van uitstel komt bij mij altijd afstel :S
ik heb nog 1 half uurtje om een goed, zoals mijn moeder zegt, sinterklaas gedicht in elkaar te flansen het mag dus niet beginnen met sint heeft niet geweten, wat hij ... moest geven of sint heeft stad en land af gerezen om te bedenken wat hij ... zou geven of weet ik wat nog meer voor een cliches :S
jeetje ik zit nu echt zwaar in de nesten
nou ik ga morgen wel alles bij lezen... en me nu wijden aan mijn formidabele perfecte gedicht
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 05-12-09 19:14
Goedenavond allemaal!
Kom net bij Gaapje vandaan, die is verschrikkelijk aan het uitharen, hij had het ietsje overdreven met z'n wintervacht en dat komt er nu allemaal af. Er was nog een meneer die hem heel braaf vond, dus ben stiekem een beetje trots
Wat apart zo achter die schouw, Marleen, echt heel leuk! En die foto boven de bank is ook prachtig.
Wie had hier nou zo'n bruine Wintec? Spotte hem gister bij de ruitersportzaak hier, toch wel heel mooi.
Veel plezier bij de film Joyce!
Desiree net terug van de NF keuring. Succes met je gedicht.
Ben benieuwd hoe het verhuizen bij Leon en Arjan is gegaan.
Grit
Geplaatst: 05-12-09 19:31
Joyce heeft de bruine Wintec!! (hij was er niet in het roze )
hallooo de dag is bijna perfect verlopen, paardjes waren super braaf!
Waar zien jullie dan Piet staan steeds? Ik zie het niet? Arjan had het er ook al over
Waren rond 6en thuis, eerst Tobias en onszelf schoongeschrobt, eten gekookt en opgegeten... en nu cadeautjes uitpakken!!! Zwarte Piet is langsgeweest toen wij weg waren (mijn ma )