En met Shania en Amy? Jaa
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En met Shania en Amy? Jaa

Ze kan met Mirthe heel goed, die likt haar over het hek heen helemaal af, een soort van scratchen en Noah vind het lekker...
Zo heel snel groeien ze nou ook weer niet. Nee, ze heeft nou nog steeds model wc-borstel

Pradaatje schreef:Ja goed! Met Prada superrrEn met Shania en Amy? Jaa
Verder heb ik niet zoveel te melden eigenlijk.. Of ja, jullie moeten een hoop ellende en narigheid aan willen horen, maar dat denk ik zomaar van niet..
"Spoeky, kom hier".
kan gebruiken...
grrr schreef:Heeft Amy al een buikje Sita? Ik krijg hier de dikke buik steeds niet goed op de foto, terwijl ze echt best heel dik is...
Kan het zeker wel gebruiken..

maar kwa ribomvang, borst en hals is het nog niet zoveel

Een stuk hoger dan de rest
en echt.. groot!
en rond. Wel lekker hoor
mag er graag op hangen, of "* smack* Flynniiieeee kerel!" en dan kijkt hij zo blij terug
zelfde gestoorde typje als z'n moeder
Ze is opgenomen bij het ICS, met 8en, 9ens en 10en, maar da's al 2 jaar geleden. Ze lijkt idd meer op een trekpaard! 
Hoihoi, ik ben er ook weer. Ben net even schaapjes wezen melken. Kom je terug: 4 bladzijdes erbij
Snel even bijgelezen, maar ben de helft alweer kwijt
. Oh ja, over het ontwormen: Coral is 1.63 en uhm 'middelzwaar' en die weegt 680kg, gewogen bij een veearts met weegschaal. Ik schat Muddy net zo zwaar (1.60m) en Babet ongeveer tussen de 550 en 600kg. Hebben jullie ontwormingsspuiten ingeslagen dan?
... momentje...