Heb zin in morgen.. Hotze komt en hij neemt een meisje van Bokt mee, ze komt ook een weekendje naar Zeeland.. Ga ik haar eindelijk meeten.. Ze woont vlakbij Hotze en we hebben gewoon nog nooit afgesproken, en als we afspraken liepen we elkaar mis..
Hoi Wat een kanjer toch die Silas. Hoop dat mijn kanjer ook zo braaf wordt dat er gewoon kinderen mee weg kunnen rijden. Hebben jullie hem al gezien in de Battie. BING. Ik ben zo trots op hem
Wel doet nu onze auto raar hoop maar dat t niks ergs is volgende week vrijdag moeten we ermee naar Schotland had gedacht ons fijne autootje uit 2002 daar moeten we toch lekker gewoon mee wegkunnen maar nu Gelukkig hebben we reiskrediet van ANWB dus krijgen als het goed is een leenauto als we met onze niet wegkunnen, maarja ga toch liever gewoon met onze tuf tuf
Wat een rotstreek Berdien maar nu is ie van jou
Marleen GEFELICITEERD!! wel balen dat Mees nog in duitsland is
Teuntje goed nieuws
Whaha meer hier afkikverschijnselen en allemaal andere nuttige dingen gedaan
en Sita eindelijk bokster ontmoeten die vlakbij Hotze woont en nog nooit ontmoet hebt
Nou ik zal mezelf nog even voorstellen. ik ben Monique. Mijn vorige paard was een haflinger en heette Starjo, hij is vorig jaar 27 Augustus overleden. Mijn vriendin had een tinker waar ik op reed in de dressuur op M1 niveau. Hij overleed vorig jaar 1 Augustus. Is dus nu een hele moeilijke tijd voor ons. Inmiddels heb ik een twee jarige tinkerhengst Bing van Stoeterij de ierse Tinker. Hij is 14 Juni jl in Bunschoten Kampioen bij de 1 en 2 jarige hengsten geworden. Ik ben hier super trots op, en helmaal verknocht geraakt aan dit ras. Wil niet zeggen dat ik Starjo vergeet hij was mijn alles met ben ik tot M2 niveau gekomen. Nu ken je me misschien een beetje en de rest ook.
Hoi Monique! Welkom! Zag je kereltje in de Battie staan volgens mij
Nou, vanavond weeeeer de hele avond vitamine paard gesnoven.. Owwww, wat voel ik mij GOED!!! Niet gedacht dat ik dat zo snel zou zeggen na vorige week haha!
Boyan even lekker opgejaagd, die staat lekker sjouwend op de foto en Bonita haar manen zijn ook weer mooi glad nu, die staat ook weer leuk op de foto
Vanavond kijkers voor Willy gehad, vader, moeder, 2 dochters en opa 1 van de dochters is jarig vandaag en krijgt Willy van opa voor haar verjaardag! Zondag ochtend 10 uur wordt ze opgehaald.. Moppie stond te slapen in de armen van de moeder, ze heeft echt hun harten gestolen!! Opa die er een beetje kijk op had, zei meteen dat zij het moest worden! Meisje is helemaal in love, die was niet meer weg te slaan bij haar vanavond hihi. Ze komt op de wei met 2 andere pony's en in de winter gaat ze snachts op stal. Over een jaar wordt ze western beleerd
Jaa, inderdaad superhuisje, maar eerst zondag maar afwachten of ze dus inderdaad om 10 uur met de trailer op de stoep staan hihi, ze komt in ieder geval echt vlakbij te staan, die mensen wonen 20 km bij me vandaan en ze komt 15 km bij mijn huis vandaan te wonen
aaah wat super dianne! Eindelijk een plekje voor willy! En jij ook weer een beetje erbovenop door vitamnine paard We willen uiteraard je kanjers wel even bekijken