ik ben ook niet geirriteerd over het feit dat ze hem dan blokkeren... ik vind alleen wel dat ze er een melding van moeten maken ze hebben alle gegeven die ze moeten hebben, dan kan 1 zo'n belletje of smsje er toch wel vanaf?
this nog een beste wond geweest yvonne!
nikkelvis... waar blijven de fotos?
DiaBelle
Geplaatst: 10-04-10 20:17
Zo hoe is het met jullie lekker dagje gehad, hier stukje minder
Heb een darmverstopping en das nie fijn moet ik zeggen, vanochtend al niet kunnen paardrijden en een hele dag pijn in mijn darmen.
Meest baal ik nog wel van het feit dat ik niet kon rijden.
Janus z'n been ziet er goed uit maar is een flinke jaap geweest zeg! Hij is er nog goed van afgekomen.
Goofy ziet er super uit en het geluk straalt van hem af.
Kaikarine nog een klein weekje een Hengstpaard.
MDH inderdaad lastig kaart blokkade zonder dat je er iets af weet.
Weer hele mooie foto's gezien van Patrick!
Marrie wat heb je allemaal gekocht????????
Hoi -Lente- we hebben je gemist!
Nikkielvis, is ze al opgestaan??? Ben zo benieuwd.
Grz sabina
_Patrick_
Geplaatst: 10-04-10 20:20
Balen Sabina dat je zo'n last van je darmen heb
Akecheta
Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-10 20:22
Beterschap Sabina Hoop voor je dat de verstopping snel voorbij is, want dat is echt pijnlijk! Jammer dat je daardoor niet hebt kunnen rijden.
Pfff hier een 'drama' achter de rug. Werd gisteren gebeld dat Kai niet fit was en zijn voer niet wilde eten. Dat is echt niks voor hem, dus ik er meteen heen. Hij was idd sloom, maar had geen koorts. De veearts kwam en nu blijkt dat hij een explosie heeft van bloedzuigende luizen (die er zeker weten vorige week niet zaten toen heb ik nog keurig zijn beentjes in de Sebacil gezet). Van de jeuk en pijn werd ie gewoon depri. Vandaag hebben we hem helemaal met Sebacil gewassen en morgen worden de andere paarden behandeld.....Hij was gelukkig wel heel erg braaf! Verder heeft hij een nare scheur in zijn hoef, waardoor hij wss ook meer ging liggen in het land, dinsdag komt gelukkig de hoefsmid al! Ze hoorde OOK nog een hartruisje, maar vond dat verder niet verontrustend....ik natuurlijk wel! Vrijdag wordt hij gecastreerd (als hij helemaal fit is, maar at vandaag al weer goed) dan kijken ze ook even het hartruisje na.... Ohh, wat ben ik dan een stresskipje als het om mijn 'kindje' gaat, herkennen jullie dat?
Akecheta
Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-10 16:17
Wat een zorgen Karine! Gaat me ook altijd erg aan het hart als er iets met mijn dieren is, en Janus in het bijzonder. Vind het niet raar van je hoor!
Nog even een Goofy-plaatje. Ben zo benieuwd hoe hij uitgroeit. Ben in ieder geval al mega-verliefd op zijn koppie
Ezelsoren
Janus vindt het zo fijn op zijn nieuwe stal! Het lijkt wel alsof ie in zijn koppie meer tot rust is gekomen. Vandaag een korte maar erg fijne bosrit gemaakt. Te paard naar mijn huis, waar moeders hem een een heerlijk suikerklontje heeft gegeven . Een meisje van stal was meegereden op haar paard, en daar was ik wel blij mee. Vond het toch spannend om de eerste keer alleen te gaan. Nou, lekker gevoel aan over gehouden. En volgende keer weer eens alleen proberen.
Vanavond gaan we naar een pannekoekenrestaurant. Er zijn in mijn dorpie géén winkels, géén pinautomaat, géén bakker, maar wel 7 restaurants, waarvan 5 pannekoekenrestaurants Heeeel vervelend Groetjes!
_Patrick_
Geplaatst: 11-04-10 18:52
Erg vervelend dat Kai niet fit is, luizen dat ze daar zo'n last van kunnen hebben Hartruisje kan dat weg gaan nog?
vandaag sokken gewassen op het strand bij ritthem......wat was hij weer braaf,we hebben echt genoten !!!
Mar__
Geplaatst: 11-04-10 20:23
Karine, kan me je zorgen voorstellen hoor! Kan hartruis nog weggaan? Wat naar van die luizen
Goofy heeft een heel leuk koppie!
Wat een leuke foto Tomtom!
Heb vandaag een heerlijke les gereden, in tijden niet zo fijn gereden. Jor is echt een werkwillige pony, heel erg fijn! Nog ontzettend zoekende in balans en we zijn heel erg aan het rechtrichten! Hij pakt het allemaal heel goed op waarbij ik aan het einde van de les een aantal lekkere momenten had!
Helaas beetje slechte foto maar wel mn nieuwe outfit