Dolly is een beetje kaal op het moment, maar het gaat al weer beter met haar. Ze woonde bij mijn schoonouders op de boerderij toen wij nog op het dorp zaten en toen was ze moddervet, ik heb toen advies aan de veearts gevraagd en hebben we haar op dieet gezet.
Toch werd ik vandaag weer aangesproken dat ze misselijk doet en dat is jeugd wat hier al jaren op pad loopt ik heb mijn schoonmoeder er pas ook al op aangesproken. Moeders is liever.
Waai effe aan... Niet bijgelezen... Heb heerlijk 2 dagen heerlijke buitenritjes met Lucy gemaakt... Ze doet het echt super!
Foto'tjes van vandaag....
Luna met haar pleegkind
mnkortleve
Geplaatst: 16-08-09 22:25
Iets heel anders.
Hebben we eindelijk na meer dan 3 weken een nieuwe bankpas is hij niet geactiveerd voor internet bankieren er ligt inmiddels wel voor een heel bedrag aan rekeningen lekker slim zijn ze daar op die bank.
mnkortleve
Geplaatst: 16-08-09 22:27
Lucy_1 Niet bijgelezen foei foei foei. Leuke foto's.
Gave foto's Lies!!! je hebt echt een mooie kudde!!
Euhm volgens mij meot je dat zelf activeren Mirjam.. met een of ander pakket.. hadden ze er wel bij meoten geven
mnkortleve
Geplaatst: 16-08-09 22:31
Mijn man had 3 keer de verkeerde code ingevoerd en moest een nieuwe pas aanvragen hier kreeg hij ook een nieuwe pincode bij het is dus al een bestaande rekening.
grid
Geplaatst: 16-08-09 22:31
Volgens mij als je 1x pint bij je eigen bank in je eigen dorp/stad dan wordt ie geactiveerd
Zo is het mij een keer bij bank verteld en heb ik braaf 1st gedaan dus hopelijk werkt het bij jullie ook !!
Heerlijke foto's lies
[edit] o ja die advertentie op marktplaats als ze die 5 twenters ingeruild hebben op 1 sportpaard zal deze prijs voor die man idd wel voldoende zijn en hij zal ze idd niet te lang aan willen houden (zeker niet de winter door ) Vind die witte wel leuk
Laatst bijgewerkt door grid op 16-08-09 22:40, in het totaal 1 keer bewerkt