He TV zie dat jij ook in de buurt zit met je Tinks! Moet morgen toevallig naar Haaften, naar tuincentrum Mijdam en de C1000. Zit ik dan warm? Dan kijk ik ff uit naar wat vlekkies!
Jaaaa dan zit je heel warm kom je toch zeker wel even langs wippen.... vanaf welke kant kom je
Als je vanaf haaften die weg richting rumpt rijd en dan het vierde huis nouja bedrijf het henkvlot tranport daar staan ze bij en werk ik dus als je zin heb
ff kijken of ik dan de baas al geloost heb! Hij doet per rondgang een dag met iedereen meereizen, en morgen is mijn dag.... Ik begin in Gorinchem en rijd dan weer richting huis, denk dat ik halverwege de middag in Haaften ben. Is dat dan bij het industrie terrein? Daar zit ook ons transport/distributie bedrijf, van Uden. Moet ik aan die weg zijn dan?
nee als je vanuit mijdam naarrechts gaat langs het voetbalveld en dan bij het voetbalveld links en de eerste weg of tegenwoordig een rontonde rechts gaat dan vier huizen verder misschien vanaf mijdam 800 m waarom moet hij meerijden dan ??? wat voor werk doe je ???
Ik ben vertegenwoordigster in Honden en Kattenbrokjes van Purina. En omdat wij zo weinig op kantoor komen, komt de baas 1 x in de 2 maanden naar ons. Dan kunnen we lopende zaken bespreken enzo. Vandaar de meereisdag. En die valt net morgen bij mij. Maar ik denk dat ie niet mee gaat naar Haaften hoor! Dus vind het wel leuk om even bij je te komen blieken hoor! Vind het wel grappig om een gezicht te hebben bij de mensen hier! Ben ook al bij Ingrid in Nistelrode geweest!
Ik ga ook mijn bedje in aaaa heerlijk vriendje lief is een keer vroeg naar bed gegaan dus heb lekker heel de avond kunnen doen wat is zelf wilde zonder dat mijn naam 1000 x vanuit de kamer word geroepen dat ik van bokt af moet komen haha
haha ja is goed hoor krijg je een lekker bakkie uit de automaat en dan gaan we effe kijken even lief lachen dan mag ik zeker mee haha alleen maar mannen op de zaak (geen leuke hoor jammer genoeg ) maar wel aardig
ellieellende
Geplaatst: 27-05-09 23:50
Ze staan allemaal op de website! hahaha dus ken al jullie personeel nu ook! hahahaha Zal heel lief lachen Tot morgen! gezellig
Mijn laatste boktuurtjes zijn geslagen voorlopig Dus na deze dag afkicken Heb de aankomende dagen geen tijd meer om te bokken, dus nu maar even een ochtendje dubbel genieten haha.