Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
. Geef toe, da's verre van ideaal. Inmiddels weet ik dat Sul en ik samen gaan omscholen (voor zover Sul al geschoold was) naar western en hebben we een goed passend westernzadel. Maar maakt niet uit wat er op ligt, zodra er meer van Sul gevraagd wordt dan een sukkelstap gaat hij protesteren en vervolgens bokken ......... in de bak of in de rijwei. We hebben al van alles laten controleren, dierenarts is erbij geweest, zelfs een bloedonderzoek laten doen, tandarts heeft alles netjes bijgevijld, wolfstandjes verwijderd en nu een goed passend zadel en hij blijft het doen. Behalve als we naar buiten gaan, want dan heeft hij ineens nergens meer last van en zit er eigenlijk geen rem meer op. Dus het lijkt erop dat het toch echt een combinatie is zijn dominantie/sterke karakter/puberale gedrag en mijn onervarenheid. Maar er wordt aan gewerkt en we gaan heeeeeeeel langzaam vooruit. Maar ach, ik heb de tijd en hij is pas 5, dus zolang er vooruitgang in zit, ben ik best tevreden.
.
SulJinty schreef:Snackie, helemaal mee eens. Als ik bij wijze van spreken "boe" zeg tegen Jinty, dan staat ze gelijk stijf van de stress
Helemaal over de zeik. Oeps