Niemand hoef bang voor de baas te zijn hoor. Is de rust zelve, tot hij boos word whahah
Laatst bijgewerkt door Whis_Serada op 10-01-10 22:29, in het totaal 1 keer bewerkt
Grit
Geplaatst: 10-01-10 22:29
Cola light, banketstaaf, chocola en kroepoek sate Thee en grapefruitsap zit er al in.
mnkortleve
Geplaatst: 10-01-10 22:29
Whis_Serada ik heb dan een held op sokken.
Ik heb ook 3 kinderen en als die ziek zijn janken ze soms ook de hele dag en ook ik als moeder vlucht wel eens. Ik zou me er ook aan ergeren als je dat de hele dag aan moest horen.
ik hoor mijn buren echt nooit.. heerlijk, hebben alleenw el een pad naast het huis waar vooral inde zomer veel kinderen heen en weer rijden met van die irritante autootjes met te harde plastic wielen. en niet te vergeten een politiesirene erop
Ik heb bij het eten al twee wijntjes op gehad, misschien dat ik zo nog een glaasje Baileys pak, dat is altijd wel een fijn slaapmutsje
Het wordt hier ineens akelig koud, eens even de kachel tsjekken.
Ik heb altijd wel buren gehad, maar die hadden de kinderen al het huis uit toen ik bewustzijn ontwikkelde en maar aan één kant. Nou heb ik naast en onder buren, dat is wel even wennen.
Ach er zal best wat aan de hand zijn met het ventje/meisje. Maar snap wel van Berdien dat het irri is. Vandaar dat ik zou zeggen loop er heen, geef hem een klap en dan kan hij of zij janken whahaha
pfff onze buren zijn in een scheiding... dat gaat er donders hard aan toe :S onze andere buren zijn rustig...
*gaat slapen*
wel trusten
Grit
Geplaatst: 10-01-10 22:31
ManOuke schreef:
Hier niet last van buren maar soms wel ongewenst bezoek.
Ongepland bezoek is bij mij ook al snel ongewenst bezoek. Vooral als ik net op het punt sta naar de paarden te gaan ofzo of gewoon even alleen wil bankhangen.
mnkortleve
Geplaatst: 10-01-10 22:31
Bij ons was het ook heel gehorig wij hoorde de buren letterlijk zij ons dus ook. Mijn schoonzusje woonde naast ons en haar buren hielden van leuke spelletjes.