denk dat ik hem maar ga inzetten voor pony ritjes hahahaha...
nee hoor....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

silas schreef:leuk sita! veel plezier morgen...
ja gerdine lag constant in een deuk
hoop maar dat t niks ergs is volgende week vrijdag moeten we ermee naar Schotland
had gedacht ons fijne autootje uit 2002 daar moeten we toch lekker gewoon mee wegkunnen
maar nu
maar nu is ie van jou
wel balen dat Mees nog in duitsland is 
en allemaal andere nuttige dingen gedaan
ken jou of Bing niet ... WELKOM
Nou ik zal mezelf nog even voorstellen. ik ben Monique. Mijn vorige paard was een haflinger en heette Starjo, hij is vorig jaar 27 Augustus overleden.
Mijn vriendin had een tinker waar ik op reed in de dressuur op M1 niveau. Hij overleed vorig jaar 1 Augustus. Is dus nu een hele moeilijke tijd voor ons.

1 van de dochters is jarig vandaag en krijgt Willy van opa voor haar verjaardag! Zondag ochtend 10 uur wordt ze opgehaald.. Moppie stond te slapen in de armen van de moeder, ze heeft echt hun harten gestolen!! Opa die er een beetje kijk op had, zei meteen dat zij het moest worden! Meisje is helemaal in love, die was niet meer weg te slaan bij haar vanavond hihi. Ze komt op de wei met 2 andere pony's en in de winter gaat ze snachts op stal. Over een jaar wordt ze western beleerd
pff dat zat je ook niet mee dan ...
mag je zeker trots op zijn 2x kampioen

We willen uiteraard je kanjers wel even bekijken 
Boyan kan lekker sjouwen heb ik op andere foto's al gezien!
duim voor je dat zondag de koop ook echt doorgaat!!
nieuwe dus niet zo bevallen ?!